Pinac, ik hoor/lees ook vaak dat elk ziekenhuis heel anders omgaat met de waardes ja. Waar de een zegt het is goed zo, moet de ander op dieet of gaan spuiten. Ze trekken niet echt een lijn. Goed van je dat je aan jezelf denkt. Nou, ik heb vandaag ook nul energie. Wel wezen fietsen en naar de kinderboerderij met zoontje maar je kon me opvegen. Misschien helpt het weer ook niet mee. Zweette me kapot. Doktharam; Heideweek - is dé feestweek voor jong en oud in gemeente Ede. | Homepage
@ Tunisiana: in België mag je gewoon doorwerken tot 39 weken. Je mag dan de extra weken overzetten naar na de bevalling... Dan heb ik wat meer tijd met het kleintje.
Tipje! Bij de Hema hebben ze nu weer een nieuwe collectie rompers. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over dus ga er weer een paar bijhalen vandaag!
Wat een heerlijk weertje! De tweede lading babywas hangt alweer lekker te drogen buiten. Vanochtend de eerste lading al gestreken. Vanaf maandag begin ik met de kleertjes Zometeen werken. Nog maar 2 weekenden te gaan! D nu kan ik langzaam aftellen. Nog 10 x werken... Wat een fijn vooruitzicht. Merk ook echt aan mezelf dat ik er aan toe ben. Aardbei; hoe was de fotoshoot? Wij hebben de shoot met 36 weekjes MI; gezellig.. Lekker van genieten met je mannen! Poefie; knap dat je tot 38 weken wil doorwerken. Ik heb het nu al gehad. Ben blij als het 3 september is..
Jaa het waait nu lekker, gister was het hier windstil, stuk minder lekker. Werk ze straks! Tot 38 weken lijkt mij ook zwaar hoor! Werk je fulltime poefje? Ik dacht dat zwangerschapskleding voor de hele zwangerschap was.. Maar steeds meer shirtjes worden tekort.. Lijkt niet echt beeldig haha. Die stoffen band bij broeken gaat ook afzakken, maar goed.
Ik wil ook gaan beginnen met de babywas. Op hoeveel graden wassen jullie de kleding en bv hydrofiele luiers?
Ik heb de hydrofiel luiers, hoeslakens, lakentjes etc op 60 graden gewassen. Kleertjes doe ik op 40 (maar ik check wel de labeltjes van te voren) sommige dekens mogen bijv ook maar op 40!
Ja, ik werk fulltime. Maar sinds 2 maanden alleen nog bureauwerk (ben paardendierenarts, maar dat werd me toch wat te gevaarlijk). Moet wel zeggen dat zo n hele dag op een stoel me ook tegenvalt. Krijg snel harde buiken en rugpijn enz) Gelukkig staat er een bed op m'n bureau, dus ik ga af en toe even liggen. Hier mss morgen een babywasje, anders volgende week. Net de doos van babydump gehaald, begin al lekker veel te verzamelen nu... Het wordt steeds echter dames!
Ziet er leuk uit MI. Vandaag niks gedaan is het te warm voor Mama ff opbezoek gekomen en geplant dat we dinsdag of woensdag lekker de stad ingaan voor de laatste babyspulletjes.Nou vind mijn dochter winkelen helemaal niks in elke winkel gaat ze huilen en als ik buiten ben stopt ze Het komt idd steeds meer dichterbij, soms denk ik aan de eerste echo dat lijkt wel 2 maanden geleden soms hebbik ook het gevoel dat ik pas 25 weken zwangr ben.
Even een kort berichtje Wij zijn vandaag verrast met een babyshower!! Een high tea waarbij ook alle mannen aanwezig waren, zoo gezellig! Nu helemaal kapot op de bank! Ik lees morgen weer bij, fijne avond!
Catlady wat leuk! . Een bed op het bureau, haha ik zie het voor mij! Ik ben doodmoe. Manlief is op zakenreis vanaf donderdag tot woensdag en het valt vies tegen, de hele dagen alleen met de jongens. Hopelijk komt de storm in hen snel tot rust.....
Wat een leuke verrassing catlady! Ziet er zo schattig uit he, die babywasjes. Ik was alles gewoon op 30 graden, omdat het allemaal schoon is. Hoeft alleen opgefrist te worden. Wat ik zo typisch vind is dat ik alles strijk, en nadat de baby het een paar keer heeft aangehad doe ik echt niet meer alle rompers strijken! Tot 38 weken werken lijkt me ook pittig hoor. Ik merk dat ik nu echt veel minder aankan en snel harde buiken krijg
Leuk Catlady!! Ik ben vandaag ook verrast door mijn moeder en (schoon)zussen met een high tea en kadootjes!! Echt leuk! MI: vanmorgen nog iemand gesproken over die markt in ede-barneveld. Die waren een.paar dagen op de veluwe en hadden heel veel luchtballonnen gezien. Is dat hetzelfde? Poefie doe eens een foto. Van een bed op een bureau kan ik me helemaal nix voorstellen 😅 Wij hopen straks van familie een babyphone te krijgen. Ik hoor 40% minder dan 'normale' mensen en hoor de baby dan niet goed genoeg. Ik wil dus graag een babyfoon om het beneden te kunnen horen.
Niet op het bureau zelf, natuurlijk he, ernaast. Deel een kantoortje met een collega en in de hoek staat een bed voor als we s nachts opgeroepen worden. We kunnen dan, als het erg laat (vroeg eerder) wordt, op het werk blijven slapen ipv nog voor enkele uurtjes naar huis te rijden... Wat leuk, als die shower en high tea s! Nell: ik kan geloven dat het best zwaar is nu, zo in je eentje... Hopelijk komt ml snel thuis. Ik denk de babywas gewoon op 40 graden?
Nell, oef zwaar nu zonder man en toch voor de kids moeten zorgen. Kunnen ze wel al goed rekening houden met jouw? Of is dat nog lastig voor ze. Poefie, ik vond het al zo apart een bed op je bureau Catlady en mammie van 6: wat leuk he!! Heerlijk even verwend worden. Heideweek, ja er is op verschillende dagen van alles te doen dus zou best kunnen...maar in Barneveld hebben ze wel jaarlijks zo'n dag met luchtballonnen maar weet niet of dat los staat van de heideweek. Miss Candy, hier ook op 30 graden. Tis niet vies en ik strijk het...eh...voor deze keer. Was ik bij mijn eerste ook al snel mee opgehouden. Echt geen tijd voor ik streek altijd alles nu alleen het hoognodige. De zwangerschap vliegt voorbij dames...pffff Mijn hoofd spookt voortdurend met alles wat ik nog moet regelen (kamertje, grote schoonmaakbeurt, ziekenhuis vluchttas, geboortekaartjes, traktatie kraamvisite...) En word al moe als ik eraan denk maar je gaat maar door. Kan niet stoppen!
Wat leuk catlady en mamv6!! Nell; lijkt me inderdaad wel erg zwaar nu. Hopelijk is de week snel voorbij.. Heb je geen hulp van iemand? Poefie; haha, ik vond het ook al raar klinken. Slaap je er wel eens dan? Mij lijkt het veel lekkerder om in je eigen bed te liggen, ook al zijn het maar een paar uurtjes.. Hier drukke avonddienst gehad, merk het echt aan mn buik en rug. Nog even volhouden. Pfoee spannend He MI. Ik moet ook nog teeeee veel doen hopelijk lukt het nog allemaal ( kasten ordenen, grote schoonmaak, accessoires babykamer, babywas, vluchttas, lijstje met tel nrs, geboorteplan) als ik er alleen al aan denk word ik al gestresst