Pita: ik krijg een jongentje Naam: nee wij zijn er nog niet uit we hebben wel 4 namen die we mooi vinden dus we gaan onze dochter loodjes laten trekken. Vandaag ook gebeld voor diabetisch, ik mag stoppen met het prikken omdat me waardes erg laag waren. Ik moet het volgende week inleveren en als het goed is mag ik dan weer terug naar de verloskundige. Vandaag wou ik dus gaan shoppen voor de baby hebben ze helemaal niks leuks ga het maar online kopen, heb vandaag ontzettend veel rugpijn en bekkenpijn er van overgehouden. Mijn FB is ook aardig anoniem ik zit er niet heel vaak op maar ik zal wel een PB sturen Beetje een rare vraag maar hoe doen jullie het met scheren ik zie helemaal niet waar ik moet zijn meer en ik vind het best wel vervelend worden als het te lang wordt
Luna; is inderdaad geheim, dus niemand van je vrienden ziet dat je lid bent van die groep Redelijk anoniem dus ( alleen wij zien dus dat jij er lid van bent en wat je in die groep op die pagina schrijft) Kh; je moet me je volledige naam door pb-en waarmee ik je kan vinden. Dan voeg ik je als vriend toe en pas dan kan ik je lid maken van de groep. De overige dames die na 14.00u een lab hebben gestuurd heb ik zojuist een vriendschapsverzoek gestuurd. Sorry voor de late reactie, ik heb tot nu gewerkt! Zodra jullie accepteren kan ik jullie lid maken. Dat kan namelijk alleen bij vrienden
Onze naam stond al voor de zwangerschap vast! We hadden alleen een jongensnaam.. Gelukkig maakte dat niet uit haha
Onze naam was ook al heel snel gekozen. We zitten alleen nog te twijfelen over de 2e naam die we haar willen geven. Best lastig!
Wij zijn ook uit de namen, al vanaf de 20 weken echo. heb ze gister nog wel even gegoogled of er geen rare personen aan vast hangen
Lycos, wat een lief bulletje heb je Hoe gaat het met de dames met al kids? Ik merk dat ik nog maar kleinere stukjes kan wandelen en fietsen. Daar baal ik van want ik kan zowat niks meer ondernemen met mijn zoontje. Vind het sneu voor hem maar zelfs de supermarkt en kinderboerderij zijn me eigenlijk te ver weg. Ben gewend elke dag even met hem eruit te gaan. Hebben jullie dit nu ook? Het is nu eenmaal niet anders ik weet dat ik straks weer in kan halen. Maar ook stoeien en spelen op de grond krijg ik niet voor elkaar. En hebben jullie voor de baby nog een thermometer aangeschaft? Ik had er toen een tweede bijgekocht voor mijn eerste zoontje maar vind het een beetje onzin om met 3!!! Thermometers in huis te zitten. Is het zo belangrijk dat deze kleine een eigen thermometer krijgt?
Lycos ik ben echt een doos. Kan je me nogmaals een vriendschapsverzoek sturen. Hormonen stress en even niet nadenken hahaha! Heb sinds gister een vriendin met kind in huis genomen omdat haar vriend haar heeft gedumpt dus even stressen hier. Gelukkih komt manlief vanmiddag weer thuis!
Haha thanks MI! Je profielfoto van Levi is geweldig kon zo uit een tijdschrift of reclame komen! Thermometer; ik heb er wel twee (maar voor mij is ook alles nieuw dus ik schaf braaf aan wat er op mijn uitzetlijst staat ) Wij hebben een ladekast op onze kamer. Daar maak ik denk ik de bovenste lade vrij en doe daar alle spullen in uit het kraampakket en verbanden / thermometer etc. Zo hoeft de kraamzorg niet op alle plekken te zoeken steeds.. Heeft ze alles netjes bij de hand. De thermometer van beebje leg ik in haar commode neer. Heb er van babydump voor 2 euro meen ik.. Zwaar; Ik merk wel, ondanks dat ik nog geen kids heb dat ik het evengoed zwaar vind. Voornamelijk op het werk. Bukken gaat me niet goed meer af (ondanks mijn mini buikje) en ik ben nogal onhandig dus vaak vallen er dingen uit mn handen Ochja.. Vandaag nog een lange avonddienst en dan twee daagjes vrij! Ik heb er nu een wasje ingegooid met alle roze kleertjes.. Straks naar de vk op controle.
