De groep is gemaakt! Ik heb 'm op geheim gezet, zodat alleen degene die lid zijn de groep kunnen bekijken.. Voor degene die toegevoegd willen worden; stuur B16 of mij een PB en we voegen je toe! Ik ben zometeen werken.. dus het kan zijn dat het even duurt voordat ik reageer
Klopt inderdaad, ze zitten er vaak naast. Maar het zal vast geen kleintje zijn als ze zoveel groter word geschat. Vanaf het begin van de zwangerschap zeiden ze al dat ik rekening moet houden dat ze groot word, omdat het geboortegewicht van je kindjes vaak wel bij elkaar ligt
Ik heb je een pb gestuurd hoor! Ik moet morgen weer naar de verloskundige. Ben benieuwd. Laatste dagen voel ik hem tenminste weer lekker vaak. Maar toch 4-5 dagen is het even wat minder geweest. Toch vreemd. Maar voetjes voel ik altijd bij mijn ribben dus hij zal wel nog steeds goed liggen. Volgens mij krijg ik dan nog een liggingsecho met 35 weken ofzo. Ben benieuwd!
Catlady, ik heb je gevonden maar ik kan je niet toevoegen als vriend?? Check pb, misschien kun je mij wel toevoegen
Ik stuur zo ook pb . Zag net in folder van kruidvat dat die luiertassen in de aanbieding hebben, voor wie nog wat zoekt . Leuk al die groei/liggingsecho's, niks leukers dan kindje kijken . Ik mag donderdag weer, ben weer benieuwd . Zal straks ook echt eens verder met adressen schrijven, uitstelgedrag.. Verder net extra honden- en kattenvoer besteld, hoef ik daar niet meer aan te denken, valt dat ook onder nesteldrang? Had maxi cosy bekleding gewassen, maar die bekleding er af krijgen is ook nog een hele klus! Lang leve youtube . Nu moet het er weer op...
Betekent een geheime groep dat je vrienden ook niet kunnen zien dat je uberhaupt in die groep zit? MissCandy wat fijn dat de baby goed ligt!! Luiertassen: Thanks voor de tips, maar die merken/winkels hebben ze hier helaas niet . Misschien inderdaad maar een losse verschoonmat bestellen en dan beginnen met rugzak en dan aankijken. Grootte baby: hier meten ze alleen mijn buik en krijg ik geen groeiecho's of iets dergelijks (tenzij mijn buik achterblijft in groei). Lijkt me dat ze daar dan verder niks aan kunnen aflezen toch of het kindje groot of klein is. Ik hoor alleen steeds dat mijn buikgrootte precies is zoals het moet zijn.
Hoi dames.. Ik heb de vk niet meer gebeld.. Dacht als het vandaag nog is ga ik bellen.. Maar vandaag niks meer gezien dus ga ook niet bellen ga er vanuit dat het een gesprongen adertje is☺️ Ik vorige week rompers ingeslagen bij de Hema zijn ze deze week in De aanbieding 2+1 gratis.. Dus ik berichtje sturen of ik nog geld terug kon krijgen.. Nee dat kan. NIet.. Het moet wel in de actie periode gekocht worden😕 nu ga ik dus morgen naar de winkel ga ik het terug brengen en opnieuw kopen.. Lekker moeilijk doen.. Ga het morgen nog wel ff in de winkel vragen.. Ben benieuwd haha
Zo echo gehad net! Kindje loopt iets achter. Hij zit nu rond de termijn van 32 weken en ik ben 34 weken. Als hij rond de uitgerekende datum komt zal hij ongeveer 3000 gram wegen, net zoals bij me dochter dus! Hoofdje was wel het kleinst van alles maar net bij de goede curven dus was goed. Maar ja t moet er ook nog uit dus is goed zo! wordt echt wel steeds ongeduldiger hoor! Verder was hij nog niet ingedaald maar bij een 2e (of meerdere) hoeft dat dus niet blijkbaar... wist ik niet.. Thnx lycos dan ga ik zeker kijken bij de hema! Goed dat je zegt waar ze liggen anders had ik ze zeker niet gevonden haha! En wat was er nog meer geschreven? ik weet het niet meer, oeps gaat zo hard hier soms IK probeer altijd wel overal op te reageren maar zo lastig als je al een paar dagen niet hebt mee geschreven Oh ja heb je pb gestuurd Lycos, klets graag mee via fb!
