1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @lovare, 50 minuten fietsen...ik zou een week bij moeten komen denk ik:$ zou dus zomaar kunnen dat dit wat teveel is..

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja, maar is wel 25 min. heen en 25 min. terug elke werkdag. Dus niet 50 min. aan een stuk door. Dan kan je mij met dit weer zeker opvegen.

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Even egobericht.. Sinds dik uur heb ik opeens veel pijn rechts in mijn buik, iets hoger dan navel. Als ik stil zit of lig zakt het af, lopen is een ramp. Als ik op dat plek in mijn buik druk doet het ook echt zeer.

Herkent iemand dit? Had jij dat nou laatst ook pita?

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pinac... misschien navelbreuk? Zou het verder niet weten. Gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd! Vooral met twee van die aapjes in je buik.

Hier zouden we vanmiddag naar mijn ouders gaan en in de avond bbqen.
    Rijden we de straat in, hele huis versierd met blauwe strikken, ballonnen etc....
    Dus toen viel het kwartje :D
    Een babyshower!

Hele huis zat vol! Lekker hapjes, spelletjes en veel cadeautjes. Alles in het blauw ;)
    Super lief! Had het echt niet meer verwacht. Aansluitend een bbq nog. Ben enorm verwend!
    Mijn man wist het al maanden hihi

Ik ga op de bank uitbuiken. Zoveel gegeten, en even de dag verwerken. En de kleine is heel druk de laatste tijd maar zo sterk al dat hij me soms pijn begint te doen.

Nog even volhouden. Laatste loodjes :D

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Wat gaaf Mi!!! Lekker nagenieten!!! Superlief dat ze dat hebben georganiseerd voor je!

Hier voel ik ook nog weinig verschil tussen billen en voeten en handen en hoofd... Gewoon ook nog veel beweging.

Pinac,die pijn herken ik niet, goed in de gaten houden en anders aan de bel trekken!

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat super lief mi! Hopelijk heb je genoten!

Lovare; respect hoor.. 50 min fietsen! Ik heb momenteel een conditie van niks

Pinac; klinkt inderdaad niet fijn! Ik zou morgenvroeg de vk even bellen.

Ik voel ook geen verschil tussen hoofdje/ billen etc..

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pinac, hoe is het nu?

Ik voel wel duidelijk de benen en handen. Benen zijn sterker. En hij ligt al ingedaald dus weet wel waar zijn hoofd zit ;)

Overdwars lijkt mij echt niet lekker zitten.
    Hier af en toe beetje benauwd. Denk dat mijn longen ook in de verdrukking komen nu.

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wat leuk een babyshower MI!!

Zeurt nog iets, maar voel me verder wel weer okee. Vannacht niet best geslapen, wat misselijk en zeurende pijn.. Denk dat er een beeb ergens tegenaan zat.

Vind het buiten ook maar benauwd het is hier donker, warm en waait niks.

Eigenlijk moet ik best wel stofzuigen, de ramen zijn ook verschrikkelijk smerig aan de buitenkant..maar weet ff niet waar ik de puf weg moet halen. Was draait wel, dus we hebben straks weer sokken :p.

Zo'n eind fietsen moet ik ook niet meer aan denken, ben ook niet zo'n fietser trouwens. Maar zou na dik 20 minuten wel aan de beademing mogen geloof ik :D.

9. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk @MI!

Wij hebben de zwangerschapsshoot gehad zaterdag! Erg leuk geweest helaas nog geen fotootje gekregen, ik ben erg nieuwsgierig haha

Bij mij beginnen de kwaaltjes ook wat meer te worden, slecht slapen en heeeeeeel erg moe..

@Pinac zoiets heb ik ook gehad maar dat ging na een tijdje vanzelf weer weg, voelde alsof de baby heel hard geschopt heeft.