Heeft er trouwens iemand ervaring met Kiabi? Ik kreeg zojuist een mail dat mijn bestelling verzonden is Maar volgens mij is het een Frans bedrijf dus denk dat het nog wel even duurt. Ik heb er twee korte voedingspyjama's en twee bigshirts besteld. Zagen er op het plaatje erg leuk uit en helemaal niet duur. Als ik die binnen heb kan ik mn vluchttas gaan inpakken
Dankje Levi is echt een donderkont hahaha hij zit altijd naar iedereen uit te sloven. Een vriend heeft tijdens een bbq deze foto gemaakt. Meneertje zat bij een wildvreemde 'voor hem' op schoot en was weer druk bezig de hele kring in te pakken Ja ik heb ook twee thermometers. Eentje voor mezelf en eentje voor Levi toen maar ik vind een derde wel heel veel worden... heb bij prenatal eentje gekocht toen met soepel uiteinde. Kiabi nog nooit van gehoord. Wb bukken: je buik mag dan niet zo groot zijn maar je kindje zit er evengoed gewoon. Alleen wat meer van binnen. Dus kleinere buik zegt niks over of je er last van hebt of niet. Maar kan we wel voordtellen dat misschien de buitenwereld meer van je verwacht of dat ze denken dat je nog niet zo ver bent?
Nell, jeetje wat sneu voor je vriendin en vooral dat kindje. Kwam het onverwachts of zat het eraan te komen? Dat word een hoop regelen vandaag dan. En natuurlijk zal ze van slag zijn. Red jij dat allemaal wel nu? Ook de bijbehorende emoties? Maarja je kunt haar moeilijk wegsturen. Vriendin in nood hoor je gewoon te helpen. Wat een droplul dan om een vrouw en kind buiten de deur te zetten!!!???
Naam hadden we al een tijdje was alleen afwachtten of vrienden niet met de zelfde naam kwamen want die zijn vant weekend bevallen maar dat is gelukkig niet zo kunnen gewoon onze naam gebruiken Hadden voor de zekerheid al wel een reserve naam
jeetje Nell, jong kindje nog? Ook sneu, opeens uit het niks of dat niet? Top dat je haar opvangt! Ik heb 2 thermometers..zou ik er dan 3 moeten hebben? Zit toch alcohol in pakket om die dingen weer schoon te maken... Kiabi heb ik nog nooit van gehoord. Hier vandaag weer wat een kansloze dag, gaat wat om en om geloof ik. Geen kracht in benen, steken in heupen..bah. Bekken gaan steeds meer vervelend doen, ook wel logisch natuurlijk. Maar wel lastig met een hond soms. Net laatste adressen bij elkaar gezocht voor de kaartjes. Zag dat kraamzegels per 50 gaan, niet handig . Of moet rest van het jaar alles versturen met kraamzegels erop haha.
Hallo allemaal, Kom net terug bij de verloskundige. Alles was met beep goed!! Hij ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden (doet ie nu steeds) en ze verwacht niet meer dat hij gaat draaien dus dat is fijn. Ik krijg wel voor de zekerheid nog een liggingsecho, maar dat is standaard. Ze twijfelt eigenlijk niet en ik voel de voetjes ook heel duidelijk bovenaan. Maar toch leuk dat ik weer een echo krijg. Deze ga ik zo even bellen en inplannen. Verder was ik niet aangekomen in gewicht. Al 3 weken niet meer ofzo. Maarja, beep groeit goed. Heb er niet naar gevraagd maar is dat erg? Merk wel dat ik minder behoefte heb om te eten. Ik at voor zwangerschap altijd 3 broodjes in de middag. Tijdens zwangerschap in eens zo'n honger dus vaak wel 4 en nu krijg ik die 4 niet meer naar binnen. Tussendoortjes 'vergeet' ik ook vaak. gewoon minder trek. Avondeten eet ik ook minder. Mja... probeer wel goed te eten. Maar kom dus niet echt aan meer. Maar zolang beep goed groeit is het goed toch? Ik moet even mijn hb weer laten checken bij het lab. Vorige keer zat die op het randje en slik nu floradix maar blijf erg moe, dus hopelijk is hij wel hoger geworden. En we hebben over de bevalling gepraat. Tsja, wist niet veel bijzonders te noemen. Ik zou het wel op de baarkruk willen proberen dus die neemt ze mee. En verder zie ik het allemaal wel. Ja, graag thuis bevallen. Nieuwe afspraak verloskundige: Woensdag 9 september.
Kiabi: ik heb daar ook een x besteld het was er geloof ik binnen 3 dagen bij het aflever punt. Daar had ik het toen opgehaald. Het is een frans bedrijf maar er zit als het goed is ook een locatie in utrecht dacht ik