Zo dames hier ben ik ook weer!! Helaas weer terug van het oh zo lekkere zuid frankrijk! we hebben het zo naar ons zin gehad en me dochter heeft het zo goed gedaan! Autorit ging super goed (wat zijn die dvd schermen een uitkomst) en we hadden een super mooi waterspeelparadijs! ze is zo lief geweest! hihi en ze heeft soms wel der momenten hoor, peuterfases was echt trots op der! en we hebben maar gelijk geboekt voor volgend jaar haha! eind aug daar lekker weer heen voor 2 weken was een super aanbieding en baby boy zal dan ongeveer 11 maanden zijn helaas wel 2 kilo in 2 weken tijd aangekomen had beter niet op de weegschaal kunnen staan, bleh durf gelijk niet veel meer te eten Merk wel nu ik thuis ben het weer gelijk zwaarder is, daar in frankrijk niets geen last gehad van me buik maar ja daar doe je ook niet veel, beetje liggen op het strand of aan het zwembad Hier nu nog lekker vakantie, maandag weer beginnen dus vanaf dan zitten we weer gewoon in het normale ritme en zal ik weer wat actiever zijn, heb net wel alles doorgelezen! dus kom snel weer mee kletsen!
Ooh klinkt erg relaxed aardbei! Ik ben net thuis. Was vandaag mee als begeleiding bij het seniorenuitje van onze kerk. Erg gezellig, maar wat kunnen die mensen beppen zeg 😉 Wat een mooie 3D-echo catlady! Wat een schattige babyjasjes/vestjes. Pinac, ik zou tijdens mijn zwsngerschap geen nieuw matras kopen. Dan ligt t'ie straks voor geen meter meer. En ze gaan je echt niet meer aan het werk sturen hoor! MI87: ik heb tussen mijn dochter en zoon 13 maanden zitten. Het was mijn zwangerschap met de meeste klachtem en gedoetjes. Echt een tropen jaar!
Aardbei, klinkt zalig! Waar zijn jullie nu precies heen geweest? Misschien een tip voor ons Was het een camping?
Marijke: heel schattig! Ik moet ook nog op zoek naar een jasje... Aardbei; heerlijk zeg! Lekker genieten.. Al vliegt zo'n vakantie heel snel voorbij. Dit weekend nog lekker thuis genieten van het mooie weer! Pinac; hoe was het bij de bedrijfsarts? Truste dames!
Dat was een latertje lycos! Hopelijk heb je lekker geslapen?! Gisteravond zouden we via mp iets ophalen in utrecht, komt manlief daar aan is diegene er niet . Das balen als zoiets gebeurd!
Vervelend Nell als mensen hun afspraken niet nakomen. Hopelijk heeft je man niet te ver / lang hoeven reizen.. Was heel gezellig. Na mijn avonddienst om 22.00 uur nog even een uurtje bij vriendinnen geweest, de laatste avond als 'vrijgezel' vieren. Nu lekker tot half9 geslapen dus best fit!
Een prachtige dag om te trouwen vandaag! Fijne dag Lycos! Ja, Pinac wat zei de bedrijfsarts? Oh balen Nell! Marktplaats is een prima uitvinding, maar sommige mensen... Yeah! Vandaag 26 weken!!! Is er al uitslag van suikertest?
Heerlijk genieten heh gisteren dames Gisteren kwam mijn broertje op het geniale idee van een bbq, dus dat hebben we lekker gedaan bij hem op zijn balkon Vannacht werd ik wakker omdat ik mijn band achter mijn lies te ver strekte. Dat deed nog eens pijn O_O.... Geen idee ook hoe ik dat voor elkaar kreeg Zo vertrekken voor contract tekenen @Marijke leuk jasje en vestje @Aardbei, welkom terug! En wat betreft die weegschaal. Ik zou hem lekker laten voor wat hij is. Zo lang je gezond eet zou ik me geen zorgen maken over de kilo's @Mamv6, tja die arme mensen hebben normaal niks anders te doen . Getrainde lippen en tong @Lycos, veel plezier bij de bruiloft. Ik hoop dat het zo open trekt, maar de temperaturen zijn al heerlijk.
Oh lovare, na vandaag heb je gewoon je eigen woning voor jullie tweetjes! Lekker genieten van dag gevoel vandaag !
@ Lovare: Wat fijn joh. Lekker je eigen huisje en alles klaar maken voor de beep. Hier even helemaal ingestort. Was zo depressief laatste dagen en veel eetbuien gehad. In één week 1.5 kilo aangekomen. Bleghh. En ging zo goed. Zit nu op 5.5. Ga nu met een coach praten aankomende maandag. Ben benieuwd. Met beep gaat alles goed maar hij trapt de hele tijd tegen mijn blaas. Volgens mij ligt hij nu in stuit, maar dat is toch niet erg of wel?
Ahh pita. 5.5 kilo is helemaal niet veel joh! Kopop. Stuit is nu ook nog geen probleem. Lycos, veel plezier vandaag! Lovare, jeeeejj!! Proficiat! Balen Nell!! Hier vd week ook zoiets raars met iemand van mp! Had een mooie box gezien. Ging akkoord met t bedrag. Mn vader volgende ochtend heen zegt ze ineens wil m toch niet kwijt. Mn pa, nou zeg maar wat je wilt. Geeft ze m toch mee krijg ik in de avond een berichtje of ik haar wil bellen want ze wil m terug???? Nou sorry hoor dat had je m niet moeten meegeven
Piahaya: 5,5 kilo is echt niet veel! Ik zit daar al dik overheen! Maar vervelend dat je je zo depri voelt, is het iets hormonaals of ben je er al langer mee bekend? Probeer af en toe lekker te bewegen als dat gaat, dat wil nog wel eens helpen al is het maar wandelen of fietsen. Succes!
Le serignan plage heet de camping MI! Echt een aanrader voor kleine kindjes!!! En hier op het forum erg bekend onder het topic vakantie en vrije tijd @lycos veel plezier op de bruiloft! @lovare veel plezier met het tekenen van je contract!! Tijdens de vakantie is gezond eten lastig lovare haha dus ja niet gek natuurlijk dat ik wat ben aangekomen, hoop volgende week weer te kunnen balanceren in het normale ritme! Zit nu op 5 kilo in totaal aangekomen... dus ongeveer net als jou pita maar als ik zoek op aankomen bij 25 weken zit ik nog wel onder het gemiddelde! Je niet te zorgen maken en probeer nu wat te compenseren met gezond eten!
Wat raar van die box zeg! Weg is weg hoor maar voelt niet fijn natuurlijk! Mooie dag voor een bruiloft, veel plezier!! Zin om ontslag te nemen maar laat ik het maar niet doen haha O en lovare, veel plezier met je nieuwe huis!!!!!