Sorry aardbei maar ik heb ook geen schommelstoel! Weet nog niet wat ik wel of niet wil gaan aanschaffen, dus heb er echt een verstand van!
Hier geen schommelstoel. Wij nemen een wipstoel maar twijfel nog veel te veel. Twijfel tussen de Nuna leaf of deze. 4moms mamaRoo 3.0 Plush Silver | Babypark M'n man wil de laatste. Dus nog geen beslissing over gemaakt. Heb een jollein boxkleed besteld bij de prenatal maar vind het toch te donker grijs dacht dat het lichter zou zijn. Dus die moet terug. En krijg net ook een andere bestelling binnen.. van de babyfoon!! Ben totaal niet technisch dus weet niet hoe die aangaat. Maar ben wel benieuwd welke babyfoon jullie hebben of voor de al mama's of jullie bekend zijn met deze en wat je ervaringen zijn?
Wij hebben geen scherm erbij. Wij hebben eentje van Vtech. Wij hebben hem puur omdat onze woonkamer zo ver van de babykamer afligt dat je met huilen zelfs niet hoort. We hebben hem dus zacht staan. Onze cb arts vertelde dat je normaal ook niet de hele dag met je oor bij het hoofdje van je kind staat te luisteren naar elk zuchtje en met een babyphone doe je dat dus wel. Je hoort elke ademhaling. Wij hebben het dus de eerste maanden zonder gedaan. En dat gaf veel meer rust voor ons. Nu dan omdat we de woonkamer hebben omgedraaid en aan de andere kant zitten. Maar als hij huilt hoor je dat sowieso wel. Maar je moet je er prettig bij voelen hoor. Heel in het begin ben je gewoon nog heel onzeker en wil je wel graag continu bevestiging. Ikke wel tenminste maar daarna wilde ik zelf gewoon wat meer 'loslaten' en vertrouwen en dat bevalt prima. We hebben hem dus niet veel gebruikt. Ja hij doet dienst als radio en nachtlampje elke avond zet ik wat liedjes op heel zachtjes voor hem. Ze stoppen na twintig minuten. En hij vind dat fijn. Update van mijn vader: vandaag gekatheteriseerd en ze hebben een vernauwing gevonden. Heb de foto gezien en hij is erg duidelijk. Nu word hij binnen nu en twee weken gedotterd.
@nell wikkeldeken is eigenlijk een beetje hetzelfde als een badcape... die gebruik je de 1e weken om hem warm te houden... @yankee oh maar dat is toch ook een soort schommelstoel die laatste? die heb ik zien staan bij babypark, zag er wel cool uit maar ook best prijzig! Jollein boxkleed heb ik genomen, een grijze met sterren, heb je die toevallig? ik vind hem wel erg mooi Die camera hadden wij bij me dochter maar ben er echt niet te tevreden over... dat was natuurlijk wel een oudere versie dus miss dat deze beter is. Maar temperatuur meting was na een week al kapot (was toen heel warm) en hij kan niet meer zonder de oplader.. wij hebben nu dus een andere genomen die je via een app moet doen. Vanuit daar zie je beeld. Ik kan niet zonder beeld, zo blij toen mijn dochter op der buik ging slapen kon ik der goed in de gaten houden. en hele tijd luisteren naar de babyfoon doen je op een gegeven moment niet meer hoor. Ik gebruik hem nog steeds voor me dochter Sterkte MI!