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dat had ik ook. Al was het bij mij wel wat lager dan navel.
    De huisarts vertelde mij dat je darmen nu aan de zijkanten zitten of dat het nierstuwing kan zijn. Beetje vaag vond ik haar en er is niks aan te doen. Ik heb het net nog even bij de verloskundige aangekaard en die zei
    dat als ik weer kronkelend van de pijn lig, dat ik hun dan meteen moet bellen. Want dat is niet goed. Maar nu is het al een tijdje weg.

Hier gaat het weer beter. Diarree nog wel steeds aanwezig helaas. Beetje vreemd. Maar als dat donderdag nog zo is dan moet ik naar de huisarts, voor nu was dat geen probleem.

Net dus bij verloskundige en beep ligt al met hoofdje helemaal onderin, dus dat is fijn. Nog niet ingedaald, dat niet. Maar wel in de goede houding al. Nu hopen dat hij zo zal blijven liggen.

Over 2 weken weer een nieuwe afspraak. En dan al praten over de bevalling. Zo snel al!

Nieuwe afspraak verloskundige voor op de lijst: 26 augustus

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ohhh wat leuk MI!! das nog eens een echte verrassing! Hier krijg ik hem de 22e! weet het al stom eigenlijk he... op de verjaardag van me dochter zei vriendin tegen me moeder tot de 22e he... ja en dat hoorde ik, echt niet slim;) heb sochtends dan ook de zwangerschapsshoot!

Wat leuk die foto Jossie!

Ik voel ook geen verschil tussen hoofd en beentjes... ben wel ontzettend benieuwd hoe die ligt.. vrijdag weer controle :)

Afgelopen zaterdag flink geshopt bij de prenatal! en boxkleed en lakentje besteld die komen morgen binnen! kan steeds meer van het lijstje af joehoeee!

Vannacht ook last gehad van maagzuur bleh

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik weet ook al wanneer ik mijn babyshower heb. Baal er echt van dat ik het weet. Ik heb hem 6 september.

die zaterdag (5 september) geven wij een housewarming en we hadden mensen uitgenodigd.
    Stuurt 1 vriendin in een app (waarmee het niet zo goed gaat) dat ze de 5e en 6e niet kan komen omdat het haar allemaal te veel word van die grote groepen. Ik apte terug dat ik het begreep maar de 6e? Toen zei ze: Ja, op je babyshower... En daarna :$ Ehm, dat weet je toch wel? Ik ging er vanuit dat je dat al wist...

Eh nee, dat wist ik dus nog niet. Het rottige is dat deze zelfde vriendin ook al had verklapt wanneer ik mijn vrijgezellenfeestje had. En dat ging op precies dezelfde manier. Toen heb ik het mijn andere vriendinnen vertelde dat ik het al wist. Vonden ze echt jammer. Dus heb nu (zelfs tegen mijn man) mijn mond gehouden dat ik het weet. De vorige keer waren de anderen best boos op die vriendin van mij. En wil dat niet nog een keer... Mja,... dan moet ik straks wel spelen dat ik verbaasd ben. Wou dat ik het terug kon draaien en het niet wist. Mja...

13. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Wat leuk al die babyshowers!!! Ik denk niet dat ik er eentje ga krijgen... Op zich niet heel erg. Ben niet zo van in de belangstelling staan, maar toch zeker gezien de lastige start van de zwangerschap (operatie) zou het wel heel lief geweest zijn!!!

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O Pita, je vriendin is een beetje een warhoofd haha inderdaad jammer dat je het nu al weet (voor de tweede keer)
    Of je zegt het wel tegen je vriendinnen. Dan zijn ze weer boos maar misschien leert ze er wat van?

Hier ook een zeer slechte nacht gehad. Blegh! Had zo'n pijn weer in mijn heupen en lijf. Kon nog geen 10 minuten op een kant liggen en dan verkrampte alles weer. En dan omdraaien doet al zo'n pijn. Paar keer nodig plassen en dan liep ik als een oud vrouwtje kreunend naar beneden. Nu overdag gaat het wat beter. Maar ben doodmoe. Slapen gaat helaas niet. Meneertje heeft verhoging en is hangerig. Hij is nog redelijk lief maar hij vraagt wel veel aandacht en hij heeft vanochtend zo lang geslapen dat hij nu nog niet wil.