@Luna, Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden waar je woon. Weet dat je het niet hier wil vertellen. Maar blijf er toch nieuwsgierig naar! @Pinac, Is het nog gelukt de maxicosi bekleding er weer op te krijgen? Heb het ooit 1 keer gedaan en nooit meer. Ik haal er wel een doekje overheen . @Aarbei, Vind het een mooi gewicht 3000 gram. Vind het toch knap vinden hoe ze dat kunnen voorspellen. @MissCandy,dat is een flinke meid. Wel fijn dat ze al in de goede richting ligt. Is voor jou een zorg minder lijkt mij. @Pita, Slaap ook zeer slecht. Ik word rond de klok van 2 wakker tot een uur of 4.30 en dan val ik weer in slaap. Ik ga dan meestal een boek lezen op mijn telefoon of hier op de site een beetje rondkijken. Zijn er genoeg wakker hier op de site . Zag dat je bij de kruidvat ook grote hydrofiele doeken in de aanbieding hebben. Ze zijn 120x120cm. Ga er morgen meteen twee halen ze zijn toch wel handig van die grote dingen. Had er eentje gekregen toen Sofia nog klein was en dat ding word nog steeds gebruikt maar dan voor haar pop. @Lycos, Heb je een pb gestuurd, lijkt me wel leuk een fb pagina.
Net weer terug van ziekenhuis. Bloeddruk te hoog, moest nu bloed prikken en urine inleveren. Morgen wordt ik daar over gebeld hoe nieren/lever het doen. Ik verwacht nix extreems. Voel me op zich goed en baby beweegt goed. Bij groeiecho was juist boven gemiddeld. In vier weken van gemiddeld naar boven gemiddeld. Bij 40 weken verwachten ze 7/7,5 pond. Bij de gyn lag de baby goed. Drie tellen later bij groeiecho dwars. Oke...dus echt nog geen garantie 😉 Volgende week weer terug.
He bah mammievan6 wat vervelend! Hoop dat t meevalt! Geloof hier niet in groeiechos. Jongste is met 38+4 gehaald omdat ie zo groot zou zijn. Zou met gemak 8 pond halen was uiteindelijk net 3440... Net een uurtje geslapen heeeerlijk. Ml is deze week thuis dus maak er even goed gebruik van. Maxi cosi bekleding heb ik ook ooit 1x eraf gehaald en nooit meer! Heb m afgesopt voor hij opgeruimd werd en daarna in een grote dichtgeknoopte zak stofvrij opgeruimd. Iedereen al uit over de naam?
Wat vervelend mammie V6, veel te hoog of dat niet? Nou ben er nog niet aan begonnen.. Denk dat ik bij maxi cosi 2 de bekleding maar gewoon niet uit was.. Vanavond of morgen maar eens prutsen. Al wel begonnen aan vluchttas inmiddels. Ook weer zo stom, mijn teststrips voor diabetes schieten mooi op. Wilde ik nieuwe bestellen schijnt mijn verzekering die niet te vergoeden, alleen het startpakket wat nu bijna op is. Die dingen kosten dus 30 euri per 50, waarvan ik er meer dan de helft niet van zal gebruiken want dan ben ik al bevallen. Net nog maar eens ziekenhuis gemaild.. Mijn waardes zijn stabiel, zit nooit te hoog.. Dan geloof ik die laatste 2 weken wel hoor als beebs wel blijven zitten tot 38 weken.
Klopt Pinac, ik hoorde er meerder over. Tijdens mijn ivf en iui's moest ik de naalden ook zelf betalen. Maxi cosi, ik neem hem even af straks en ik heb een hoes gekocht van badstof. Die trek ik eroverheen. Klaar! Mammie van 6, hopelijk valt het dan mee met de bloeddruk. Ben je wel eens eerder ingeleid omdat het close call was? Of was het steeds wel te handelen? Lycs, ik heb je ook een pb gestuurd.
Moest je die zelf betalen? Tsjong.. Die kreeg ik wel weer vergoed. Heb toen wat ik over had, was nogal wat qua waarde, weer ingeleverd bij fertiliteitsarts voor mensen die over hun pogingen heen zaten. Bij apotheek wordt alles vernietigd schijnt.
Ja klopt. Ik had nog een ampul pregnyl. Maar ik mag die niet online weggeven. En het ziekenhuis wilde hem dan wel maar alleen voor lesmateriaal. Vond het zo zonde. Heb verschillende gevraagd maar kreeg hem niet kwijt. Nu dus laten vernietigen. Zoooooo zonde hoeveel mama's daarvoor geplast hebben.
Echt belachelijk dat medicijnen vernietigd moeten worden maar vooral dat soort medicijnen!!! Info avond in het ziekenhuis was erg interessant, goed om te weten hoe alles werkt in het zkh ook als het niet allemaal gaat zoals het hoort. @mammiev6 balen zeg!! hopen dat het meevalt!