Wat een schattige waslijn Marijke! Helaas bij onze wibra alleen roze boxkleden, de manden waren er alleen maar in het rood. Vandaag de partner yogales gehad! Ml vond het erg spannend maar achteraf erg leuk! Hoop goede tips gekregen om mij te kunnen steunen.
Whaha...ik dacht al...waar komt die roze gloed vandaan. Bij jouw waslijn Marijke. Geweldig!! Ja, MI87: elk jaar een baby. Dan blijft je huis op orde haha. Ik vraag me de laatste tijd steeds af waarom ik het normaal niet beter bij hou. In plaats dat ik het nu als logge, trage walrus allemaal moet doen 😑 Ik denk ook nu elke week op controle te moeten. Nu in ieder geval wel. Maar dat is vanwege bloeddruk. Ligt een beetje asn hoe die zich houdt denk ik. Nu zo lekker in de tuin patat eten. Heerlijk dat het kan! Fijn weekend!
Hier net terug van een weekje center parcs. Kids hebben zich super gehad, wij ook, maar ik ben stikkapot! Een hele week achter de kinderen aan hollen is op deze moment al wat teveel van het goede Heb ook niets van fut om mijn valiezen uit te laden, te wassen, laat staan te kuisen... ik bewonder de dames die er zich zo kunnen aanzetten!
Marijke, eh.... je krijgt een jongetje? Doktharam, jouw buik hangt ook al laag of niet? Hihi zie het bolleke van je dochtertje. Hier heerlijk genoten. Ventje wilde continu op zijn buik door het water spartelen. Nu ligt alles uitgeput in coma ik nog ff de laatste berichtjes lezen hihi.
Heerlijk al dat roze Marijke! Dok; mooie buik, hangt inderdaad al laag. Is je kindje al ingedaald? MI; heerlijk.. Lekker van genieten. Zijn zulke mooie momenten Hier 35 weken dans! Zal zo buikfoto maken p. Zie best op tegen vandaag. Eerst een lange werkdag voor de boeg en daarna nog 2 familiefeestjes (een van mijn familie en een van familie vriendlief).. en morgen weer de vroege dienst vanaf 7 uur.. Pffff
Joehoe hier ook de 35 weken dans! Nog max 7 weken!! Oh gaat hard Lycos!! Mooi buikje, hier van de week ook weer eens een foto maken! Laag en mooi buikje Dokhtaram! Wat een benauwde dag zeg bah!
Lycos, jaaaaa hij komt er nu echt aan! Ja bah super benauwd. Ben/was nog verkouden maar denk dat de chloordampen van gisteren op mijn longen zijn geslagen want ben vannacht en vandaag mega benauwd, veel hoesten. Bah. En dan werkt het weer echt niet mee. Van mij mag het volgende week vriezen. Ben klaar met het warme weer. Blegh Heb trouwens vrijdag in het ziekenhuis en vandaag ook weer wat rug weeën gehad. Had ze bij Levi af en aan de week van de bevalling en toen het echt door ging zetten verplaatsten de rug weeën naar buik weeën. Maar is nog beetje te vroeg. Hoop ook niet dat ik dit nu de laatste vier weken heb. Ze zijn niet mega pijnlijk maar wel vervelend.
@Lycos hehe daar komt eindelijk het buikje! @mi87 jeetje dat is wel schrikken zeg. Ik hoop dat de kleine in ieder geval nog een paar weekjes blijft zitten en dat die rugweeen snel ophouden
Ik weet niet of hij is ingedaald, ik zie het zelf niet haha ik hoor het wel dinsdag. Lycos: mooi buikje , wou dat hij bij mij ook zo was Ik ben dit benauwde weer ook zat gelukkig wordt het na morgen wat kouder met regen. Ik heb al een week last van een muis in huis Vind hem erg eng.
@MI hopelijk blijft hij nog een paar weekjes zitten! Wel vervelend dat je er nu al last van hebt. Druk weekend gehad, nu echt de laatste nodige dingen in huis gehaald, kan ik mooi beginnen met alles te wassen,strijken en inruimen!
Muisvriendelijk valletje kopen, stukkie kaas erin. Zo hadden wij ze altijd snel. Of heb je al van alles geprobeerd? Ja de eerste in het ziekenhuis liep ik net de hal binnen. Die was ook meteen heel heftig. Moest puffen, kon nauwelijks lopen. Was het toilet opgevlucht waar ik kotsmisselijk werd van de pijn. Dacht dat ik ging overgeven, en tegelijkertijd voelde ik het bloed uit mijn hoofd trekken. Gelukkig niet overgegeven of flauwgevallen maar was nat van het zweet. Daarna nog twee kleintjes en toen was het weer weg. Vandaag weer een kleintje. Schok de eerste keer wel maar gelukkig niet meer zo hevig.
Thanks allemaal Mi; schrikken zeg! Hopelijk blijf je er nu niet last van houden, anders vk inlichten hoor! Dok; ieuwww ik vind muizen echt eng. Spinnen daarentegen kan ik heel goed tegen Catlady; heerlijk! Lekker van genieten, zo fijn als alles klaar in de kast ligt. Nu net thuis van druk dagje. Gewerkt en twee feestjes. Nu gauw t bed in. Morgen vroege dienst. Ik heb wel de kussenslopen gekregen vandaag gemaakt door mn tante, ergggg leuk geworden(voor in de schommelstoel). Ik zal morgen een foto posten! Truste