Nog even een grappige foto voor ik naar bed ga. Dit gebeurd dus elke dag wel. Foto vorige week genomen. Maar meneer steekt dan zijn kont ineens naar buiten. Naja zo ziet mijn buik er dan uit
@Mi goed idee haha ik ga voortaan lekker overdrijven, benieuwd of het helpt! Woww dat is goed te zien! Ik heb het zelf nog maar 1 keer gezien maar niet zoooo duidelijk! Gaaf zeg
Catlady: dat heb ik ook gehad in de trein een oude man had zijn fiets tege de zitplaatse gezet en hy wou het niet weghale 😕er was ook een meisje met een gebroken been zij vroeg netjes aan de man of hy het weg wilde halen dat wilde hy niet, werd hy nog boos ook. Uiteindelijk zijn de mensen naast de oude man voor mij en dat meisje opgestaan die ouwe liet zijn fiets gewoon staan tot hy ee uitmoest
Goedemorgen, 30 weken dans!! Haha MI, ik heb het ook geregeld, dan weer links dan weer rechts. Gek gevoel is dat . Ik hoop altijd dat ik ergens voor mag als er weer 10 wachtenden voor me zijn bij de Lidl..maar nee hoor.. jammerrr
30 weken dans!!!! Joehoe! Nog max 12 te gaan ! Vandaag weer een checkup bij de VK en verder regent het hier de hele dag geloof ik.... Van het ene weer in het andere weer.
Haha MI87, dat heb ik ook vaak, dat beep dan zo omhoog ligt. Voelt ook als een hele harde bult daar. Maar zijn dat dan de billetjes? Kan dat nog niet echt onderscheiden. Hier gaat het lekker. Alleen beetje moe. Gewoon geen zin meer in werken. Wil thuis lekker rommelen. Haha. Gelukkig wel rustig op het werk maar eigenlijk word ik daar nog moeier van. Mja... nog 5 weken werken (vandaag 3 weken 4 dagen, 1 week 3 dagen en 1 week 2 dagen)... aftellen! 17 dagen dus nog... en dan verlof! Zo'n zin in! Moet vandaag ook op de fiets naar mijn werk (10 km heen en dan weer terug) want de auto is voor de apk. Bleghhh! Moeee. Ohja, en vanavond nog een voorlichtingsavond over borstvoeding. Ben benieuwd!
Ik hoef nog maar 18 dagen te werken!! Kan niet wachten haha Over een uurtje heb ik de intake van de kraamzorg! Erg benieuwd naar het gesprek.
Herkenbaar MI hier is mijn buik ook geregeld scheef! Nou heb dat nog nooit mee gemaakt hoor dat ik ergens voor mocht of zo ach geeft ook niet vind het soms zwaar irritant dat ik overal aan mijn zwangerschap wordt herinnerd hebben jullie dat niet? Overal waar ik kom (bijv op feestjes) zegt iemand wel iets over mijn buik... en als ik dan zeg hoelang ik nog moet zeggen ze oh jeetje je buik is al wel groot zeg pfffff wordt er gewoon niet goed van. Of ik kom bij bekende en die zeggen nou jou buik is ook weer gegroeid.. gelukkig krijg ik ook wel complimentjes maar ja van mij mag het al zover zijn! Hier zoals gepland de laatste zwangerschap (je weet nooit natuurlijk) maar ons gezin is compleet na 2 kindjes! kijk best uit naar mijn eigen lichaam zonder dikke buik! Hier nog 5 weekjes werken (met deze week mee geteld) maar moet zeggen kijk er niet naar uit. Vorige zwangerschap dacht ik lekker lezen, relaxen maar met al een kind is dat toch heel anders! Hier vandaag ook erg moe
Hier ook moe vandaag! Veel succes en plezier met alle afspraken vandaag, kijk uit naar jullie rapport!
En hier ook al moe haha, was warm vannacht. Vind het nog steeds benauwdig buiten.. Werken...zo blij dat ik uitgewerkt ben haha, ook al hou ik wel van mijn werk. Ga misschien nog paar uurtjes wat administratieve dingen doen volgende week. Net ff geshopt, kruidvat had luiers in de aanbieding die vast gehaald. Rompers bij de Hema, hadden ze ook truitjes. Roze en blauwe meegenomen, maar 1.50 per stuk. Maar dat is maat 50/56, dat gaat echt nog niet passen in het begin. Is bijna niks echt maat 50 in de winkel, allemaal gecombineerde maten.
Wat zijn we allemaal vermoeid vandaag. Haha. Neee, hier zijn die pijnlijke steken in mijn rechterzij terug. Zo pijnlijk. Ben er al voor naar de huisarts geweest maar die deed zo laks. Ja, misschien zijn het dan toch mijn darmen hoor want stoelgang gaat niet echt lekker. Maar geen verstopping juist. Eerder te dun. En gewoon rommelig. Bleghhh. Hoop echt dat het over gaat. Maandag naar verloskundige. Dan nog maar een keertje aangeven...
