1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik zit nu heerlijk te wachten in het ziekenhuis voor de suikertest... Net het eerste prikje gehad en het drankje gedronken. Nu 2 uur wachten pfff wat een gedoe!

Eerste prikje was goed, had een waarde van 4,9.

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lekker spul he :D Blegh zo chemisch
    Veel succes. Tis voornamelijk wachten wachten wachten... hopelijk niks aan de hand.

Hier: De 26 weken dans!!!!!

En...... mijn aantal dagen dat ik nog moet zijn onder de 100 gekomen. Whaaaaaaa wat gaat het snel! Kan ook niet wachten tot het moment dat ze hem op mijn buik leggen.

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Lycos, nee nog geen cijfers :(... Nog even geduld.
    Succes vandaag ;)

@B16 succes :)

@Mi, dat derde trimester komt bij jou ook al dichtbij :). Ik snap je spanning helemaal, maar nog even geduld hebben.

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Oeh MI het gaat hard hè...
    Bij mij is het vanaf morgen nog 100 dagen.
    zondag ben ik precies 6 maanden zwanger (als ik eerste dag laatste menstruatie tel, 28 dec)
    Gisteren vroeg iemand of ik me niet vergistte.. 6 weken ipv 6 maanden:p
    Haha

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha lycos, ik kan het me wel voorstellen :p . Je hebt zo'n mooi bescheiden buikje. Waar laat je dat kind toch? hihi
    Ik wilde gisteren mijn teennagels lakken, maar dat is nog niet zo makkelijk meer....

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Klussen. Hier verf ik alleen met waterbasis. Terpentine etx blijf ik bij uit de buurt. Verder kijk ik wat ik zelf aankan qua tillen etc.

Jakkie een magnum! Ik wil alleen waterijsjes haha

Hier moet ik nog even kijken wnnr ik de suikertest ga doen.. moet tussen 24 en 28 wk

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaaa Lycos, komt helemaal goed met je buikje hoor. Tis toch nooit goed. En als je er eentje hebt zeggen ze weer dat ie zo groot is. ;)

Lovare, hihi en daar beneden bijhouden is ook een hels karwei :D

Kijken jullie ook wel eens 'one born every minute' op TLC? Komt precies rond mijn koffie tijd :D
    Ik kan me zo goed verplaatsen als ik ze zie creperen die laatste centimeters... en dan toch weer mee snotteren als het kindje er dan is. Hihihi
    Word steeds emotioneler nu. Merk echt dat mijn hormonen steeds meer de overhand gaan krijgen. Kan ook al niet meer droog blijven als mijn eigen zoontje zich niet lekker voelt.

8. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik let alleen op met tillen. Ik ben erg snel geneigd te denken:
    Dat doe ik zelf wel even, maar bekkenklachten liggen altijd op de loer. Beter te weinig gedaan dan teveel, al is dit duidelijk makkelijker gezegd dan gedaan...;) verder de verf inderdaad.

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Oh MI ik kijk het ook, tegen koffietijd, en zit elke keer mee te zuchten op het einde en dan als de baby er is zit ik met een dikke keel (laatst al bij het voorstukje als ze het hebben over nieuw leven in de wereld brengen....). Heerlijk en irritant tegelijk. Haha

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Haha ja.. Ze groeit naar binnen zegt de verloskundige door mijn sterke buikspieren.. Voor nu prettig, maar voor te bevallen minder prettig..
    Och ja we zien het wel! Ik ben blij dat er tenminste wel iets groeit nu.. Haha
    Ik kan nog gewoon mijn teennagels lakken en 'alles beneden bijhouden' dus dat is misschien wel een voordeel!

Morgen dus de bruiloft van een vriendin! Ik ga haar zometeen helpen versieren op de locatie,avonddienst en daarna met alle vriendinnen bij haar een wijntje (voor mij dus een watertje, haha) drinken op haar laatste avond als 'vrijgezel'. Ben zo benieuwd naar haar jurk! :D

11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen,

Ze treft het dan morgen, schijnt ook lekker weer te worden!

Hopelijk geen suiker B16, ik moet volgende week.

Ijsjes jaaaa, raketten hahaha. Ook echt voorkeur voor waterijsjes dus, maar ben ik altijd al gek op.

Mooie echo Catlady!

Ik heb ook geverfd met waterbasis, dat wordt ook echt aangeraden. Verder geen andere dingen geloof ik.

Zijn jullie er allemaal al uit met namen enzo?

12. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ben de laatste tijd zo druk bezig dat ik geen tijd heb om te reageren.
    Maar heb nu eindelijk even een rustig ochtendje.
    We hebben eindelijk de vergunningen gekregen van de gemeente om nieuwe dakkapellen te plaatsen. Dus nu druk bezig om de zolder leeg te halen. Wat een troep kan een gezin van 4 hebben zeg!! Als de zolder leeg is kunnen ze eindelijk er aan beginnen. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat.

