Oh shit zeg. Dat is balen dat je suiker niet goed is. Hopelijk kun je het met een dieet oplossen en hoef je geen medicatie te spuiten!
Dokharam, o wat balen zeg. Hopelijk op te lossen met een dieet... O zie dat Pita zo'n beetje hetzelfde zegt hahaha Poefie, ach jeetje wat sneu van het schaapje. En voor een oorzaak van een ander. Bah.
Hoeveel weken ben je nu dan dok? Was er een reden voor de test? Hopelijk kun je het onder controle houden met dieet, bij mij en veel anderen gaat dat prima. Ahh arm schaap! Wij hadden vroeger ook altijd geiten en schapen, best leuk.
Balen van je suiker! Hopelijk valt het mee en is een dieet voldoende. Ik kom net terug van de vk. Mn ijzer was veel te laag dus moet nu aan de ijzerpillen. En de kleine ligt nog steeds dwars, richting stuit. Mn hele zwangers hap al dus hoop zo nog dat ze toch het idee gaat krijgen om goed te liggen...
Nell @ dat weet ik niet ik hoor morgen alles Ik ben nu 32 weken, er was geen reden voor het onderzoek was gewoon de test die je eigenlijk rond 24 weken moest doen maar toen had de vk het verkeerde aangekruisd. Ja ik hoop ook het dieeet, wordt je nu ingeleid met 37 weken? Nee toch hoop het niet
Mi, wat leuk een baby shower !! Pita, wel balen dat je het weet maar ik zou ook lekker m'n mond houden en verrast worden. Waarschijnlijk staat alles al vast en ze hebben er moeite voor gedaan dus niet leuk voor ze als ze weten dat je het weet .. maar wel een aparte vriendin Hier ook al geboorteplan meegekregen vorige week bij de groeiecho. Moet hem volgende week meenemen/bespreken. Vandaag dagcurve bij moeten houden (3 maal prikken op 1 dag om 8 , 11 en 3 uur ) voor glucose omdat m'n pa diabeet is. En 1 ervan heeft me gwn zooo slecht geprikt m'n hele arm is blauw geworden zelfs m'n man schrok ervan.. mja niks aan te doen. Ga deze week lamp uitzoeken en gordijnen. Want volgende week komt de babykamer en dan kan ik ook wat laten zien.. alles in zakken en op de grond is 3x niks.
Wat leuk! Komt naam onderin? Doen ze die test dan bij iedereen dok? Hier is meer als je risicofactor bent. Gistermiddag weer veel teveel gedaan dus lag gisteravond 8 uur met stapel kussens in bed. Nu alweer stuk beter gelukkig. En de 31 weken dans vandaag!
@Ilse wat een leuk bord!! @Dok jeetje vervelend! Hopelijk valt het mee Vandaag de 32 weken dans!! Nog maar 8! Wat gaat het hard! Volgens mij zit ik al een het babyslaapritme, ik word om de paar uur wakker haha
Goedemorgen! Hoe is het hier vandaag? Bleh, zo weer te werk. Geen zin! Ik vroeg mij af... hebben jullie al de kruidvat box (tas geloof ik) gehad?? Want ik heb alle andere dozen al gehad maar van kruidvat nog niet...
Kruidvat krijg je niet maar moet je gewoon zelf in de winkel pakken. Dus de spulletjes die in de tas zitten of je vraagt het even bij de kassa. Ik toevallig vorige week alles mee genomen. Als je dan je voordeelkaart scant krijg je het gratis maar moet je wel via je voordeelkaart hebben aangegeven dat je zwanger bent he?!
