1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oo aardbei en mammie van 6, wat een kouwe kikkers. Bah. Hier werd ook verteld dat een bevalling altijd anders kan lopen dus niet vast te houden aan een bepaald beeld maar jeetje, je hoeft niet bij voorbaat al pijnstilling in de prullenbak te gooien. Het is er, en als het even kan wil je er ge ruik van maken. Nou prima toch? Gaat het snel dan is dat jammer maar de optie moet er gewoon zijn.

En mammie van 6, eigenlijk bagatelliseert ze jouw zorgen. Wat ik niet netjes vind. Hier een liter bloed verloren. Placenta wilde niet maar ze hebben na een half uur al besloten na de ok te gaan en daardoor mij voor erger bespaard.
    Pffff wat ben ik blij met waar ik loop. De minister zal er niet blij mee zijn maar ze zijn absoluut niet zuinig met echo's, pijnstilling of wat dan ook. Alles om jouw goed te kunnen ondersteunen.

Pita, hahagha gewoon je ventje straks 3x per dag omkleden. Dan komt alles eens aan bod ;)

Pinac, goedzo! Gewoon de waterlanders inzetten ;) werkt altijd :D ons geheime wapen. En dan hoef je nog niet eens te acteren!

Hier heerlijk gezwommen met mijn zoontje. Och wat had hij een pret. Voel me nu helemaal voldaan. Hij ligt heerlijk te slapen nu. Echt waar dat is het mooiste van moeder zijn. Zien hoe je kind geniet. Dat kan al iets heel simpels zijn maar je hart stroomt gewoon over. Heerlijk...

Oke genoeg sentimenteel :D

2. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Nou ja mijn bevalling ging ook snel, ik heb toch een prik in me been gehad, ik vond die erg fijn.
    Misschien dat als je tijdens de bevalling erom smeekt en een beetje gaat overdrijven je het als nog krijgt.
    Sommige verloskundige of artsen denken er te makkelijk over,

Mijn suiker was 8.1 ik weet niet of dat hoog is ?
    Moet dinsdag naar de gyn voor een groeiecho en naar de dieeetisten.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nuchter?
    Hij is inderdaad te hoog.

4. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Na de suikertest denk ik? Dat was die van mij ook, ook 8,1.

Zolang ik ;s morgens geen jam eet gaat het best goed, spijbel ook wel eens hoor..maar met beetje een dieet kunnen de meesten het goed redden.

Fijn dat je zo genoten hebt, zoontje lekker slapen, dat wil wel na het zwemmen :D.

5. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Ja na het suikerdrankje was hij 8.1.
    Wat mag je allemaal wel en niet eten of drinken?
    Ik heb zo trek in vanillie cola maar durf het eigenlijk niet te drinken :p

Heb vandaag een duo wagen gekocht :p

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jee wat vervelend aardbei en mamvn6.

Mamvan6; ik zou wel aangeven dat je er nu dankzij dat gesprek meer tegenop ziet. Ze mogen best wat meer naar je verhaal en je wensen luisten.

Aardbei; hier kreeg ik gewoon een groeiecho inderdaad. Doen ze hier standaard, zonder medische reden..

MI; lijkt me heerlijk zeg. Ik heb er nu al zin in om met mijn dochtertje te gaan zwemmen :p

Vandaag samen met vriendlief het geboortebord gemaakt! Suuuuper blij mee :D

Vraagje;
    Hoe delen jullie je commode in? Ik heb twee normale lades (niet heel hoog dus) en twee deurtjes met een plank.

Voor op de lijst;
    26 aug controle vk
    7 september liggingsecho

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Dok; cola light? :p

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Frisdrank is erg slecht, maar light frisdrank mag weer wel. Gewone yoghi zit ook vol suiker, optimel is wel goed. Verder niet teveel zoet op brood en eten verspreiden over de dag ipv grote porties. Dan heb je al flink wat.. Op bijvoorbeeld Taksi staat zonder suiker, maar daar zit nog heel wat suiker in, dat had ik dus nooit verwacht, ook nooit in verdiept.