Misschien maar gaan wandelen... dan word ik een beetje wakker...
    Kan mn ogen nauwelijks open houden pfffff

15. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik was vanmorgen voor het eerst weer om 7 uur wakker en op
    Ivm vakantiezwemles voor de kids. Om 11.45 helemaal ingestort en snel iets gegeten, kids een filmpje op en ik naar bed. Kapot gewoon .
    Ik kan mijn ogen dan ook gewoon niet openhouden. 1,5 uur geslapen maar nog steeds doodmoe. Maarja ik moet me toch uit bed slepen voor de kids.

16. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk zo'n babyshower! Ik geloof niet dat dat in België echt gedaan wordt, ben alleszins nooit op eentje geweest en denk ook niet dat ik eentje zal krijgen. Klinkt erg gezellig!

Hier ook slechte nacht gehad. Kwam gisteren terug van weekendje weg, lag mn schaapje dood in de wei. Was een flessenlammetje dat we dit voorjaar met de hand groot gebracht hadden, echt n lieverd. Blijkt dat de buurman zijn grote, heel giftige taxushaag gesnoeid heeft dit weekend, dus naar de oorzaak is snel gevonden.
    Halve nacht wakker geleden, was ook veelst te warm en vanochtend moest ik dan met een collega dat beestje wegvoeren (lag immers te stinken achter in de tuin, manlief in het buitenland tot donderdag). Daar sta je dan, 32 weken zwanger met n dood stinkend dier op een zeil rond te sjouwen...

Kan dus nu mn ogen niet meer open houden op het werk. Straks maar eens op tijd naar bed.

Verder is de kleine man gelukkig erg actief, vrijdag groeiecho, kijk ik naar uit! Jullie krijgen in NL zoveel echo's, lijkt wel elke 2 weken ofzo. Hier normaal vrijdag eentje, en dan pas weer op 38 weken... Ben stiekem aant hopen dat ie dan ongeveer komt ;)

17. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    31weken dans!! 💃

Ik krijg wel een baby shower want moest lijstje maken met namen;) maar wanneer... Geen idee;) @pita das wel stom van die vriendin.. Beetje jammer.. Ik zou het wel vertellen. Misschien kunnen ze het nog verzette isnhet toch een verrassing;)

Harde (pijnlijke) buiken zijn gelukkig een stuk minder nu ik me gemak hou.

Net terug van de prenatal.. Lakentjes, dekentjes matrasje etc. Gekocht.. Denk nu wel ver alles te hebben. Buiten wat kleertjes.. Even afwachten wat ze volgende week woensdag bij de groei echo zeggen;) welke inschatting er gemaakt gaat worden;)

Verder hier heeeel moe.. Kan hele dagen slapen;) laat het lekker toe.. Merk dat ik het wel echt nodig heb:)

18. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Wat jammer zeg om al te weten wanneer de babyshower is..

Wel heel leuk dat veel meiden er 1 krijgen! Ik denk dat ik dit keer geen babyshower krijg. Vind ik ook niet zo erg, heb bij de 1e het al eens meegemaakt.

Ik ben ook echt aan t aftellen, heb ook vaak het idee dat de baby gedn ruimte meer heeft. Is soms zo aan het duwen.

Gelukkig ilse dat het nu weer beter gaat.

19. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Wat leuk babyshower,
    Ik denk niet dat ik een babyshower krijg haha.

Vannochtens suiker wezen prikken,
    Gelijk in de middag gebeld dat niet goed was.
    Donderdag naar gynecoloog:(

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Oh das balen! Wat gaan ze doen dan met die uitslagen? Krijg je dan medicijnen?

Deel Deze Pagina