Wil ook absoluut niet zeggen dat het onnodig is. Het is een groeiproces en als kersverse ouders wil je gewoon bevestiging. Ikzelf waarschijnlijk ook weer hoor. Maar na een x aantal weken krijg je dat vertrouwen langzaam vanzelf (als je kindje verder gezond is en geen gekke dingen hebt meegemaakt) Daar groei je dus vanzelf naartoe. Ben benieuwd met de schommelstoel ja. Had hem bij de eerste niet nee. Hij lag in het begin niet veel in de wipper want hij zakte steeds onderuit. Pas toen hij een beetje groter werd en spekjes aan zijn billen had ik er wat aan hahaha. Dat was zo'n gewone wipstoel van Kees. Maar misschien is bij deze de vorm weer zo dat ze er wel eerder in kunnen. Leek me wel handig zo'n schommel als je er nog eentje hebt die aandacht wil
Hey!! Ff lang jullie verwaarloosd, sorry! Weekje druk geweest dus wel beetje gelezen maar niet kunnen reageren. Gister 34wkn echo: groei lijkt goed te gaan, hoofdje wel nog klein. Ligging nog in stuit maar voel haar de hele dag nog draaien dus maak me nog niet echt zorgen. Vriendin gesproken die net is bevallen en moest met keizersnee bevallen en het herstel valt haar erg tegen. Als deze kleine niet gaat draaien laat ik haar wel draaien in de hoop op een normale bevalling. Babyfoon, wij ook een zonder camera, werd bij m'n schoonouders helemaal gestoord als ze op dat scherm keken hoe ik mn zoontje op bed legde en je gaat de hele tijd kijken. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Wij gebruiken de babyfoon met 2 jaar nog steeds voor het muziekje en voor het idee dat als er iets is dat je het dan kan horen. Nu ff weekendje weg en dan nog 2 wkn werken, i can do it😁
Ja hier ook een grote woning, dus ik weet zeker dat ik hem niet zou horen als hij boven ligt te slapen. Als ik in een appartement zou wonen had ik het niet aangeschaft. En idd loslaten doe je op een gegeven moment vanzelf. Maar dit scheelt weer de trap op en af om te kijken of hij goed ligt en/of hij nog wel onder de dekens ligt etc. Ja aardbei, dat is inderdaad een soort schommelstoel.. heb nog geen keuze kunnen maken vind het best moeilijk. Jaa, heb jij die.met sterren ..? Die heb k dus niet. Heb deze. Super saai i know maar online zag het er wel leuk uit maar nu echt niet. Hou niet van tierelantijtjes en m'n stijl is best strak maar ga nu idd toch voor iets lichter.. waar heb jij de jouwe vandaan?
Hij is inderdaad vrij donker yankee, vooral ook omdat de box al donker van kleur is. Ik zou zelf ook voor een lichtere kleur gaan! MI; hopelijk knapt je vader snel weer op na het dotteren! Beterschap! Hier een camera met beeld via app. Wij hebben de alecto smart cam ivm 200 ofzoiets.. Vriendlief moet 'm nog instellen.. Zojuist in de stad nog wat laatste gekocht, romertjes, Effen shirtjes een mintgroene/roze knuffelbeer ( past perfect bij haar kamertje) nog een hoes voor het aankleedkussen en voor mezelf een nachthemd met knoopjes. Lijkt me fijn voor de eerste kraamdagen met borstvoeding.. 6 euro bij wibra OW en het eerste babywasje hangt buiten.. Ik zal zo foto posten!
Wat een leuke wasfotootjes allemaal! Word je helemaal vrolijk van met dit lekkere weer Hier ook wel wat tweedehandsspullen, maar voornamelijk grote spullen (maxi cosi, buggy enz...). Kleren tot nu toe allemaal zelf gekocht/gekregen, vind ik veel te leuk om te doen. Dat wil niet zeggen dat ik voor de grotere maten niet zou uitkijken naar een leuk tweedehandspakket. Ik heb ook zo' n zitzak van Doomoo op de geboortelijst staan, ben er erg benieuwd naar. Had eerst zo n wippertje erop, maar een vriendin was zo enthousiast over die Doomoo Seat, dat ik het heb gewisseld. Vind het alleen wel jammer dat de Doomoo volgens mij niet echt wipt of beweegt ofzo... Hier nog 4 weken werken, tot 38 weken, bah. Maar heb ik nog heel wat af te werken voor die tijd, dus is wel nodig ook. Denk dat ik volgend weekend aan de wasjes en de vluchttas enz begin. Moest ik net ook even balen: 3 weken geleden bij een drukker langs geweestivm geboortekaartjes, alles prima verlopen en afgesproken. Ze zouden een offerte en een voorbeeld doormailen. 2 weken niets gehoord, maandag gebeld, de baas was er niet, ze zouden terugbellen. Niet meer gehoord... Nou, dan vond ik het mooi geweest. Dus wij vandaag naar andere drukker, komt je daar aan, hangt er zo n suf papiertje aan de deur: wegens vakantie gesloten tot 27/8... Het wil maar niet lukken! Volgende week nog een keer proberen, maar wordt toch een beetje ongeduldig. Gisteren 34 weken dansje! Wordt nu wel echt spannend!
