Heerlijk Lovare. Straks eindelijk DE sleutel in handen. Neem je er lekker een taartje op? Marijke: wel een heel bizar verhaal met die box. Gewoon niet terug doen. Toedeloe. Jossie: vanwege het warme weer geen zin om te werken? Dat kan ik me heel goed voorstellen! Vanmorgen heb ik het plafond in de babykamer gewit. Poeh, zweet op m'n harsens. Meer weer voor een boekje op de bank. Dat ga ik zo doen ☺
Ga gelijk ff bekijken aardbei. Thanx Mp, had pas super leuk speelgoed geboden bij iemand. Uiteindelijk tot een bedrag akkoord gegaan en ik mocht het ophalen. Maar heb nooit meer wat van dr gehoord. Geen adres en haar advertentie staat er nog steeds op. Mijn moeder wilde erop bieden maar zag onze naam bovenaan staan en heeft niet geboden. Maarja ik mocht hem hebben voor dat bedrag maar ze laat dus niks meer van zich horen. Al weken niet. Echt rare gasten heb je hoor...
Achteraf bleek dat zijn vader is overleden dus ik begrijpdat je hoofd dan niet staat naar iets laten ophalen op MP, maar even laten weten was fijn geweest dat had toch 120 km rijden gescheelt.....
Hé meiden!! Lycos, have fun op de bruiloft. Prachtig weer ervoor Lovare, gefeliciteerd met t tekenen en ontvangen van de sleutels Hier ook 5 kilo aangekomen. Zit er totaal niet mee. Ik eet gezond en als ik zin heb te snoepen of een vreetbuien krijg vind ik dat prima. Als het nu niet kan/mag wanneer wel? Ik ben sowieso nooit echt heel erg van het letten op gewicht. Zolang ik gezond blijf eten mag ik van mezelf zondigen .. hou me wel bezig met gewicht na de bevalling. Prachtig weer vandaag. Geluncht met een vriendin in de zon en nu weer thuis wasje doen en het huis opruimen. Vanavond uitgenodigd bij vrienden om te eten dus dat is wel gezellig. Denk dat de bbq aangaat en we de tuin ingaan. Aardbei, welkom terug. Klinkt leuk! Ben nooit eerder op een camping geweest, ben eigenlijk wel heel erg benieuwd. Maybe volgend jaar met de kleine. Voor degen die grapte ontslag te willen nemen. Heb dit in december gedaan en sindsdien nog geen sec spijt van gehad haha.
Pitahaya, je mag over de totale zwangerschap 15 kilo aankomen. Echt meid maak je niet druk. Je hoort aan te komen. Wat weegt er mee: Extra bloedaanmaak Borsten worden zwaarder Baarmoeder groter Placenta Vruchtwater Baby
Haii, Klinkt als een vet relaxte vakantie Aardbei, heerlijk . 5,5 kg er bij nu is toch niet gek? Volgens mij is dat heel gemiddeld hoor, zou me er niet druk om maken. Mammievan6, waarom is dat dat je zwanger beter geen nieuw matras kunt kopen? Heb het ooit eerder gehoord dacht ik, maar waarom...geen idee. Moet maandagochtend naar de bedrijfsarts, vandaag nog niet. Dinsdag die suikertest maar plannen en daarna voorspellen ze warmte! Heb ik de stomme dingen gehad kan ik dan het zwembad in de tuin opzetten . Ben niet vooruit te branden vandaag, slecht geslapen en vanmorgen 4 uurtjes op kantoor gezeten. Daarna 2 uren in coma gelegen, was zoo moe. En nog steeds zo slaperig als wat. Jaa de sleutel Lovare!! Moest nog best veel gebeuren toch? Heb je genoeg hulp?
Ik wil ook ontslag nemen, haha. Ik ga deze week gewoon weer goed gezond eten en dan even kijken of ik dan nog steeds op 5.5 kg. zit... Ben bekend met psychische klachten inderdaad. Maar was over voordat ik zwanger raakte. Was helemaal genezen. En nu val ik toch weer wat terug. Balen. Maar het is nog niet zo erg hoor. Moet alleen nu echt aan de bel trekken.
Ik heb hele leuke kleertjes overgenomen, echt nieuw nog. Heb nu 3 maat 50 pakjes voor jongen geloof ik. Meisje 2 broeken verder nog niet. Maar hoor vaak dat ze snel uit die maat zijn.
Ja..... weer gevonden!!! Ik had account problemen, dus kon een hele tijd niet op het forum! Daarna kon ik jullie niet terug vinden. Ik ga eerst proberen bij te lezen (moet nog in het oude forum beginnen), dus het duurt denk ik wel voor ik bij ben
Ik was van plan om 3 setjes in maat 50 te kopen + 1 setje die ik na de bevalling haar aan wil doen. Hebben jullie nog tips voor leuke merken? Ben me rot aan het zoeken, maar vind tot nu toe niet zo heel veel heel erg leuk en ik wil wel dat het 1e pakje echt mooi is!
Ik heb 4 pakjes maat 50 maar beide anderen kids waten bij geboorte al 52 en 54 cm dus die maat 50 pasten ze nauwelijks tot niet. Heb wel meerdere pakjes/broekjes/truitjes in maat 56. Ik heb zon zin om dat aan te zien bij de baby . Ik vind frendz van de v&d wel een leuk merk, en bij de Next (online winkel in engeland maar ook in NL te bestellen) hebben ze ook stoere kleertjes. Z8 ken ik zelf niet maar is ook wel goed spul geloof ik (alleen iets boven mijn prijsrange).
En kopen jullie ook babysokjes? Ik zie ze nu alleen van 3-6 maanden... maar waar kun je die hele kleine mini's kopen?
Vind je? Ik vind al best wel veel liggen met lange mouwen hoor! Ik denk dat ik alleen maar kleertjes met lange mouwen koop... Toch? T-shirt is toch veel te koud of niet? Of anders leuk vestje er over heen?