Mooi geboortebord! @dok. Vervelend! Hoop dat t makkelijk onder controle is te krijgen! @babyshower. Krijg ik hier zeker weten niet. Heeft mn moeder gister nog duidelijk gezegd haha. Stomme amrikaanse gedoe daar doe ik niet aan mee. Aldus mn mam Kruidvat tas heb ik al heeeeeel lang binnen was 1 vd eerste die ik kreeg. Manman wat gaat t hard dit keer! Kan me niet voorstellen over 9 weken weer een babietje in huis! En als t op de mannen lijkt zelfs maar 7 weken 🎉🎉31 weken dans🎉🎉
Jemig wat is er weer veel gekletst Dok; succes vandaag! Hopelijk krijg je gewoon een dieet voorgeschreven.. Is dat eigenlijk standaard die glucosetest? Ik heb deze namelijk niet gehad?? Pita; ohh wat lullig zeg! Je vriendin is blijkbaar niet zo goed in geheimpjes bewaren! Ik zou inderdaad verrast doen, is voor je andere vriendinnen wel zo leuk! Mijn vriendinnen waren zooooo blij dat ik er niet achter was gekomen (ik weet normaal altijd alles ) dat maakt het voor hun dan ook extra leuk! De rest die een babyshower krijgt; super leuk om even in het zonnetje gezet te worden. Al is het gewoon alleen maar al met je vriendinnen en familie gezellig samen zijn, taart eten en lekker kletsen! Marijke; misschien zegt je moeder dat wel juist extra.. Zodat je niets in de gaten hebt en het niet meer verwacht? Ilse; super leuk dat bord! Wij zijn er zelf eentje aan het maken... Moet nu helemaal overnieuw Kruidvat tas heb ik een mailtje van gekregen een hele tijd geleden, dat ik deze op kon halen met de extra voordeelpas, maar nog niet opgehaald. Het zonnetje schijnt heerlijk vandaag! Krijg er meteen energie van
Mogguh! Zo wat is er inderdaad weer veel geschreven hier! Dok wat vervelend! Hopelijk valt het mee. Duim voor je! Lycos: Volgens mij is een suikertest in NL niet standaard, hier is het wel standaard ook als er geen reden is om te checken. MI: Wat een leuke verrassing van die babyshower! Hier is het niet gebruikelijk dat het een verrassing is maar regel je het zelf . Soort van dan, iemand anders hoort het voor je te regelen maar je weet er dus wel gewoon alles van af. Een vriendin vroeg of ik er een wilde en bood toen aan om het te regelen. Maar ik moest dus wel zelf de datum prikken, wat ik wilde doen en wie ik wilde uitnodigen. Ik weet er dus alles van helaas! Maar wel leuk om iedereen nog even samen te zien als alles nog rustig is. Ik heb hem zondag de 30e! (aug). Maar een verrassing had ik wel veel leuker gevonden! Pita dat is wel irritant dat de verrassing er af is zeg! Maar in elk geval leuk dat ze het organiseren. Leuk bord Ilse! Nell & Marijke gefeliciteerd met de 31 weken! De tijd vliegt echt weer he! Hier 32 weken vandaag, wat betekent dat mocht het nu per ongeluk gebeuren ik gewoon in mijn eigen ziekenhuis hier kan bevallen en niet naar een speciaal ziekenhuis hoef. Moeheid: Hier ook toegeslagen van de week, halve weekend slapend doorgebracht haha. Lovare: Klinkt alsof het al lekker opschiet in je huisje! Fijn na al die tegenslagen! Fijne dag iedereen!
Ik vind het zo grappig om te lezen hoe de klachten bij iedereen verschillen. Ik heb nu echt een energie voor 10. Ben als een gek in mn huis en tuin bezig en daarnaast ook nog aan het werk. Maagzuur is ook ineens helemaal weg nadat ik vorige week donderdag me zo verschrikkelijk voelde door de medicijnen tegen het maagzuur (die het alleen maar verergerden...). Dus ik slaap weer lekker door (afgezien van 1 x per nacht plassen). Dat scheelt ook al een heleboel qua vermoeidheid! Vandaag ook een dansje hier: 31 weken! Leuk alle mensen met een babyshower, geniet er maar van! Ik hoop stiekem toch dat ik er eentje krijg....
Ik heb een mini babyshower gehad, vriendinnen hebben bij mijn vriend gepolst of ik een babyshower leuk zou vinden. Om mij hoeft het Zelf niet zo, met paar vriendinnen lekker gegeten en die hadden kadootjes mee, hartstikke leuk! Vanmorgen fysio gebeld, bekken zijn echt stuk. Zaten hele week hartstikke vol. Nu gaat de bekkentherapeut vanavond eerder beginnen zodat ik ervoor kan, dat is toch hartstikke top! Echt blij mee! Net babywasje gedraaid en opgehangen, wat een werk al die minisokjes aan knijpers haha. Ja 32 weken is echt weer zo'n mijlpaal he!
Grappig dat het inderdaad zo verschilt B16! Geniet lekker van de energie, hoop dat het bij mij ook nog een comeback maakt. Leuk Pinac! Hier gaan we met ook een klein groepje meiden een high tea houden in een tentje om de hoek, heb ik wel zin in! Hoeven we daarna ook niet op te ruimen of af te wassen, vind ik wel relaxed
Tijd vliegt inderdaad. Hier maanden terug ook de mail gehad van kruidvat om het op te halen. Maar zag dat het enkel.kruidvat producten waren toch?? En dat wil ik niet gebruiken dus vandaar niet opgehaald..