Ik ga over 2 weken met verlof en dan ga ik kleertjes wassen. Dat ga ik met neutral doen. Die gebruik ik ook voor mezelf. Waarom koop je niet 2e hands marijke? Ik snap wel dat je ook wat nieuwe spulletjes wil hoor... maar je hebt best veel nodig. Vind het ideaal om het op marktplaats te kopen.
Het bed staaat <3. Het heeft 5 uur tijd gekost om het voor elkaar te krijgen (beetje vage handleiding), maar het resultaat mag er zijn. Net gepoetst en nu laten luchten. Matras ligt er ook gelijk op te luchten. Nu ben ik echt even happy en mn ventje heeft de hik hahahah. Zo om 23.00 nog even een wasje draaien, met hopelijk nog wat ruimte voor wat babyspul. Ik ben in ieder geval alle babywas al lekker aan het verzamelen in zijn kamer. Ligt het schoon en veilig. NEXT UP: de woonkamer , daar heeft die vriend vandaag het schilderwerk van de kozijnen afgerond <3. Echt een schat. Morgenochtend eerst maar eens langs de vk... Tijd voor mijn bevallingsplan. @Pita, je moet uitgaan van de eigen bewegingshoeveelheid van je kleintje. Als dat 50x hard is, dan is 5x zacht heel weinig. Maar dat is mijn opinie. @Marijke, goed bezig @Luna, maar mexicaans is zo lekker hahahah Als het goed is was er toen wel een fb, maar daar ben ik nooit lid van geworden. Whatsapp was toen ook voorgesteld, maar daar heb ik niks meer over gehoord. @Yankee, ik snap je frustratie. Heb je al iets op het oog? Anders zou je het misschien online kunnen bestellen? Met 37 weken is inderdaad geen prematuur. Helaas heb ik zelf geen ervaring met harde buiken. @Verkoop marktplaats: Ik ben heel handig daarmee geworden, maar kleding kan je op vele manieren verkopen. Je moet sowieso duidelijk zijn in de maten. Goede foto's bij daglicht en niet zelf al een bedrag vaststellen. Of wel een bedrag, maar waarbij ze kunnen bieden. Op die manier maak je de meeste winst. Ik zou het dan per merk verkopen. Dan zet je merk + maat + kleur + voorwerp (broek/shirt/blouse) in de titel. @Mi, heerlijk toch dat onze vakantie overgaat in het verlof. Ik kijk er echt tegen op dat ik nog een week of 2/3 naar school moet... Lekker frisse witte was zo @Lycos, geen idee waar je nog zou kunnen kijken... @Besloten groep, ik zou wel even kunnen kijken of ik nog een groep kan aanmaken, maar vind het zeker prima als B16 het doet. Geen probleem om mijn naam de PM'en. Namenlijst deden wij toen als 1e post. Door de opener zelf gedaan. Wat betreft de anonimiteit. Ik dacht dat ik dat eerst niet fijn zou vinden, maar zit nu in een soortgelijke groep op fb en heb niet het idee dat ik daar minder mee kan delen. @2ehands, Ik heb veel dingen wel sowieso wat nieuwe exemplaren, maar alles wat ik gratis en 2ehands krijg ben ik ook gelukkig mee
Pita, verschilt gwn per persoon denk ik. Hier koop ik ook nooit iets 2e hands. En zie het mezelf ook niet doen. Terwijl ik het weer altijd vet vind als ik hoor dat anderen daar super goed slagen !! Reden is simpelweg omdat ik van nieuwe spullen hou. Dat ik de eerste ben die het gebruikt/draagt. En omdat ik lichte smetvrees heb.. zo ben je misschien meer kwijt maar dat vind ik prima.. ieder wat hem/haar het beste uitkomt. En stiekem ook gwn omdat shoppen 1 van m'n grootste hobby's is. Dus vind het echt heerlijk door alle babywinkels te struinen en van alles mee te nemen. Maar ik vind het wel heel anders als ik zelf een tweede krijg en het wordt weer een jongetje. Dan bewaar ik natuurlijk al het leuks van de eerste. En draagt de tweede dat. Dat vind ik vanzelfsprekend. Maar dan weet ik zeker dat niemand anders het aan heeft gehad.
Lovare , thx voor de tip. Maar kreeg van een vriendin een adres waar je kleding kan droppen voor mensen die het echt niet hebben. En oa voor vluchtelingen . Dus breng de kleding morgenmiddag toch die kant op.. draag het toch niet meer en ik geloof dat ik dan ook ooit iets goed terug krijg.. (bijgeloof ) Wie kijkt er ook van luizenleven naar luiers. Kijk elke avond herhaling in bed.. sommige zijn echt nog zooo actief tegen t einde vd zwangerschap aan. Lig ik hier met bedrust. En de ander verft even haar hele huis..
Ja ik kijk het ook, dag later lekker even middags op de bank met dat ervoor. Best wel leuk. Ik heb veel tweedehands, vind het anders zonde van geld. Qua kamertje ook, super netjes ziet het er nog uit en scheelt zoveel geld. Die kleine kleertjes gebeurt ook nog niks mee, scheelt mij teveel om alles nieuw te kopen. Fijn Lovare!