Wow, werken tot 38 weken... Pfff... Mij niet gezien! Hier vanavond partneravond met yoga. Ik ben benieuwd. En vanmiddag lekker de stad in gegaan. Laatste dingetjes geshopt enzo. Echt fijn! En de tas bij de kruidvat opgehaald.En wasgel e.d. gekocht..,. Het komt steeds dichterbij. Ik heb steeds meer compleet. Zo leuk!!
Hij is inderdaad donker. Ik heb ook een grijze/zilvere box maar die staat nog niet! Ik heb het boxkleed via baby dump ook besteld was toen in de aanbieding maar weet niet of dat nog zo is. Denk dat wij dezelfde camera dan hebben lycos. Vriend moet hem ook nog installeren en uitpakken dat is meer zijn ding! Leuk weer een wasje! Ik doe zondag weer een wasje! Morgen zwangerschapsshoot en smiddags babyshower ben zo benieuwd!! Zo dacht ik ook over schommelstoel MI, handig als je er al 1 heb
Hier geen schommelstoel, wel een wipstoeltje en een doomooseat. Ook een babyfoon. Vind ik nu nog steeds handig bij het middagslaapje van mn dochter.
Ik heb een graco sweatpeace schommelstoel, vond hem heel fijn bij mijn dochter beweegt in verschillende standen heen en weer met leuke muziekjes of een hartbeat. Dochter sliep er altyd in Hier nog geen wasje gedraaid moet nog de laatste dingentjes shoppen, ik ben altyd van het uitstellen. Wij hebben ook nog steeds geen naam we hebben 4 namen in gedachten ik wil er 1 heel graag maar ML wil die naam niet. Dus wij laten onze dochter een loodje trekken de naam die ze 4x pakt wordt het Vandaag heb ik een ijzerinfuus gehad de dokter zei dat het wel 2 weken kan duren voor dat ik iets merk. Mijn suiker blijft heletijd goed ik prik al 4 dagen en het hoogste is 6.3 En ik hou me eigenlijk ook niet echt aan het dieet
Poefie wat een slechte zaak met die drukkers zeg. Kun je niet online bestellen? Via een site? Tunisiana, Volgens mij geld de regel tot 36 weken werken alleen in NL en niet in België. Doktharam, 2 weken??? Pffff als het dan maar wel werkt want daarna word het een beetje te laat denk ik. Hier is het heideweek. Hele dag vliegt er van alles over in formatie, loopings, op de kop en sommige klimmen en laten zich dan vallen. Zondag is er een dag voor vliegers. De mooiste en grootste vliegers worden dan opgelaten dus we gaan dan even kijken. Ben benieuwd of zoontje het interessant vind. Kleedje mee, broodje en drinken mee en gezellig kijken. En hier zou ik het weer eens vergeten. 34 weken dansje!!!
Ze zijn ook wel heel voorzichtig Met die suikers hoor... Hoorde van diëtiste dat er iemand was die prikte 6.7 en die moest meteen insuline spuiten..diëtiste vond het ook wat overdreven. Kan trouwens nog wel stijgen, ik zat eerst ook laag en nu wel eens wat hoger, maar af en toe keer wat hoger is ook geen ramp. Hier ook geen schommelstoel, wel 2 wipstoeltjes. Gister veel te veel gedaan en vandaag wil niks. Afspraak vanavond afgezegd en hang ff dagje op de bank, maar eens verstandig zijn.
Mi: ja ik hoop ook dat het werkt hoor het over 2 weken. Klinkt leuk heideweek wat houdt het in, is het elk jaar ? Denk wel dat hij het interessant vindt Pinac: ik weet niet hoelang ik moet prikken, over 2 weken moet ik terug komen dan kijken ze of ik terug mag naar de vk. Ik hoop het wel vind die gyn maar helemaal niks.