Prachtige buik Lycos! De jongens proberen wel rekening met mij te houden, ze pakken nu al automisch dingen op die zijn gevallen en helpen wel als ik het vraag. Sja verder blijven het kinderen he . T zijn schatjes en we zijn allemaal erg benieuwd naar het jongetje in mijn buik! Wel heel leuk met grotere kinderen, ze krijgen alles erg bewust mee.
Mooie buik Lycos!!! Het stomme is dat ik soms niet eens door heb dat ik zwanger ben. Als ik bv in bed lig, dan draai ik me ineens om zonder rekening te houden met de dikke buik. Behalve als ik moet bukken, dan wordt ik er weer aan herinnerd, haha! Maar gaat inderdaad erg hard nu! Nog maar 1 weekje werken en dan heb ik al verlof!
Wat een heerlijk vooruitzicht he. Bijna verlof. Hier nog 2 weekjes werken en dan ook verlof. Jammere is wel dat ik het mega druk heb nu de laatste 2 weken. Ik wil alles afronden en goed overdragen. Dus ben nu ook aan het werk.
Wat leuk die babyshowers! Lekker verwend dus Nell lijkt me erg zwaar, petje af Lycos mooie buik! Hier ook nog 2 weekjes werken en dan lekker met verlof. Mi: Toevallig zat ik net vandaag te denken hoeveel ik nog moet doen, inderdaad schoonmaken, opruimen, zucht....... Babywas: Hier alles op 30 graden en kortere cyclus.. Vraagje: is een specifieke luiertas in jullie ogen echt noodzakelijk?
Ja nou ja, is thuis administratie wegwerken. Schiet al lekker op. Alleen af en toe op het forum kijken. Zit nog in mijn pyama, haha. Kreeg je niet een luiertas bij je kinderwagen erbij Luna?? Bij ons zat er één bij. Gewoon een simpele zwarte maar dat is alleen maar goed, dan durft manlief er ook mee te lopen!
Zoo weer helemaal bijgekomen van gisteren, wat zijn we verwend gisteren!! De hele tafel lag vol met cadeaus! Iedereen heeft een kaart ingevuld met de geschatte naam geboortedatum lengte gewicht etc. Tafel was versierd met ballonnen en pompoms en iedereen kreeg een potje met snoep mee als bedankje! Alles in het blauw natuurlijk @Lyvos mooie buik! @luiertas Wij hebben de luiertas gekocht die bij de kinderwagen hoort zodat ook ml er mee over straat kan haha @verlof ik moet deze week nog 4 dagen werken en dan begint ook mijn verlof! Ik heb al het strijkwerk uitgesteld naar mijn 1e verlof week haha ik heb er nu echt geen zin in. De tijd vliegt inderdaad voorbij! De eerste zwangerschapstest lijkt alweer een jaar geleden haha maar over een paar weken in het al zover!!!!!! @babyfoon wij gaan denk ik voor de super nova D8, ik wilde graag een analoge vanwege straling.
@Pita Wij hebben wel een tasje erbij gekocht van het merk van onze kinderwagen maar die is niet erg groot, meer voor onze persoonlijke spullen. Maar er zat hier geen luiertas bij de kinderwagen. Niets werkt zo lekker als in je pyjama Catlady superleuk! Heeft iemand de naam geraden? Babyfoon: Wij hebben de Philips Avent 603 besteld (met video). Ben benieuwd. Als hij binnen is eerst maar even op de hond uitproberen, haha.
Bij de andere kids heb ik nooit een luiertas gehad. Wij zijn meer rugzaktypes. Ik heb er nu een bij de wagen die ik Van iemand kreeg (een bugaboo ) maar ik verwacht m niet te gaan gebruiken. Moet wel een nieuwe eastpak zoeken .
Ja.... sorry dames. Ik heb jullie zwaar verwaarloosd. Ik zie voor mij zelfs nieuwe gezichten *bloos* Ik moet nog een heel eind terug lezen, maar volgens mij zijn alle baby's nog binnenboord? Ik ben helaas nog steeds misselijk en het zuur. Maar met het einde in zicht wordt het draaglijker. Heb er bij onze dochter ook last van gehad tot 7/ 7,5 maand, dus had altijd hoop dat het weer zou wegtrekken, maar daar ga ik niet meer vanuit. Hier onwijs druk geweest. De week voor ik wist dat ik zwanger was is onze hele zolderverdieping uitgebreid(laten doen) en was al het plan om daar kamers te maken (was 1 grote ruimte). Mijn vriend heeft dat zelf gedaan maar heeft ongeveer 1 tot 2 weekenden per maand de tijd. Je kunt begrijpen, dat ging niet zo snel. Onze zolder stond helemaal vol, dus al die dingen waren in onze kledingkastkamer (nu babykamer) neergezet. Voordat we dus eindelijk de kledingkast kamer konden afbreken en de babykamer konden maken moest echt eerst de zolder af. De klussen volgden elkaar dus op en het werd een race tegen de klok. Daar zijn we (ik waar ik kon) dus erg druk mee geweest, maar de basis is er nu. Op zolders zijn er kamers, waarvan 2 zo goed als af (moeten nog plinten neergelegd worden) en de andere kamer staat nu dus van top tot teen vol Maar de babykamer is zo goed als klaar. Het rolgordijn staat in bestelling en ik ga nog een wandlampje maken. De grote hanglamp heb ik al wel klaar en die hangt. Ook zijn de babywasjes gedaan en ligt alles in de kast. Kortom; het kan gebeuren (liever nog even niet). Eindelijk heb ik nu weer ruimte in mijn hoofd en rust in mijn kont om hier mee te lezen/ kletsen. Ik zal straks eens kijken of ik een foto kan plaatsen van het kamertje.
