Wauw heel mooi Yankee! Ik zal dit of volgend weekend ook wat foto's posten (als de lijstjes hangen en in de indeling van het plankje heb gemaakt) Ben benieuwd naar de andere babykamers allemaal!!
Heel mooi yankee!! Wel spannend voor jullie met die harde buiken hopelijk blijft ie nog even zitten! Ik ga straks alvast eens alles uitpakken (kaartjes van de kleding, lakentjes uitpakken) en dan morgen eens een wasje doen! Moet nu eens een keer beginnen! Wie zal de 1e zijn die bevalt en wie de laatste, best spannend dames!
Oh ja jullie nog tips voor ledikantdekentje? Ik kom er niet uit... voor me dochter had ik de 4 seizoenen van koeka maar nooit samen gebruikt, hier staat de verwarming overdag aan op de slaapkamer dus hij hoeft niet super dik te zijn maar weet nu dus gewoon niet welke. Sommige zien er zo dun uit en die teddy van koeka is zo dik toch? Welke hebben jullie?
Goedemorgen meiden, Wat een mooie kamer Yankee! Doe je het wel rustig aan? Ben jaloers op jullie. Wij hebben nog geen kamer vrij. Maandag gaan ze pas beginnen aan de dakkapellen en als het goed is, is er dan einde van volgende week een hele zolderkamer af. Nou ben benieuwd. Dan kunnen we beginnen met de kamers in te delen. Heb er zo zin in om eindelijk een eigen plekje te maken voor de kleine. Weet niet meer wie dat vroeg over een jasje aanschaffen maar zou er wel eentje aanschaffen voor het geval dat hij of zij een keer niet in de maxi cosi kan liggen maar op de arm. Gelukkig komt nu ook langzaamaan de wintercollectie in de winkels en hebben we genoeg keus binnenkort.
Wow mooie kamer Yankee! Ik ben net naar de vk geweest voor controle. Baarmoeder groeit goed, maar ze twijfelt of de kleine goed groeit. Vanmiddag krijg ik dus een groeiecho. Hebben meer dames dit gehad?
Catlady dankje!!! sjongejonge ben wel tachtig keer alle pagina's langs geweest maar zag hem echt niet. Misschien gaan je ogen ook achteruit tijdens zwangerschap Zo ff een sopje door de commode en kast, misschien langs babydump even wat hangers halen. Dan kan ik morgen met het lekkere weer mijn babywasje doen. Eigenlijk moet de vloer nodig gedweild en gezogen maar heb er geen puf voor vandaag. Met dreumesje word de vloer wel twee keer zo snel vies zeg. Vooral alle tuitbekers diksap die door de lucht vliegen maken heerlijke pikplekken. Meneer zit in de gooi en smijtfase
@B16 ik krijg er 1 over 2 weken omdat ze mn buik klein vond @MI we zijn gelijk een stel bejaarden hahaha
Zo'n echt jasje lijkt mij dan zo stug. Zou zoiets wat zijn? ZEEMAN Webshop - Webshop - Just Born (Maat 50-68) - Geen - Just born jasje Nog een vraagje... Hebben jullie ook dat pakket van de babydump gehad? Daar zit zo'n romper in waarop staat 'i'm so cute' of zoiets... Maar dat is maatje 50/56 maar ik vind hem erg klein in vergelijking met de rest. Of ligt dat aan mij?? Ik dacht dat ze bij de hema ook rompertjes hadden van alleen maat 50 en alleen maat 56, dus geen combi maat. Maar online kan ik dit niet meer vinden. Heb ik mij dan vergist? Weet iemand dat?
Nog een vraag... Haha. Sorry hoor! Maar is het raar om bij kraamvisite meerdere mensen tegelijk te laten komen?? Want ik wil geen kraamfeestje maar iedereen apart is ook weer zo veel... Zouden jullie dat doen? Of is dat gek?
@Pitayah Hema heeft ze sowieso wel in de winkel! Wb kraamvisite kijk ik na de bevalling wel hoe het loopt,zo afhankelijk hoe het gegaan is en hoe ik me voel enz. Ik vind meerdere mensen tegelijk niet gek hoor kan mij voorstellen dat het wel een beetje druk is.
Wij deden het wel soms een paar tegelijk. Ze bleven dan ook max een uur en dan had je mooi weer een hele bups gehad. In het begin is het nog leuk en je bent trots dus vind je het reuze gezellig die kraamvisite.. maar na drie weken twee of drie keer per dag mensen over de vloer ...je wilt dan ook een beetje fatsoenlijk erbij zitten dus je doet toch weer moeite, en de vermoeidheid die toeslaat was ik het snel zat hoor. Mijn borstvoeding liep er zelfs van terug. Maar dat is mijn ervaring. We hadden extreem veel aanloop wat dat betreft en vast omdat het na vier jaar via ivf dan gelukt was. Dus iedereen had zo meegeleefd. Denk dat de tweede wat minder belangstelling is Dus hier doen we het wel af en toe een groepje. En we gaan veeeeeel meer spreiden. Mijn man was toen in charge wb de planning en had overenthousiast iedereen op elk vrij tijdstip ingedeeld. Bedankt voor de link