@Ilse, leuke kamer , mooi contrast @Tuni, volgens mij is mijn uitzet compleet op een box na. Die probeer ik straks nog 2ehands te scoren. @Poefie, dat formaat baby krijg jij er echt nog wel uit hoor @Mi, gelukkig geen echte poetsdrang. Heeft hier ook niet echt zin.... Ik kan ook niet zo lang achtereen meer afwassen. Wie heeft dat nog meer? 4 handen op 1 buik vind ik echt geweldig. Misschien juist omdat ik me irriteer aan die pubers . Is er al een nieuw seizoen? @Nell klopt. Liggend bevallen wordt juist afgeraden, ook omdat je de pijn minder goed kan opvangen. @mamv6, geen idee van weekmakers en ook geen eetmanie gelukkig. @Yankee, wat een gedoe. Hou je rustig. wat een fijne man heb je die een extra oogje op je houd. Wel al een mooie babykamer . Dat voelt vast goed. @Pita, ik zal ook verbouwen tot de bevalling , dus komt mij bekend voor. @Voedingsbh's. Ik heb er 4 van de primark. @B16, niet gehad. Spannend en apart.... Ik hoop dat ze het gewoon mis heeft. 9 sept komt de kraamzorg langs. Ik hoop dat ik dan wel al wat dingen af heb . Vandaag het laminaat afmaken en vanavond weer werken. Maandag protesteerde mijn buik heel erg aan het einde. Mijn banden deden behoorlijk pijn en daar werd ik wat benauwd van
O Lovare, bikkel die je bent! Hoogzwanger en dan werken en verhuizen. Ik zou willen zeggen: Denk je aan he lijf? Maar ja ik weet dat je nu echt door moet wil je, je huisje afkrijgen voor de bevalling. Stoppen en de boel de boel laten is geen optie. Krijg je nog wel genoeg hulp? Heeft die lieve vriend van je zijn tijd die hij beloofd had al ingehaald?
Goedemorgen, Doe je rustig aan Yankee? Leuke meubels! Vond die rompers die in die babydump-doos zaten vrij klein lijken idd. Heb van de Hema de 5 voor 8 euro laatst gehaald, die zijn lekker zacht en bleven na wassen ook mooi. Die van zeeman waren na was meteen een maat kleiner. Gaat kraamvisite gemiddeld genomen uit zichzelf vrij snel weg of moet je ze er echt uitbonjouren? Ik heb wat mensen waarvan ik niet wil dat ze hun kids meenemen op kraamvisite, is dat aso? Opzich vind ik dat wij bepalen, maar weet sowieso 1 stel waar dat niet goed gaat vallen. Dat kind heeft van alles, maar is ook totaal niet opgevoed (jeugdzorg zit er ook al bovenop). Die is niet te hanteren, de hond is doodsbang voor m..nou die hoef ik hier echt niet. Vind het knap hoe je het allemaal doet Lovare! Vanmorgen even bij de Hema naar binnen geweest, zag zulke lieve truitjes . Zal zo even foto plaatsen. Ook lekker zacht Jip&Janneke truitje..afgeprijst naar 3 euro. Meenemen .
Schattig Pinac! Ik denk dat je wel mensen tegelijk kan laten komen hoor, jij bepaalt toch wellicht dat wij dat ook gaan doen want vond het toen echt veels te lang duren (na 6 weken nog kraamvisite) maar ja even kijken hoe het straks allemaal loopt. en bij 2e komt er minder, hoop het ergens wel haha! Zo net de aerosleeps uitgewassen al een deel van de meubeltjes uitgesopt en morgen weer een wasje! Kan ik daarna het bedje opdekken, alleen dus nog geen deken...
Zie net in me banner dat ik al onder de 50 dagen zit... waaaahhh gaat opschieten nu! Ben zo benieuwd!
Sorry voor een pagina berichten van mij.. heb het nu in de gaten. Moet op foon foto gewoon helemaal ronddraaien en dan pakt de site hem wel goed. Maar kan nergens een verwijder bericht knop vonden..
Prachtige buik @Pinac!!!! Ik ben een enorme hema fan! Zo'n beetje alles is op 60 graden wasbaar en een leuke prijs voor iets waar ze zo uitgroeien Ik ben er wel achter gekomen dat de waskussenhoezen van de prenatal waardeloos zijn (de goedkope) er blijft maar kleur vanaf komen....
Hmmm verkeerde knop. Wat een mooie buik Pinac! Kun je ook echt twee verschillende beebjes zien zitten? Of is het er niet uit op te maken? Hier de eerste babywas gedraait. De gekleurde. Morgen is wit aan de beurt Maatjes 50/56!
Bedankt MI87 voor het aansteken...heb vandaag mijn huiskamer een grote beurt gegeven 😉 Pinac echt prachtige buik!! Wij deden eigenlijk geen volslagen onbekenden tegelijk op kraamvisite. Maar inderdaad wordt je aanloop steeds minder bij elk volgens kind. We doen alleen kraamfeest voor werk van mijn man.
Hier ook een fan van de rompertjes van hema. Die blijven zelf na tig keer wassen mooi in model en de kids kunnen ze ook geweldig lang aan omdat ze zo stretchy zijn. Ze hebben ze ook in leuke motiefjes, wat in de zomer een pluspunt is omdat ik ze dan bij warm weer enkel een rompertje en broekje aandoe. Hier wordt de baby 's nachts onmiddellijk in een slaapzak gelegd, dus geen gedoe met dekentjes.
Qua kraamvisite hebben we bij de vorige twee een babyborrel gedaan, maar nu wil ik liever visite thuis. Maar wij gaan ook bundelen hoor indien het mogelijk is. Enige voorwaarde is dat ze elkaar moeten kennen. Vb collega's samen, vrienden samen, buren samen, ... familie zal voornamelijk al in de materniteit langskomen denk ik. Mijn man hoeft ook niet zonodig thuis te zijn als er visite komt, zo kan ik overdag ook al eens met iemand afspreken.
Hier raden ze dekentjes af tot een bepaalde leeftijd (geloof 6 maanden ofzo). Ze gaan dus ook meteen in een slaapzakje (die zijn nog best moeilijk te vinden in zo'n kleine maten). Wat betreft kraamvisite, ik denk dat de meeste mensen zoiezo wel in groepjes zullen komen bij ons (familie, collega's, verschillende groepjes vrienden,...), dus hopelijk gaat dat vlot. Mijn man en ik geven op het werk een soort van borrel, maar geen grote babyborrel thuis. Ik ga deze week ook eens lang de HEMA, denk ik. Hoor er overal goede verhalen van en heb nog wat kleedjes nodig, geloof ik.
Tot wanneer laat je je kindje eigenlijk in een slaapzakje slapen? Ik heb alleen slaapzakje maat 60 (60 cm) gevonden bij prenatal. Maar als hij nog heel klein is doe ik gewoon een pyamatje aan. En dan later in de slaapzak. Maar doe je dat tot ze 4 zijn ofzo? Geen idee hoor.
Hier tot het middagslaapjr over is. Uiteindelijk was het meet een soort beveiliging tegen uit bed klimmen .