1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier vandaag gordijnen gekocht!! Jippiee! Mijn mama gaat ze nu maken. Zo leuk! Weer een stapje verder.

Morgen komen de babykleertjes van marktplaats binnen. In de avond lekker gereserveerd om lekker te rommelen in de beep kamer. Heerlijk vind ik dat.

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jee Yankee, wat eng! Dan rustig aan doen nu hoor! Gelukkig heb je geen ontsluiting..

Ilse; super leuk zeg!

MI; ik vind het altijd zo zonde van het geld die APK en een grote/kleine beurt voor de auto! Ik geef het liever ergens anders aan uit. Alhoewel ik natuurlijk wel graag in een veilige auto rijd straks met het hummeltje :)

Leuk pita; heb je een foto van de stof?

Ohhh dames het gaat echt snel nu! Wie zal als eerste / laatste bevallen, zijn er dubbele namen.. Hoe verloopt het bij ons allemaal.. Ik vind het zo spannend! :D

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Waar heb jij hem besteld Ilse? Ik kwam maar 1 site tegen en die vraagt er bijna €100 voor namelijk. Er zitten stoffen blaadjes bij en je kunt evt. vogelhuisjes bij bestellen maar die heb ik zelf al gekocht. Was goedkoper.

Ja soms heb je dat. En ook dingen stuk van de auto die voor de veiligheid nogal belangrijk zijn dus dat gaat ff voor.

4. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Leuk Ilse, echt heel leuk zo!

Balen MI van auto, dan ben je ook snel
    Bult geld kwijt.

Wat eng yankee, hoe gaat het nu?

5. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    https://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/mdf-boom-115-a-155-cm.asp

Hier heb ik hem gehaald. Krijg je hem wel kaal.. Maar dat wilde ik:)

6. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Rustig aan doen yankee!

Ik heb ook staaltabletten via de apotheek ivm bloedarmoede. Ik huelt ze ook niet binnen maar nu ik ze na mn ontbijt neem gaat het beter..

Vandaag veel harde buiken..beetje teveel gedaan denk ik

7. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Doe maar even rustig Yankee!

Hier vrijdag groeiecho gekregen. Krijg je waar ik ga standaard, dus zonder medische indicatie. Beepje was al 2400 gram en 44 cm, wordt geschat op 3800 gram bij 40 weken. Hopelijk past ie nog door m'n bekken :)

Hier een man die telkens een halve week in het buitenland werkt, maar de overige dagen erg z'n best doet om te helpen in het huishouden. Neemt vanaf de geboorte ook speciaal een extra dag in de week vrij om op de kleine te passen. Ik mag niet klagen dus.

Leuke kamer Ilse!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pffff hebben jullie al poetsdrang? Kan ineens niet meer rustig stil zitten. Ik MOET poetsen.

Heb vandaag de magnetron en koelkast al gesopt, vensterbanken en bovenop kasten beetje opnieuw ingericht zodat het leuk staat en net de kledingkast van mijn man en mezelf uitgebaggerd en uitgedund. Alles is weer keurig.
    Lig nu met rugpijn en klein beetje buikpijn op bed en hopelijk kan ik morgen nog een beetje bewegen hahaha maar ben bang dat ik alsnog weer van alles ga doen.
    Had dit de vorige keer ook zo erg tot aan de bevaldatum...
    Kon en kan dan ook echt hysterisch worden van een klein stofje. Vooral op het einde. De wasmand werd nooit voller dan de helft. Pfff
    Achja geef er maar aan toe. Na de bevalling is het in een klap weer over ;)

9. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook in panne gestaan met auto. Blijkbaar kapotte batterij. Dus maar ineens nieuwe laten steken. Onze auto was twee weken geleden pas in groot onderhoud geweest, dus ik hoop dat we nu een tijd verder kunnen want kost idd veel geld.

Hier nog geen poetsdrang, eerder het tegenovergestelde. Ik word al moe als ik nog mr aan kuisen denk 😶

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik heb de epi no besteld en ga proberen deze bevalling zonder knip, scheur of totaalruptuur door te komen.... Ben enieuwd! Nog anderen die dit gaan doen?

11. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nell wat is de epi no?

12. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik ben ook benieuwd wat het is.
    hier ook nog geen poets drang. ik heb juist helemaal nergens zin in. alleen maar lui op de bank liggen series kijken :(

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Dames, google is your best friend :p
    Ik heb het even gegoogled Nell! Ik wist niet dat zoiets bestaat??
    Een epi no is een apparaatje dat je lichaam (vagina en perineum) voorbereid op de bevalling, zodat de kans op uitscheuren en een knip verkleind word.
    Ik ga de site eens goed bekijken!

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dan kun je toch oprekken tot 10cm ofzo???

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Hier trouwens ook geen poetsdrang.
    Ik wil wel komende tijd de keukenkastjes en alle kasten onder handen nemen...

16. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ik heb met vlagen poetsdrang en dan wil ik de gekste dingen schoonmaken. En dan weer even niet.

Geen ervaring met de epi no, maar denk wel dat het effect heeft. Ik ga wel perineum massage doen

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Hier nog niet echt poetsdrang eigenlijk, heb er de fut niet voor. Maar heb ook een schoonmaakster die 1 keer in de 2 weken komt dus die houdt het wel wat bij :) Van het weekend wel de ramen gezeemd aan de voorkant want dat was echt nodig, nu heb ik wel drang om de rest ook te doen,, en oh ja moet de meubeltjes van de baby kamer nog helemaal af doen... stel het alleen steeds uit, net als de kleertjes wassen haha!

Ik heb er ook geen ervaring mee nell... maar ja proberen kan altijd.. ik ben wel ontzettend bang voor zo'n knip maar volgens de vk hoef ik daar niet echt bang voor te zijn omdat ik bij de 1e een klein beetje ben uitgescheurd en de 2e toch makkelijker ga, maar ja zal je net zien he!
    Gisteren echt een dip dag gehad... savonds huilen trok het niet meer... ben er ook zo klaar mee... overdag slapen lukt mij niet en gewoon liggen in de bank ben ik veel te snel verveeld en dan nog max 9 weken.. zag het even niet meer zitten... nu gaat het weer wel maar ja heb ook niet echt een ritme nu omdat het nog vakantie is voor me dochter.. zal blij zijn als de vakantie er weer op zit! dan weer gewoon normaal ritme en begint me verlof!

18. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Jep. Inderdaad, dat apparaatje. Ik hoor dat je in elk geval wat zekerder de bevalling ingaat. Ik ben me ook aan er verdiepen in baarhoudingen. Wist je dat als je liggend bevalt het geboortekanaal 30% kleiner is.......!!!' Wow!

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yankee kalmpjes aan! Hoe gaat het nu?

Die epi no ken ik niet, maar als het niet je eerste is zou ik het niet meer doen. Is mijn ervaring athans.

Heeft iemand ervaring met een homeopatisch middel dat je paar weken voor uitgerekende datum kan innemen om baarmoedermond te verweken?

Ik heb nog geen onwijze poetsdrang. Ik hou het nu alleen een beetje bij en ik wil als het schoolritme weer begint alles weer een goeie beurt geven. Alles wat ik nu uitgebreid poets is toch weer vies tegen het eind van de zs.

Hebben jullie eetmanies? Ik eet elke dag wel twee komkommers. Kan het gewoon niet helpen. Soms als ik 's nachts wakker ben denk ik: mmmm, doe mij maar een komkommertje 😮 Ik snij 'm niet eens meer in stukjes, maar ff schillen en huppekee in z'n geheel 😉

Babykamer is zo goed als af. Alleen nog iets voor boven de commode. Ik wil een soort open kastjes op z'n kant ophangen. Babywas is klaar. Mijn lieve Oma heeft gestreken.

20. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    In mijn hoofd heb ik veel poetsdrang maar mijn lichaam nog helemaal niet!! Hahahaha

Deel Deze Pagina