Inrichten commode was ik ook wat met aan rommelen ja, wat is handig om in commode te bewaren?

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zou even onder de topics kijken hier daar is een topic voor alle zwangeren met zwangerschapsdiabetes en staan heel veel handige tips op en wat te eten...

Zag dat Pinac hem al gevonden had.

10. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie support Ladies!

Ik heb flink wat lades in commode en ook nog deurtje met legplanken. Dus heb alles in commode. De grotere maten, zit gedeelte kinderwagen etc heb ik in de kast gedaan.

Klinkt heerlijk MI87! Leuk dat je dat vol kan houden. Ga je dat ook straks met twee guppies doen?

Doktharam: hoe oud is je oudere kindje? En heb je voor naast elkaar of achter elkaar gekozen met die duowagen?

11. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, ja ik dans ook nog op 33 weken!

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier 3 hele diepe ladea in de commode.

Bovenste gaan alle kleren en rompers in (de passende maten)
    Middelste de hydrofiel doeken, spuugdoeken etc. En een reserve pakje billendoekjes
    Onderste beddengoed

In de grote kast de maten kleding die te groot zijn (1 maat vooruit rest blijft op zolder)
    Slaapzakken, voorraad luiers en voorraad billendoekjes

Miss dat er dit keer meer kleertjes in de grote kast komen aangezien we nu ook jurkjes etc hebben

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik heb een vierladenkast. Bovenin kleren en rompers, tweede la hydrofiele luiers, washandjes en overtrek kussen, derde la beddegoed, vierde la te grote kleren en andere troepjes.

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh dus velen doen de kleding/rompers gwn in de commode.

Hier gaat alle kleding ook gwn in de kledingkast.
    In de commode komen meer hydrofiele luiers, washandjes, badspulletjes, spuugdoekjes. Alle extra pakken pampers en baby doekjes. En ook de extra lakentjes etc gaan hier in ..

Zodra dinsdag alles is gearriveerd kan ik beter inschatten Hoe ik het wil indelen en dan maak ik even een fototje

Lycos is je babykamer nu ingericht ?

15. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel voor de tips :p ik drink nu wel veel siroop ml wil dat ik alleen maar water drink maar de hele dag water vind ik zo saai:p.

Inrichting commode: ik heb de hensvink van ikea ik doe op het plankje luiers en luierzakjes voor de geur en billen doekjes. Onder doe ik pakken pampers etc :p

Mama van 6: mijn oudste is nu 1 jaar en 4 maanden. Ik heb gekozen voor achter elkaar dat leek mijn handiger omdat ik vaak met het ov ga , en bij smalle paatjes in de winkels kan je er makkelijker langs :p

16. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Dit is hem :D

Bijgevoegde bestanden:

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Hier 2 lades bovenin en onderin 1 grote lade.
    Ik doe denk ik rompertjes, hydrofiele doeken, washandjes, luiers en sokken in die lades en onderin beddengoed. In de grote kledingkast komt gewoon zijn kleertjes.

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb nu alle gewone kleertjes in de kast.

In de commode hydrofiele luiers, de luiers zelf, billendoekjes, washandjes, omslagdoeken. Ik heb 3 lades en dus een grote kast.

Dinsdag komt mijn bestelling van marktplaats binnen!! Ik kan niet wachten!! Wil het nu al! Maar helaas!

19. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Iedereen richt het weer anders is lees ik.

Ik doe in de bovenste la verzorgingsproducten; luiers, billendoekjes, body lotion, babyolie, badspul, sudocreme, thermometer enz. In de 2e la alle rompertjes en onderin weet ik het nog niet. Denk het beddengoed/handdoeken.

In de kast gewoon alle kleertjes

20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde als MissCandy, behalve badspullen, dat staat in ons washok waar ook het badje en 2e verschoonkussen is. En kleding in de kledingkast :)

Deel Deze Pagina