Lovare; geen idee, inderdaad even in de gaten houden! Misscandy; ben benieuwd naar je boom! Ben je creatief? Ik ben er nog steeds niet uit wat we nu met de lage muur moeten doen.. De boom van Ilse is ook leuk! Vandaag 31 weken dans!! Nu gaat het sneeeeeeeellll... Ik begin steeds meer kriebels te krijgen. Toch wel heel spannend hoor!
Mooie buikjes Aardbei, MI, Ilse en Nel! Mooi buikje Lycos! Succes met je laatste dagje werken en geniet van je welverdiende vakantie! Je gaat dus nu eerder met verlof? Lovare hmm heb geen idee? Misschien even aan de verloskundige vragen bij je volgende bezoek? Aardbei nu ben ik wel benieuwd naar je luiertas! Fijn dat het bezoek aan Julianatoren leuk was. MI & Ilse ik heb dat t-shirt ook!! Haha zal er ook eens een buikfoto in maken
Jeetje, dan lees ik jullie allemaal over klachten etc en dan besef ik dat ik echt niet mag klagen. Ik slaap nog super goed en goed diep ook. Wel altijd 1x plassen maar dat deed ik voor de zwangerschap ook. Ik heb geen bandenpijn, geen bekkenklachten, geen harde buiken... Nog erg energiek (ga straks lekker fietsen naar mijn schoonouders, is zo'n 10 km heen en dan ook weer terug dus 20 km) en dat fietsen gaat misschien niet meer super snel. Maar ik trek er gewoon een uur voor uit. Prima. Ik heb verder helemaal geen kwaaltjes. Geniet van mijn buik die steeds dikker word. Ik werk nog gewoon wat prima gaat. Alleen heel soms als ik teveel doe, klein beetje branderig gevoel in mijn lies en SI-gewricht aan de rechterkant. Maar dan loop ik ook echt 3 uur door de stad te sjokken bijv of til ik te zware dingen. Die steken die ik een paar weken terug in mijn zij had (nierstuwing) zijn helemaal weg en heb ik ook geen last meer van. Ik ben zo blij! Want zo kan het ook. Of.... zal het nog komen? Velen van jullie zijn al wat verder dan mij ook natuurlijk. Nja, ik geniet er maar van.
Fijn voor jou ! Deze zwangerschap is voor mij tot nu toe ook nog niet de zwaarste. En daar ben ik ook blij mee. De tweede was zo heftig kort op de eerste, en nu is het allemaal fysiek veel minder zwaar. Ik slaap wel slecht en heb last van de beknelde zenuw. Ik ben heel benieuwd Hoe dat over een week of 4 is.
Heerlijk Pita, geniet ervan! Hopelijk blijft dat zo! Heb vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen dankzij overal kussens in bed, knapt een mens van op . Wil van de week even naar de stad voor wat badspullen, paar truitjes en misschien luiers als ze in de aanbieding zijn. Dan heb ik verder alles zo'n beetje wel in huis geloof ik. Naar de stad is geen hobby meer nu ik zwanger ben (daarvoor ook al niet trouwens), dus dan heb ik het maar. Je buik groeit wel Lycos! Hoor vaak dat als zwangeren in rust komen, buik dubbelhard groeit, ben benieuwd of dat bij jou ook zo is! Van de week de hyfr.doeken gewassen en gestreken, ik strijk normaal nooit maar weet alweer waarom niet . Niks aan haha gister wat bedspullen gewassen. Hoeft het allemaal niet op laatste moment.
Ik moet ook nog luiers kopen. Ga voor bonbebe van de Boni die waren vorige keer ook goed. Ik heb het idee dat de baby al aan het indalen is. Kan dat al zo vroeg bij een derde kind? Vorige week een keer in mijn broek geplast, maandag even een afspraak maken bij de fysio. Ik kon wel huilen zo erg vond ik het.
@ilse, die is inderdaad wel leuker vind ik! Ook een mooi prijsje. Maar net te laat, heb al losse blaadjes besteld bij een andere winkel. Dus van de week toch maar de xenos boom kopen! Ik ben eigenlijk helemaal niet creatief en handig, maar vind het altijd wel leuk om dingen zelf te maken (proberen) Ik heb eigenlijk ook weinig klachten.. alleen slapen lukt wat minder en soms wat maagzuur. Heel anders dan bij mn dochter, toen had ik hele dagen harde buiken, bijna flauwvallen, bandenpijn, rugpijn enz. Heel gek om ineens op deze manier zwanger te zijn, had ik niet verwacht!
