Ik had t eigenlijk over mijn eigen aantal berichten Zo ben echt bloedsacherijnig. De verhuurder zou mijn verhuizing doorgeven aan GBA. Nu kwam ik er dus afgelopen vrijdag achter dat dit dus helemaal niet goed gegaan was. Daarna geprobeerd zelf te regelen, maar dit kon niet want het contract is 6 weken geleden ondertekend... Dus vandaag heel de tijd heen en weer bellen tussen de verhuurder en de gemeente. Hopelijk verzenden ze zo de mail. Ik heb geeïst dat ze mij in de CC zetten, het dossiernummer erbij zetten en hun excuses aan de gemeente aanbieden. Ik heb straks echt geen zin in een boete omdat zij niet goed hun werk doen. En zo blijf ik dus telkens problemen krijgen. Houd het ooit nog eens op? Ik raak hier echt zo down en gefrustreerd van... En het kost me allemaal zoveel geld. @Pita, wat naar voor die vriendin van je... Nasleep in welke vorm? @Yankee, ik gebruik inderdaad een mondkapje, verf op waterbasis en alle ramen staan de hele dag tegenover elkaar open (ook s nachts). Dat tocht wel, maar dan zijn alle chemische luchtjes wel gelijk uit huis geblazen. Ik ben niet "bang" voor de bevalling, maar ik heb ook absoluut geen behoefte aan de pijn. Ik heb een behoorlijk hoge pijngrens, alleen op sommige plaatsen, zoals mijn baarmoeder...., is die pijngrens juist heel laag. Dus ik huiver wel een beetje bij het idee hoeveel pijn het kan doen. @Mi, 2 vliegen in 1 klap dan . Vermaak voor zoontje en voor moeders . Hier ook steeds wel 1 of 2 vliegen in huis. Daarom zet ik juist wel de horren open zodat ze zelf weer uit kunnen vliegen. Scheelt weer gejaag
Hier ook niet bekend met doopsuikers.. @lovare wat balen dat het niet wil opschieten lijkt me ook echt pittig, hopelijk kan je moeder weer snel mee helpen! Hier morgenochtend weer controle en gelijk bevalplan bespreken. Krijg dan ook de uitslag van het bloedonderzoek (ijzer) Ik heb eigenlijk al een tijdje een pijnlijk gevoel van onderen.. merk alleen dat het steeds erger wordt. vorige keer al wel aangegeven bij de vk maar ja kon ze niets aan doen.. t voelt als een blauwplek dus bij opstaan, lopen voel ik het zo goed. Sochtends als ik wakker wordt is het heel erg ws omdat ik dan de hele nacht heb gelegen.. vind het echt een rot gevoel... herkent iemand dit? heb het volgens mij al wel eens eerder gezegd maar ja pijn wordt gewoon steeds erger.. @yankee ik zie ook wel beetje tegenop tegen de bevalling, al hoewel ik niet mag klagen over mijn vorige bevalling... het is gewoon heftig.. zal blij zijn als dat weer achter de rug is! Heftig Pita, vriendin van mij is bevallen bij 32 weken... gaat nu gewoon goed met der zoontje hoor, maar hij heeft wel een achterstand in bepaalde dingen...
In welk opzich hebben ze een achterstand? Wow Mi, ben jij als eerste uitgerekend hier (te lui om de lijst te zoeken). 33 klinkt al best ver! Ik heb die etiketten bij Action weg, boekhandels hebben ze ook wel. Zijn voor printer denk ik, maar printer en ik zijn geen vrienden dus schrijven gaat sneller hier . Wat een gedoe steeds Lovare, verhuizen is nooit leuk maar met al dat gedoe eromheen is het helemaal waardeloos! Moet zeggen dat ik ook wel wat bang ben voor pijn bij bevalling, sta ook niet negatief tegenover pijnstilling. Zit in een tweelinggroep en zijn al 2 achter bevalling met zowel normale bevalling en dan nog een keizersnede erachter voor 2de kindje..dat is ook wel beetje mijn angst. Kindje 2 ligt nu nog dwars, hoop dat die sowieso nog omdraait.
Is se baby ingedaald aardbei? Dan kan het daardoor komen.slapen met iets tussen mijn knieeen helpt wel.
Ik heb dat helemaal niet, angst voor de bevalling. Ben soms bang dat ik er zelfs te 'luchtig' over denk. Zo van: Dat doe ik wel even... Aan de andere kant is dat misschien ook wel niet zo erg? Ik lees er wel veel over.
