1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hier geen dwarsligger meer! vandaag weer bij de vk geweest en ze ligt met dr hoofdje weer naar beneden. Maar zou me niks verbazen als ze weer gaat draaien...

Ik herken dat MI, ik ging bijna wekelijks met mn dochter naar de dierentuin en vaak even naar de speeltuin oid. Nu voel ik me ook wel schuldig, want het lukt me echt nauwelijks meer.

Ik heb alleen 2 kleine verpakkingen van maat 1 en de rest maat 2. Hier gaat de kleine sowieso weer over de 4 kg worden. Bij mn dochter ook nooit maat 1 gebruikt.

Ik ga ook eens op kiabi rondkijken:D

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke ja heb twee proefverpakkingen liggen maatje 1 en dan een midpack maat 2. Of je nu 2-5 pakt of 3-6... als ze 4+ worden toch?

Wat goed dat ze gedraaid is...voor nu ;)
    Maar voel je dat dan? Dat ze draaien? Hier beide kids al vanaf week 25 met hoofd naar beneden en nooit meer omgedraaid.

Heb ook al lopen neuzen op kiabi :D

Morgen de

35 weken dans!! Jeutje het vliegt voorbij maar ben bet sinds deze week ook wel zat aan het worden. Voel me zoooo oncomfortabel.

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 kleine pakken maat 1 en 4 pakken maat 2

Ik ben alleen geweest naar de bv avond, er waren helemaal geen partners bij. Alleen bij de bv cursus heb ik ml wel meegenomen

Morgen mijn laatste werkdag! Zoooo raar! Hoop collega's kwamen vandaag al langs om succes te wensen

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zooioo hier is het ineens noodweer! En een onweer! Hopelijk slaapt spuitelf erdoorheen.

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Luiers; op mn babyshower heb ik twee kleine en een medium verpakking luiers maat 1 gekregen. De cadeaumand zat vol met luiers maat 2 en De luiertaart was gemaakt van luiers maat 3.
    Ik heb dus al vanalles iets. Denk dat ik nog een medium pak maat 2 bij haal.
    Daarna zie ik wel. Ik woon op 200 meter van de drogist dus ze zijn zo bijgehaald:)
    Welke zijn trouwens fijn? Maat 1 is bij mij pampers sensitive en maat 2 zijn kruidvat huismerkluiers..

Kiabi; haha heb ik jullie aangestoken? Leuke spulletjes voor weinig geld. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is.
    De korte voedingspyjama zag er in ieder geval leuk uit evenals de big shirts.. Hopelijk heb ik het dit weekend of begin volgende week in huis..

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Bv. voorlichting hebben we morgen. Vriendlief heeft eigenlijk training maar hij wil heel graag mee. Had ik niet verwacht, maar vind het wel fijn om hem erbij te hebben!

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Kh82 en doktharam er gaat iets mis bij jullie namen / link naar jullie Facebook profiel. Kan jullie niet vinden. Ik heb jullie een pb gestuurd.

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier 5 grote pakken newborn maatje 1 en 1 pampers newborn maatje 2.

Wakker geworden met pijn in me rug... flink balen want wil zo als de oudste op school zit vast de regenboogbiscuit bakken voor zn verjaardag volgende week en de lamp vd babykamer verven....

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Hier geen dwarsligger, hij ligt tot nu toe de hele tijd al met zijn hoofdje naar beneden, dus hopelijk blijft dat zo!

Hier moet ik nog luiers kopen heb alleen de gratis verpakkingen nog maar... nog even uitzoeken wat ik neem..

Zo na deze dag nog 2 dagen werken, alleen maandag en dinsdag joehoeee! dan lekker uitrusten :)

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag dames.
    Hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad. Hier nog steeds veel harde buiken, last vd ribben, maagzuur en sinds kort menstruatie pijn. Dus wat mij betreft mag t snel eind sep zijn.

Hier ook zondag 10 pakken pampers gekocht. 4 pakken maat 1 en 6 maat 2. Was 40 procent bij de Albert heijnn. En begreep 8 luiers per dag dus volgens mij kan ik er niet eens zo heeeel lang mee haha.

Ik reageer stx nog op de rest.

11. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Zooo Yankee! Dat zijn er veel :)

Ik heb 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 gekocht. Daar doe ik natuurlijk helemaal niet lang mee, maar ben zo bang dat ik straks teveel van een maat koop en dat ik een baby krijg met hele dikke billen!!!!

12. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 pakken Pampers new born maat 1 en 1 grote verpakking colruyt huismerk maat 2. Iemand die herbruikbare luiers gaat uitproberen? Ik heb er enkele gekocht om te proberen of het handig is... We zien dan wel weer.

Ha Lycos, die korte voedingspyama heb ik ook besteld, zag er idd best leuk uit!

Ik heb de voolichtingsavonden allemaal heel laat (9/9 over de bevalling, 17/9 borstvoeding en 22/9 kraamperiode). Hopelijk zit de beeb er dan nog in :). Mijn man kan alleen mee naar die over de borstvoeding, dat is nu net diegene waar hij niet zoveel zin in heeft, geloof ik...