Toppie Lovare!! Ik kijk ook luizenleven. Leuk zo'n kijkje bij andere zwangeren! Ik kijk het ook later terug. Er lopen hier op dat tijdstip nog spoken rond en ik vind niet alles even geschikt voor ze 😉 Wij zijn wel van mp. Als je dat heel hard roept hier in huis valt het halve huis in elkaar haha! Yankee: pittig voor jou! Hopelijk komt er met een weekje toch verandering in die harde buiken. Ik heb de wasjes ook al gedaan. Ik beval misschien over 4 weken al (kan ook 3 zijn). Dus wordt wel hoog tijd voor doe dingen. Geboortekaartjes zijn alleen nog niet geregeld...brrr...nodig verder mee gaan! O, ja ik heb fb. Twijfel nog wel of ik het zo handig vindt. Blijf ook graag nog anoniem. Maar als iedereen gaat, ga ik wel mee denk ik.
Hier geen facebook, persoonlijk geen fan van. Maar laat jullie door mij niet tegenhouden hoor. Hier ook al enkele babywasjes gedaan en tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel gerief heb Mijn gyne zegt dat je je beebje minstens 10x per dag moet voelen. Maar mijn zoontje heb ik nooit voelen bewegen en daar was ook niets mis mee zenne. Maakte me er toen eigenlijk geen zorgen over.
@Yankee dat is nog veel beter . Ik doe het nog wel, omdat ik het geld veel te goed kan gebruiken, maar ben zelf ook meer een voorstander van goede doelen. @Luizenleven->luiers, kijk ik niet, maar lijkt me wel grappig om te gaan kijken. Ik kijk nu voornamelijk vlogs. 1 daarvan loop ik 3 dagen voor op dat meisje. Best leuk om te zien. @Babyvoelen. Mijn ventje woelt alleen maar heel erg. Dus als ik druk bezig ben voel ik hem sowieso niet. Geen geschop en gelukkig ook geen pijn. Een enkele keer weet hij wel een gevoelig plekje te vinden met zijn voetjes.
Kan me hier volledig bij aansluiten wat betreft 2e hands Ik verkoop wel zelf dingen maar kleertjes koop ik zeker niet 2e hands.. Toevallig mijn luiertas van me dochter via mp verkocht maar zoiets zou ik zelf nooit kopen via mp.
Ik kijk het programma ook maar wel de herhaling steeds, heb nu 2 afleveringen gezien, wel leuk programma. Maar zat gisteren te kijken en toen raakte ik wat in de stress.. van oh dat heb ik helemaal niet.. Hebben jullie een wikkeldoek? ik heb 2 badcapes dacht is dat wel genoeg. Mijn dochter natuurlijk geboren in juli en ook nog warm toen dus ja niet veel gebruik gemaakt van de badcape... dus dacht miss is nu een wikkeldoek wel handig omdat hij zichzelf nog niet goed op temperatuur kunnen houden natuurlijk... Dat van die robijn is wel een goede om in de kast te leggen
Ik had al gereageerd aardbei Goedemorgen dames! Hier staat ook het eerste babywasje aan.. Ik ben begonnen met de aerosleep en hoeslakentjes! Vanmiddag even de stad in voor de laatste dingetjes.
Hier geen schommelstoeltje heb een gewone wipper. Mp. Koop en vooral verkoop genoeg van mp maar geen kleding. Meubels enzo vind ik geen probleem of speelgoed wat goed te wassen is zoals lego enzo maar keertjes.. nee t idee alleen al... i know je kan t wassen maar ik krijg al kriebels als ik araan denk dat t bij van die tokkies vandaan komt
Over het algemeen koop ik gewoon mooi spul op MP. Je ziet vaak al wel aan de fotos of het netjes eruitziet, en of de omgeving er ook netjes uitziet . Hier ook geen schommelstoel.
O sorry aardbei, ik dacht dat het over een gewone schommelstoel ging. Maar ja ik heb een schommelstoel voor de baby. Hij is van mijn zusje maar die wil voorlopig geen tweede dus ik leen hem. Hij schommelt, met muziek. Er zit een speelboog overheen. Heb er een sopje overheen gehaald en de bekleding in de wasmachine gehad. Moet het er alleen terug op doen. Wikkeldoeken...bij Levi ook nauwelijks gebruikt. Hij is van augustus...heb nu 2 doeken van hem nog. Een daarvan toen van mvm gekregen. Nouha ik zie wel anders haal ik dan wel bij.
Oh dan heb ik er over heen gelezen Lycos, sorry! MI maar bij Levi had je hem nog niet? Ik had er bij me dochter ook geen maar op het kdv lag er toch best vaak in en vond ze heerlijk. Vind het wel lastig want je weet natuurlijk niet of deze het ook fijn vindt maar moet nog een cadeautje uitkiezen wat ik van me ouders krijg en omdat ik al veel heb dacht ik aan dit Ja me vriend zei ook al over die wikkeldoek, dan halen we toch bij als het echt nodig is.. ik gelijk al in de stress haha! Thnx dames!
Wij hebben ook geen schommelstoel maar een wipzitzak haha (Doomoo seat) Vanacht geen oog dicht gedaan van de kramp in mn kuit! Werd er gek van! Misschien iets te enthousiast geweest bij yoga...