@Aardbei ik heb een soort van spierpijn gevoel, misschien lijkt het erop? Volgens de VK ligt het aan de bekken Enzo
@pinac dat zoontje van die vriendin van mij had een achterstand in praten (maar gaat nu wel goede kant op en hij liep pas bij 2 jaar) @nell heb daar ook aan zitten denken, miss is al wel ingedaald. Herken het niet van me vorige zwangerschap maar ja geen idee wanneer ze toen is ingedaald Morgen controle en dan zullen ze dat wel kunnen voelen toch? @catlady ja soort van spierpijn idd en ook een soort van beurs gevoel van onderen... ja vk dacht vorige keer ook aan me bekken, maar ja het wordt nu wel steeds erger...
Indalen kunnen ze voelen! Mijn andere beide kids heb ik ook nooit zo gevoeld als dit kind. Heel apart.
Aardbei.. komt wss uit je bekken.. Heb zelf mn heup heel erg. Mn stuitje met vlagen en nu ainds 2 weken ook dat t daaronder pijn doet... idd spierpijn achtig of botpijn zoals ik t ook wel s noem... Etiketten heb ik ook bij action vandaan. Van die etiketten die ze verkopen op de schoolafdeling met roze randjes
Maar doen jullie echt van die speciale postzegels op de enveloppen van je geboortekaartjes? Of kun je ook gewone doen?
ik doe er gewone op. maar meer om dat ik er al heel veel heb liggen. zijn even duur als de speciale toch ?
Mooi Nell! Toch vind hem netjes hoor voor een derde al. Geboortezegels haal ik gewoon... als het niet uitmaakt met de prijs dan blijf ik ook maar gelijk in stijl Lovare, o grrrrr fijn zeg als een ander fouten maakt maar jij straks de pineut bent. Pinac, Lycos...wie vroeg het? ja ik ben de eerste. Samen met nog 2 dacht ik? Ben 1 oktober uitgerekend. Liefst eerder...valt mooi met de kinderbijslag whahaha Maar als we dat niet redden vind ik 05-10-15 ook wel een gave datum
Dit zijn de geboortezegels: https://postkantoor.postnl.nl/post-versturen/postzegels/postzegel-geboorte-1-50x-2.html Dit zijn de normale: https://postkantoor.postnl.nl/post-versturen/postzegels/postzegelrol-nederland-1-200x.html Dus voor 50 van die laatste postzegels betaal je ook 34,50. Ze zijn dus even duur.. Maar om nou te zeggen dat ik die geboortezegels heel bijzonder vind...
Hier maar even zo mijn buikfoto... Mijn bijlages zijn vol dus kan niks meer uploaden. Anders moet ik hem leeg maken en hier opnieuw plaatsen maar dan verdwijnen de foto's die ik in andere topics heb staan. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/574446-buikfotootje-wie-doet-mee-deel-3-a-110.html#post18906825 Pita, nee echt speciaal zijn ze niet...wel leuker dan vorig jaar
Vind ze leuker dan die ooievaar die het eerst was. Merk je ook verschil in buikgrootte per zwangerschap Nell? Mooie buik! Zal zo die van Mi eens even bekijken . Krijg je eind september eerder kinderbijslag dan als je in oktober bevalt? Moet wel gek lopen wil ik in oktober bevallen, maar dat is positief zo te horen? Verveel me stiekem een beetje, vanmorgen vroeg paard al gedaan. Huis is wel schoon opzich, we hebben het warm eten al op.. Vanavond als het wat koeler is maar even groter rondje met de hond. Al valt warmte me echt mee, warm is het hier niet mega en veel wind .
Oo hier is het niet te houden buiten. Lijkt wel een oven. Wij zitten lekker binnen. Wel wven naar de stad net geweest voor een tankini met broekje van noppies want we gaan dus zwemmen binnenkort en morgen babyzwemmen met zoontje alleen was mijn oude tankini beetje door de stof heen maar deze kan ik dus ook aan na de zwangerschap. Ga geen geld uitgeven voor een badpak die ik over twee maanden niet meer pas. En vanochtend ff koffie drinken met zoontje bij schoonouders. We zijn zo druk in het weekend... en ze miste hem dus even zo gedaan. Schoonvader ging gelijk een uur met hem wandelen. Bij de hijskranen kijken en pronken met zijn kleinzoon. Mijn sv kan niet stil zitten koffie drinken. Hahaha Als je na 1 oktober bevalt moet je 3 maanden wachten. Je krijgt elke 3 maanden kinderbijslag maar altijd achteraf. Beval je daarvoor, kun je meteen meedoen