1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom @bess! Lijkt me ook best gek om de datum al te weten!

Zojuist de eerste babywas aangezet! Best spannend eigenlijk

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Welkom Bess! 15-10-15 is wel een stoere datum!

Nell haha ik had dus pas ook gedroomd dat ik ging bevallen en het bleek een meisje! Hahaha ook kon ik mijn man maar niet te pakken krijgen. Hij bleek ergens koffie te zijn gaan drinken en vond het onbeleefd om meteen weg te gaan dus ik lag daar pas bevallen met mm dochter :D

Nou, het blijkt een hartinfarctje te zijn geweest. Hij moet blijven en van de week gaan ze katheteriseren en dan kijken of hij gedotterd moet worden. Ze houden hem goed in de gaten. Vanavond even erheen. Moet dan wel oppas zoeken voor mijn zoontje want er liggen daar natuurlijk zware patiënten die kunnen niet tegen die drukte

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    He bah MI! Erg vervelend en schrikken! Wel goed dat ze hem in de gaten houden, hopelijk hoeft hij niet gedotterd te worden en knapt hij snel weer op! Beterschap!

Welkom Bess!

Hier al aan het wassen, vandaag ook een wasje erin.

Iemand zei iets over de koeka wafeldeken, die heb ik ook, ben er erg tevreden over!

4. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Welkom bess:D !

Ja dat was ik luna haha :p

33 weken dans

Let niet op me kleding dit is enigste wat nog lekker zit

Bijgevoegde bestanden:

5. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn eerste keizersnede was ook gepland wegens stuitligging van mijn zoontje, en is uiteindelijk spontaan op gang gekomen dus spoedkeizersnede, maar alles prima verlopen. Herstel verliep vlot.
    Tweede keizersnede van mijn dochter op geplande dag binnengegaan, en een uur nadien was ze er. Op zich verliep herstel goed, alleen veel last van naweeën en het feit dat ik minder kon rusten maakte het wel zwaar. Emotioneel had ik het tweede keer zwaarder dan eerste
    keer omdat ik graag natuurlijk wou bevallen en een maand voordien bleek dat mijn bekken te smal is.
    Dus mag niet klagen over de keizersneden, het is wat het is he...

En nu is het terug een meisje :) in totaal hier dus 2 zonen en 2 dochters. Zal een drukke bedoening worden )!

6. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Welkom bess!

MI; he gatsie zeg.. hopelijk kan hij meer rust nemen en knapt hij snel op. Inderdaad altijd iets engs zulke dingen!
    Ik begrijp dat je alles af wilt hebben, heb er ook last van. Fijn idee als alles op tijd af is en je niet tot op het laatste moment bezig bent.

Vandaag ook weer wat babywasjes gedaan. Heb echt veel kleding nog van mn dochtertje. Ligt ook nog een berg babystrijk te wachten..

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

nou hier vandaag de zolder opgeruimd. Nog niet klaaaar maar wel moe. ook baby spullen opgeruimd. Kan niet wachten tot ik dinsdag de bestelling met kleertjes van marktplaats binnen krijg. Verder heb ik even getest hoe de kinderwagen werkt en dan met de verschillende bakken erop... nou dat is wel een tip voor jullie om dat van te voren eens te proberen en uit te vogelen. Ben er twee uur mee bezig geweest maar snap het nu wel.

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Nou en hier vandaag oorlog met vriend gemaakt. Hij zit boven, ik beneden. Ben t zat.. Is of aan het werk of met zijn hobby bezig, heb m deze week nog nooit voor 11 uur s avonds in huis gezien. Ik ben moe, heb pijn en mag continue zijn troep ook nog opruimen. Wil ik eens wat moet ik eerst boos worden.

Vanavond zouden we gezellig avondje samen doen.. Komt ie net voor 9 uur thuis.. Nou wat een leuke avond samen. Huis is vies, rommelig, ik heb alweer met boodschappen gezeuld ben kapot. En alles wordt op mijn hormonen gegooid..ben vast wel eens gezelliger geweest en kan overal om janken maar vind zijn gedrag egoïstisch. Bah!

9. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Snap het heel goed Pinac! Hij mag best wat meer tijd aan jou en thuis besteden. Jij draagt wel zijn 2 kinderen!!!

En ja idd mannen gooien het direct op de hormonen, is wel zo makkelijk. Heb daar ook meerdere aanvaringen over gehad. En ja wellicht ben ik gevoeliger en emotioneler door de hormonen, echt niet alles komt daardoor!!

Soms is ruzie nodig Pinac om ervoor te zorgen dat het weer wat beter gaat lopen en hij inziet dat hij toch echt wek beter z'n best moet doen!

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    He bah Pinac! Mannen! Als je wat gekalmeerd bent misschien tijd voor een goed gesprek?

11. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Heel vervelend pinac,

Ik heb er hier ook 1 lijkt wel of hy alleen aan zijn werk denkt.
    Nou had ik laatst een gesprek met hem en zegt hy dat hy soms vergeet dat ik zwanger ben :(

Volgends mij denken sommige mannen dat zwanger zijn heel makkelijk is, mijn denkt bijv dat ik het hele huis nog blij kan schoonmaken (met een dochter van 1,5) is dat heel moeilijk. Dat ik om de kleinste dingen voor hem ga opstaan om iets te pakken :( Wordt het ook een beetje zat.

Is een 2e bevalling nou makkelijker ? Ik lees dat de weeen veel minder pijn doen ?en dat het bevallen zelf korter duurt dan de eerste

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Mijn man heeft gelukkig twee weken terug een knopje omgeZet.
    Het zit nu wel in zijn systeem dat ik hulp nodig heb. Dat ik niet kan stofzuigen dweilen en zwaar kan tillen. Hopelijk houdt hij die gedachte vast.....

13. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pinac, is inderdaad zeer vervelend gedrag van je vriend. Je niet laten doen hoor. En na de bevalling mag hij ook best wat inspringen in het huishouden, hij kan het beter nu maar al gewoon worden.

Hier vandaag ook de reactie gekregen van mijn man dat hij soms vergeet dat ik zwanger ben. Ik moet hem er om de zoveel tijd ook allert op maken. Gelukkig helpt hij heel veel met de kinderen, en ook met het huishouden en boodschappen, als ik er om vraag. Dus mag niet klagen.

14. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Hoe kunnen ze dat nou vergeten denk ik dan.. Ik moet gewoon overal tig keer om vragen. Een zware wasmand naar boven tillen duurt gemiddeld 3 dagen en dat zeg ik het meerdere keren per dag.

En nu hij nieuw hobbyspeeltje heeft slaat hij helemaal door erin.. Maar ja anders is het wel werk. Weet niet zo goed wat ik moet, lig op de bank tussen een boel steekbeesten.. Vraag al 2 maanden om
    Hordeur op te hangen.. Heb dus nog geen oog dichtgedaan en ben kapot. Bank is net tikje te kort, fijn voor
    Mijn bekken. En hem kennende kan hij het lang vol houden voor hij voor rede vatbaar is, zijn allemaal
    Mijn hormonen.. Ja hoor..

Nou einde klaagzang.. Bah vind hier niks aan. Net of hebben mannen geen behoefte aan eens leuk samen zijn en zien ze niks uit hun zelf.

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pinac; ik zou eens goed met hem gaan praten hoor! Je draagt er zelfs twee, dat is nog veel zwaarder! Leg hem uit wat je dwars zit en vraag hem om wat meer steun/hulp. Mijn ervaring leert dat als ik boos ga doen hij alleen maar eigenwijzer wordt en het dus nog langer duurt.

Hier vergeet mijn vriend ook nog wel eens dat ik zwanger ben! Hij helpt niet mee in het huishouden (of ik moet het tig keer vragen) en irriteert zich er mateloos aan dat ik alles op stel en sprong gedaan wil hebben :D
    Hij is ook zeeeeer irritant aangezien hij alles daaaaagen uitstelt.

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Geloof dat alle mannen wel wat hetzelfde gen hebben als ik hier zo lees;)

17. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Nou dan hoef ik zeker niet te klagen. mijn man is super behulpzaam. hij doet alles gelijk wat ik vraag. de echte schoonmaakklusjes blijven gewoon liggen. maar hij heeft het heel druk en is doodmoe als hij thuis is. maar nog steeds zorgt hij goed voor ons :)
    ik ben er dankbaar voor. maar jullie mannen mogen ook zeker wat meer doen. we zitten nu in de zwaarste tijd en hebben hun gewoon nodig !

18. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik heb net een groeiecho afspraak gemaakt voor 31 augustus. voor op de lijst :)

hebben jullie die ook ? vind hem best spannend eigenlijk. ik heb nu geen idee hoe veel ze weegt en hoe groot ze is.

19. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Jeetje pinac, dat kan echt niet!! Straks krijg je het ook nog eens enorm druk en moet hij echt wel gaan helpen. En ook nu...zo kan je toch niet hoogzwanger zijn?!
    Ik hoop dat een goed gesprek gaat helpen! Kan me voorstellen dat je er heel erg gefrustreerd maar ook verdrietig door word. En dat staat helemaal los van hormonen

Ik heb juist een man die me heel erg steunt met alles. Doet hij altijd al maar ik hoef hem eigenlijk nooit iets te vragen. En zo wel, dan doet hij dat gewoon. Super lief.

20. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    De meeste hebben hem zo rond 33/34 weken zwangerschap dacht ik? Ik heb hem volgende week dinsdag als ik 34.1 ben. Ben ook erg nieuwsgierig, vooral of ze net zo groot gaat worden als haar zus. Alleen weet ik dat het bij de geboorte alsnog heel anders kan zijn dan ze voorspellen

Deel Deze Pagina