@Catlady, in de metro kan je weinig sympathie verwachten. Dat heb ik zelf inmiddels ook al ondervonden... Succes met de kraamverzorgster @Mi, zo zit mijn ventje ook altijd, alleen duwt hij aan die kan zijn hele rug naar buiten @Dokth, die man is gewoon een aso en ik had gewoon zijn fiets naar buiten gegooid. Ze mogen met een fiets geen zitplaatsen bezet houden. @Nell, zie het als een dagje verkoeling . Succes bij de VK zo. @Pita, you can do it girl! Misschien een beetje cola drinken en met bij het ontbijt veel vezels eten. Dit werkt zowel tegen diaree als tegen verstopping. @Pinac, vooral de hema doet aan gecombineerde maten. De rest valt wel mee. Sowieso gaat de hema niet kleiner dan 50... Ik dacht lekker te slapen vannacht. Ik had gisteren even fiks wat schilder en schuurwerk gedaan. Daarna nog de vloer op mijn knieen ontstoft. Lekker naar bed toe, hoor ik een mug. Ik: Prima, even meppen en dan hoor ik je voorlopig niet. Na een tijdje vond ik hem wel wat hardnekkig en sliep slecht. Ik om 5.23 naast mijn bed op jacht. Zitten er gewoon 7 muggen op het plafond... Oh wat hadden ze het gezellig :x Gelukkig niet moe though
Vraag: Als je thuis wil bevallen, dan moet je toch van te voren al van alles op je bed neerleggen ofzo? Is dan een waterdichte molton hoes voldoende? Zoiets: Matrasbeschermer Waterdicht Romanette | Bedsupply.eu En dan vanaf week 37 ofzo...?? Waar kun je lezen wat je allemaal wanneer moet doen voor een thuisbevalling?
Precies zoals ik al dacht is de baby al een beetje ingedaald! Bloeddruk was nog steeds erg laag (94/46) maar verder alles prima. Nu al over 2 weken weer!!! Wat gaat t hard! Nig even de bloeduitslagen afwachten....
Pff ben al zo moe en typ gewoon een hele tekst en klik ik ipv snel reageren op vorig onderwerp. Pfffffffffffff Mja hoe is het hier met iedereen. Moet nog het meeste bijlezen. Ben vannacht teruggekomen uit turkije. Was heerlijk. Lekker niksen en veel zwemmen/liggen onder parasol. Lezen, uitrusten en dutjes doen.. en dankzij het ultra all inc concept ook nog is 5 kilo aangekomen denk ik (durf niet te wegen haha) Maar zoals met elke vakantie is het toch altijd heerlijk weer thuis te komen in je eigen huisje. Net koffers uitgepakt en nu druk met wasjes draaien. Niks aan. Zie dat velen lekker bezig zijn met uitzet en babykamers. Ik moet hier helaas wachten tot 18 aug voor levering en montage van.babypark. Heb het meeste al maar moet nog een kleedje hebben voor op de vloer. Iets kleins en simpel. Wat hebben jullie als vloerkleed? Voor de rest een hele drukke baby. Nonstop schoppen draaien en bewegingen maken .. hij heeft ook vaak de hik. Vind het zo sneu!! Maar kan er niks aan doen en gaat vaak snel over gelukkig Morgen onze groeiecho. Ben benieuwd hoe groot die is of verwacht te worden. En hoe alles gaat en hoe hij al.ligt. Heb wel sinds een tijdje veeeel last van m'n ribben. Hij drukt er tegenaan en voelt echt niet fijn. Kan er soms niet van slapen. Maar ja voor ons allen de laatste loodjes. Ga even rustig alles bijlezen..
@Yankee, fijn dat je vakantie goed was. Hier ook last van het feit dat hij soms tegen mijn ribben aan zit. Het werkt bij mij om dan even mijn hand tegen zijn achterwerk aan te drukken. Vaak gaat hij dan een beetje verliggen. Of ik krijg een schop.... Ok dames ik wil echt jullie hulp . Ik moet nog 1 jaar studeren om mijn studie af te ronden, maar..... mijn lening is per september stop gezet en ik heb daar geen recht meer op. Kortom ik ga er bijna 550 per maand op achteruit. Nu moet ik om deze maanden te overbruggen dus zien uit te vinden waar ik nog recht op heb qua geld. Ik ga natuurlijk alle kinderbudgetten aanvragen (o.a. alleenstaande ouderbijslag) en ik heb mijn huurtoeslag in juli al aangevraagd, maar nog steeds niks van gehoord. Mijn loon is niet toereikend om alle kosten te dekken dus ik zoek nu iets waarmee ik de maanden rond kan komen. Wie weet of ik dan recht heb op bijstand? En of er misschien een fonds is. Ik heb al contact met Siriz en gemaild met studerende moeders. Als jullie kunnen meedenken zou dat super zijn!
This wel ander weer als gistere zeg!! Ik zeg echt freubel weer... ga zo lekker beginnen aan de lamp voor de baby. Als hij klaar is zal ik eens een foto maken Die harde buiken doen de ene keer pijn andere x niet.. Is heel verschillend. Wel sinds vandaag vele steken in mijn vagina.. Herkent iemand dit? Ook heb ik veel last van m'n rug... Net of er een spiertje verkeerd zit..heel vervelend.. Mjah..