Nell, ooo das inderdaad een piep moment... Klachten; lekker genieten Pita. Mijn lijf was nog niet hersteld van de vorige maar die pijn in de nacht is net een paar dagen op komen zetten. Bij mijn eerste zoontje kwam dit alles pas in de laatste 3 weken. Aardbei en Lycos, mooie buiken! Aardbei, hahaha heb dat jurkje ook!
Fijn Pita! Hier ook niet veel klachten eigenlijk! Alleen maagzuur. Heb sinds vandaag medicijnen dus hoop dat die gaan aanslaan. Het is al bizar veel minder dan eerst (snachts wakker worden door zuur in keel). Nu alleen nog last met eten dat het eten er gelijk weer uit wil komen omdat het zuur en slijm nog in m'n slokdarm hangt. Verder eigenlijk niets. Tja moe, maar dat komt omdat ik nog steeds in de opbouwfase zit met m'n werk en helaas noet het rooster kan volgen dat de Arbo en ik hadden gemaakt. Het is dusdanig druk dat ik vorige week weer meer heb gewerkt dan mocht en dat merk ik aan m'n lichaam. Ben gesloopt. Heb dit weekend beide dagen tot 11.00 uur in m'n bed gelegen. Wel weer enorm leuke dingen geshopt voor ons huis (wonen er nu 4 maanden en het begint eindelijk een beetje echt ingericht te worden). Babykamer ook bijna klaar, alleen nog een plank voor boven de commode en wat leuks aan de muur! Oja en vouwgordijnen! Daar moet ik nu echt maar eens achteraan gaan! Denk dat ik morgenmiddag eens ga informeren wat dat kost!
Vakantieeeeeeeee heerlijk twee weken genieten! Luna; nee, ik heb nu twee weken vakantie. Deze stond al gepland voor de zwangerschap en het bedrijf waar vriendlief werkt is nu twee weken gesloten. Dus daarom vakantie toch aangehouden! Moet daarna nog 2,5 week werken. 3 september is mijn laatste werkdag. Dan ben ik 35+4. Pita; fijn dat je nergens last van hebt. Ik heb ook weinig kwaaltjes op t slecht slapen en harde buiken na. Mag niet klagen.. Pinac; ik ben benieuwd, dat zei mijn moeder inderdaad ook nog! Wie weet! B16; rustig aan doen komende tijd! Zoveel mogelijk Rust nemen als het kan! Ik ga deze week ook de laatste dingen in huis halen.. Wil het nu onderhand wel klaar hebben
@lycos geniet ervan!!!! Ik moet nog 4 weken werken tot het verlof. Ik ben echt aan het aftellen! Ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg maar ik heb online wel hun lijst gevonden.... best handig! Normale onderbroeken normaal maandverband! Totaal niet aangedacht! Verder hoeven we gelukkig niet veel meer. Is het kraamverband wat in het pakket zit genoeg?
Ik had nog extra zon pak met gruwelijk dikke nachtmaandverband en dan dat dikke maandverband in zon pak. Vooral met hechtingen ed is het nog lang wel prettih dat extra kussentje als je zit. Hopen natuurlijk dat je dat allemaal niet nodig hebt. Ik heb na de eerste echt nog wel lang gevloeid. Na de tweede wat minder allemaal maar wel flinke hechtingen.
Zou zeker nog een pak halen en daarnaast inderdaad de normale verband voor de dagen dat het vloeien weer normaal is en minder word. Was bij mij na een kleine week wel.
Ja bij de eerste heb ik manlief daar de deur voor uitgestuurd.... Die arme man, hij had niet gedacht dat er zoveel keus was uit maandverband..... Hihi!
Haha herkenbaar nell! Hier ook ml gestuurd bij de eerate arme man zag door de bomen t bos niet meer! Hier mega veel pijn in mn heupen... nasleep van druk weekend... Over 2 uurtjes groeiecho! Toch wel weer spannend!
Thans voor de tip nell en mi! Had er zelf anders echt niet aan gedacht.. Dus nog 1 groot pak nachtmaandverband en een pak normaal? Dat moet voldoende zijn dan? Anders stuur ik daarna mn moeder wel Marijke succes zometeen! Wij mogen woensdag