@kh82 welkom terug Hier ook nog steeds last van het zuur. Afgelopen vrijdag zelfs zo erg dat ik na elke hap of elke slok het er direct weer uit ging. Niet fijn!
Ben alweer iets aan het terug leze. Hield al last van misselijkheid, maar ook hier aan het spugen geweest van de ijzertabletten, ook de bruistabletten hielpen niet. Nu neem ik ze 's avonds voor het slapen gaan in en dat gaat 'goed'. Raar idee dat ik bij wijze van al over 2,5 week mag bevallen waar ik wil, maar het kan ook nog bijna 8 weken duren!! Ik had ook een standaard luiertas, maar 1 met drukknopen aan de hengsels, dat vond ik ideaal, dan kan je je hengsel zo over de kinderwagen hangen, vast zetten met de knoopjes en glijdt ie niet naar beneden. Ik vind het nu allemaal wel spannend worden. Bij onze dochter zijn na 42 weken de vliezen gebroken. 45 min later had ik volledige ontsluiting. Ik was door de vk al voorbereid op dat het allemaal wel heel snel zou kunnen gaan. Mijn moeder heeft bij mij en mijn broertje door ontsluitingsweeën ook bijna niet meegemaakt waardoor de bevallingen ook binnen 2 uur gedaan waren. Het schijnt dat als je hormonaal op je moeder lijkt, ook de bevalling erop kan lijken. In mijn geval klopte dat aardig (niet dat ze niet pijnlijk waren, die 45 minuten waren bij mij echt een weeënstorm) maar ik herkende het ook niet. Juist omdat het zo pijnlijk was en ik geen tussenfases had waarin de weeën weer afzwakten. Vervolgens na 2 uur persen naar boven (ziekenhuis) gereden om met de vacuum geholpen te worden. Maar stel dat het nu spontaan begint... Ik wil heel graag in het geboortecentrum bevallen of beginnen) Zal ik dan de weeën herkennen? Afspraak met vk is dat ik meteen die kan op ga (zij komen niet eerst kijken bij mij hoever ik ben). Maar stel dat ALS ik het al herken, ik weer maar 45 minuten heb? Dan moet ik eerst als een gek onze dochter (als het overdag is) wegbrengen naar het kdv, dan zelf als een gek naar het geboortecentrum rijden (30 minuten), ook nog de vk en mijn vriend bellen en mijn moeder omdat die onze dochter dan op moeten halen. Haar mag ik bij wijze van overbrugging even kort naar het kdv brengen. Ik zie dat echt allemaal niet voor mij hoor! Maar tegelijkertijd probeer ik ook maar nuchter te blijven, het loopt zoals het loopt. Of ik mij nou druk maak of niet, het gaat gewoon door
Hier de foto van het kamertje in de basis. Het is nog niet klaar hoor. De vloer moet nog gepoetst worden en het fuchsia roze rolgordijn hangt nog niet. Op de kledingkast (zie je op de foto bijna niet) wil ik nog iers leuks, maar wat??? Ach, ben al blij dat de basis af is Heb nu ook eindelijk weer de rust voor mijn andere hobby. Haarknipjes/ banden/ elastiekjes maken, zo verslavend
33w1d ~ dans Ok, gewetensvraag. Ik ben al een flinke tijd bezig een mot uit huis te krijgen zonder hem te vermoorden. Echt al vele dagen... Inmiddels zit diezelfde mot hier weer in de woonkamer en ik ben het echt zat... Zal ik hem dan toch maar vermoorden? Ik heb namelijk geen zin in gaten in mijn kleding (geen geld voor...) @Wassen: Vandaag het beddengoed van de kleine gewassen. Ik wilde de kleding gaan wassen met kleurvangers (just to be sure). Iemand ervaring daarmee? @Mp, normaal verkoop ik daar alleen spullen. Een enkele keer koop ik er wat. Ik heb er mijn expeditkasten vandaan. Kleding koop ik wat minder snel tweedehands. @Babyfoon, dit huis is klein en zijn kamer heeft een raam naar de hal. Ik denk dat een babyfoon dus niet nodig is. @Mi, spannend. Beterschap en sterkte aan je vader. @Werken, nog 2 werkdagen en 1 cursusdag. Daarna begint school ook weer ... @Catlady, leuk dat je een babyshower had en ook leuk dat de mannen er ook bij waren! Nog leuke dingen gekregen? @Mamv6, leuk dat jij ook verrast bent met cadeaus! Heb je een foto van je leuke aanwinsten? @B16, in bed denk ik er ook vaak niet in, maar van dat bukken herken ik ook . Bij mij voelt het elke ochtend als een verassing. @Luna, ik wilde heel graag een luiertas met een verschoonmat en bruikbare vakken voor flessen etc. Dus ik heb daar naar gezocht. @kh, om eerlijk te zijn geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen. Het lijkt me echter wel verstandiger om voor dat je actie neemt eerst de vk te bellen (en je man) en dan pas te gaan vliegen als de vk dit nodig vind.