Hier de laatste dagen veel last van lage rugpijn en harde buiken, baby ook erg actief en doet dan echt een beetje pijn vanbinnen als hij draait of keert. Kan niet echt een houding vinden waarin ik langer dan 30min comfortabel kan zitten/liggen. Zelfs s avonds op de bank voor de televisie helpt niet. Doe het thans best wel rustig aan, maar het is net het zitten dat het lastigst is, geloof ik. Meer mensen die hier last van hebben? Best vervelend met werk enz, hoop niet dat het nog 5 weken zo blijft.

Doen jullie aan prenatale kinesitherapie eigenlijk? In Belgie krijg je 9 sessies terugbetaald, maar is er nog niet echt van gekomen. T is mss een beetje laat nu?

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Stil zitten kan ik ook niet meer, maar dat is meer rug/bekken denk ik. Ben een wiebelkont aan het worden :D.

Geloof dat de hond schijnzwanger is, loopt wat met de ziel onder de arm door het huis te piepen. Zijn beestje moet overal mee heen en die wast ie steeds.. zwanger zijn is besmettelijk zo te zien :p. Zal wel weer overgaan..

Ik heb laatst bij Kruidvat luiers ingeslagen, maar als je wat rekent ben je echt in no-time door een pak heen. Mogen ook wel een bedrijfscontainer gaan huren geloof ik voor al die vieze luiers :).

Straks naar ziekenhuis, ben erg benieuwd.

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik mag morgen weer voor controle. Zat ineens te rekenen en nu kom je steeds elke twee weken tot de bevalling dus dat is nog minimaal 2x en maximaal 3x!!!
    Helluuuuuuup

Ow ga zeker nog wat luiers bij halen hihi. Ze hebben nu bij kruidvat midpacken pampers 2+1 gratis dacht ik.
    Vind het nog best een aanschaf zeg. €10 voor 1 pak pampers. Hoe ouder ze worden hoe minder je gaat betalen en verbruiken.

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Goed ingeslagen Yankee;)

Nee herken het niet poefie... wat ik soms wel heb (snachts) dat als ik opeens omdraai naar de andere zij, hij dat niet leuk vind en niet lekker ligt, dan voel ik hem ook echt strak tegen me buik en is pijnlijk.

Succes in het ziekenhuis pinac!

Ohh MI vanaf 36 weken is het toch elke week langs komen? Ik moet nu als ik 36 weken ben dus nu nog 2 weken later en dan elke week op controle...

16. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar twee pakken maat 1 luiers. De rest is zo bij gekocht. Dan hebben we ook niet alle aanschaf in 1 keer...

Ja het gaat nu echt opschieten MI! Jij bent het eerst bij uitgerekende datum. Als je die al haalt tenminste.

Pinac: wat grappig zo'n hond 😉

17. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Oewwwwww ik stond net bij een collega op de kamer. Zij ging iets voor mij uitzoeken in een dossier op de computer. Staat haar mailbox open met daarin een mailtje met als onderwerp "babyshower B". Krijg ik toch een babyshower!!!!!!! Had ik niet verwacht, dacht echt dat ze daar niet over na zouden denken, maar toch wel :) Weet natuurlijk niet wanneer, dus dat blijft nog een verrassing en dat hoort ook wel!

Superblij!!!!

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat super leuk B16! Had je natuurlijk niet mogen zien :p

Pinac; succes in het ziekenhuis.

Yankee; dat zijn een hoop luiers:D waar bergen jullie je voorraad eigenlijk op? Ik heb nu twee reserve pakken in de commode liggen maar ik wil niet dat hele kastje volstouwen :p

Poefie; inderdaad vrij laat. Ik dacht al dat ik last was ;) haha
    Ben benieuwd vanavond. Dinsdag hebben we rondleiding in het ziekenhuis.

Vanochtend alle kleertjes gestreken, op de witte/beige na, die hangen nu te drogen.
    Wat een heerlijk gevoel om haar kast te vullen. Nu komt het einde echt in zicht

'S nachts;
    Geen pijn maar wel vervelend gevoel bij plotseling omdraaien of op de rug liggen. Daardoor slaap ik slecht. Soms schiet de kramp er ook nog opeens in als ik net lekker lig.
    Moeten jullie ook 10 keer per nacht eruit om te plassen?
    'S ochtends ben ik doodmoe..

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb een mandje op de commode waar luiers in staan. De rest gooi ik onderin de kledingkast.

Zo, net een aankleedkussen met hoezen gekocht. Grijs met sterretjes.

Lycos, ja kleertjes strijken. Dan ligt het zo mooi strak in de kast he ;)
    Maar na de geboorte deed ik dat niet meer. Simpelweg geen tijd en energie voor hahaha

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    T zat er al wel een tijdje aan te komen maar toch.....

Deel Deze Pagina