Heb na de geboorte van Sofia twee breuken overgehouden in mijn buik. Bij de grootste is er nu een flinke bobbel op te zien. Volgens de dokter zijn het mijn darmen of een stuk van mijn maag. Moet nu dinsdagochtend naar het ziekenhuis om te kijken wat ze er aan kunnen doen. Het word alleen maar erger nu mijn buik ook steeds dikker word en het is ook best wel pijnlijk.
    Ik hoop zo dat ze me kunnen helpen dinsdag.

@Slapen, Dat gaat echt met moeite. Heb last van mijn heupen als ik op 1 kant te lang lig en dan moet ik weer draaien met die buik.
    Dan weer naar de wc of mijn benen zijn dan rusteloos. Echt een ramp. Dat word dan nog wat de komende aantal weken.

@Vakantie, weet niet meer wie dat vroeg.
    Wij gaan twee weken naar de ardennen met een stel vrienden. Hun kinderen zijn even oud als die van ons dus die zijn de hele dag zoet met elkaar.

@schommelstoel. Daar kunnen ze al vanaf hun geboorte al in.
    Had zelf bij de andere twee een fisher price stoeltje daar kunnen ze tot de 20 kg in. Vond het een fijne stoel dat ze daar in konden tot hun 4de jaar.
    Helaas hebben we hem moeten weggooien begin dit jaar. Hij was gewoon echt helemaal op.
    Heb gelukkig alweer een nieuwe gevonden online dus die gaan we weer kopen.

Ik ga zo maar naar de peuterspeelzaal van Sofia. Hun hebben vandaag st. Jan viering.
    Gisteren hadden we het van de oudste gehad was echt heerlijk met het warme weer.

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bedankt. Ja met tillen doe ik zeker voorzichtig. Ik ben normaal best een rampenstamper en ik kan van nature heel zwaar tillen.... Dus moet nu extra voorzichtig zijn dat ik niet te zwaar til...

@Mi, hihi, voor beneden kan je ook een spiegeltje gebruiken op de grond. Scheelt een heel end :p. Om eerlijk te zijn bekommer ik me er nu niet superveel om. Ik heb geen partner en zorg dat het netjes is zodra ik in een bikini ga
    Ik wil dat programma van TLC graag zien, maar ik heb geen televisieverbinding. Op zich is TLC de enige zender die ik "mis".

@Lycos, sterke buikspieren schijnen juist fijn te zijn bij het uitdrijven tijdens de bevalling. Dat hoorde ik van een vriendin.
    Klinkt als een gezellig drukke dag vandaag.

@mamvsof, au dat klinkt pijnlijk en niet erg gezond.
    Veel plezier zo meteen :)

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmm ik dacht juist tegenovergestelde, net als amazones. Doordat de spieren zo sterk zijn kun je slecht ontspannen.
    Maar zou goed kunnen dat je dan juist wel veel meer kracht hebt als je aan het werk moet.

Valt me op dat de warme dagen die we hebben steeds op vrijdag vallen :D

Misschien morgen bbqen... krijg ik dan meteen zin in. En ik zal het zwembadje van mijn mannetje opzetten. Kan die lekker spetteren.

O... heb nog nooit van st. Jan viering gehoord. Is dat iets plaatselijks?
    Hier word ook nooit carnaval gevierd bijvoorbeeld.

15. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Sorry, ben jullie niet vergeten maar heb het zo rete druk met werken, Joep die 1 wordt, z'n dagverblijf die failliet is en de verbouwing van de kinderkamer en de muziek... Pffffff en dan komt vanavond ook m'n zus logeren en dan wil je alles opgeruimd hebben.. Moet een beetje minder gaan doen maar weet ff niet wat er minder kan..

Vanavond controle vk dus zal wel de tip krijgen om het rustiger aan te doen.

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Het is nu heerlijk zeg, zit heerlijk in de tuin. Straks nog kwartiertje paard hobbelen en even op het werk kijken.

Dagverblijf failliet? Moet je nu snel op zoek naar wat anders?

17. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Onze kinderen zitten op een antroposofische school en daar hebben ze een aantal feesten waar ik ook nooit van gehoord heb totdat de oudste ernaar toe ging. Mijn man is antroposofisch opgevoed en zat ook op die school en die van ons nu ook.
    Als ik het goed begrepen heb is st.Jan de viering van het begin van de zomer ofzoiets.

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke, zou wel kloppen dan met de datum ongeveer :D

Hier net ook even een uurtje op het gazon. Ik in de tuinstoel in de zon, mannetje in romper, laag zonnebrand en in de schaduw van een grote paraplu lekker spelen. Helemaal in zijn sas :D
    Maar nu zitten we weer binnen. Werd mij te heet en mijn ventje heeft een lichte huid en rood haar dus een uurtje is weer genoeg voor zijn huidje.

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

24 weken dansje!! :D:D

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    :) :)

Bijgevoegde bestanden: