1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik hiop ook op koud weer. Allemaal leuke warmere positiekleding heb ik nog nauwelijks gedragen.... Is ook zo zonde!

Lycos: gaat hard! Mooi!

2. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Mi: misschien is het voorwerk ? Ik hoop dat hij nog een tijdje blijft zitten voor je, of misschien zijn het indalings weeen? Of misschien wilt hij al met 37 weken komen :D

We hebben 4 muisvriendelijke vallen neer gezet maar hij wilt er niet in. :( ik vind spinnen en muizen allebei dood eng behalve die hooiwagens die vallen wel mee, maar die dikke zwarte die zijn ook nog snel en ze springen

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik kreeg de wee voor mijn controle dus heb het inderdaad gelijk gemeld. Maar op dat moment was het over. Ze zei ook: je ziet er nu niet uit alsof je gaat bevallen.
    En dat klopt. Had ook zoiets het zal wel eenmalig geweest zijn. Anders was het wel aan de gang gebleven. Daarbij, als het wel heviger en regelmatig word kan ik natuurlijk zo terecht.

Voor nu maak ik me er niet druk om. Kleine man is lekker actief en zag er allemaal goed uit op de echo. Gebalde vuistjes had hij :D

Maar ik ben natuurlijk vrij vlot weer zwanger, dat vergt veel van je lijf dus ik kijk er niet van op dat ik misschien nu wat meer gedoe aan mijn lijf heb dan de eerste zwangerschap. So be it.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oo doktharam jullie hebben een slimme muis!

5. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MI ja dat zal inderdaad een aanslag op je lichaam zijn!

6. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MI Hoe gaat het met je vader?

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hij word de 11e gedotterd en krijgt een stand om de vernauwing te verhelpen. Tot nu toe gaat het goed. Heb net nog bij hem koffie gedronken. Alleen erg moe omdat hij nu bloedverdunners en bloeddrukverlagers slikt. Daar moet je lijf aan wennen natuurlijk.

8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Leuke roze foto Marijke!

Box opzetten: De onze staat, nu nog in de babykamer en zodra de baby er is gaat hij naar de huiskamer.

Dokhtaram en Lycos mooie buikjes!! Gaat snel nu inderdaad Lycos! :)

MI: Eek schrikken zeg! Had de verloskundige er geen verklaring voor? Hopelijk blijft hij nog even zitten tot je in elk geval 37 weken bent. Spannend voor je vader van de 11e, maar fijn dat het nu goed gaat.

Hier gisteren mijn babyshower gehad! Het was heel gezellig! Een High Tea en we zijn echt zo ontzettend verwend! En er was ook een boekje gemaakt waarin iedereen de naam gokte, geboortedatum en gewicht. De naam zat er niet tussen! Haha. Ik heb mijn gezicht in pokerface gehouden ;)

Morgen controle en bespreking bevalling, ben benieuwd.

Lovare hoe gaat het met jou?

9. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijd! Maar heel fijn dat het nu goed gaat! Hopelijk knapt hij na de operatie snel op

10. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Hoi Meiden,

Vanmorgen hebben we de groeiecho gehad.
    De kleine word nu geschat op 2600 gram en bij der geboorte tussen de 3500 en 3800 gram.
    Ze is nog steeds een meisje en ze had al flink wat haar op der hoofd :D.
    En nu ga ik weer door naar de VK. Kom vanavond nog wel even spieken.

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Mooi nieuws mamavascosofia!

hier zit ik er even helemaal doorheen...
    Kan wel janken...
    Buik is ontzettend vervelend em pijnlijk.... heb t idee dat ze acrobatiek aan t doen is...
    mn heupen doen mega pijn en mn schaambot ook.. rugpijn kon dr ook nog wel bij..
    daarbij steontverkouden.. koppijn van de dichte holtes.... hoest me de blubber en t snot loopt eruit....

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ow jij ook al Marijke! Ik ben ook snotverkouden en hoesten. Gister was ik mega benauwd.
    Neem je wel wat in? Gewoon doen hoor voor de pijn. Dikke knuffel.

Mamavascosofia, wat leuk! Ik heb nooit gezien dat je haren kunt zien. Echt? Hahaha mijn mannetje had een dikke bos krullen bij geboorte maar nooit opgemerkt op de echo.

13. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws @mamavascosofia!!

Wij hebben donderdag weer een groeiecho, ik hoop dat wij dat ook kunnen zien haha ik verwacht namelijk wel een bos bruin haar

@marijke& @MI jak! Beterschap!! Warme douche of bad is ook heerlijk als je je zo rot voelt

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

zoooo daar ben ik weer. We waren weekendje weg met familie. drie dagen mega veel gelopen en ik wil niet zeuren dus ben nu kapot.

achh nog dinsdag woensdag en donderdag werken en dan.... verlof!!!

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

trouwens...vraagje. Op mijn uitzetlijst staan ook dingen als
    -spiegel in auto (zodat je je kindje in je achteruit kijk spiegel kan zien)
    -van die zonbeschermers bij de achterramen in de auto

kopen jullie dat soort dingen ook?

16. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pitayah het zijn wel hele handige dingen maar ik heb er nog niet aan gedacht om het nu al te kopen

17. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Dat hebben wij allebei niet gekocht.

18. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    we hebben wel al zo n spiegel gekocht. dat lijkt me erg prettig. zonneschermpjes nog niet. het wordt toch winter. zo sterk zal de zon dan toch niet zijn?

vandaag groeiecho gehad. ze wordt 2.4 kilo geschat. ze had ook al veel haar. alles was goed verder.

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zulke goede echo's weer!!
    Leuk om te zien dat de baby al veel haar had!

Marijke, hopelijk is het virus op z'n retour en heb je morgen een betere dag!

Pirahaya: oei, pittig dan deze week nog door! Daarna eersr paar dagen bijtanken!

MI87: hopelijk niet te veel van die rugweeën. Die zijn zo moeilijk op te vangen!

20. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Haai!
    Hoe istie hier met jullie? Zit de tweeling er nog in? Gaat nu wel spannend worden!
    En Mi al rugweeen? Wat naar!
    Hier ook nog 1 weekje werken en dan volgehouden ™ week 36 jihaa! Moet ook zeggen dat ik vandaag met mijn peuter helemaal total los ben, kan beter werken 😬

Ik heb advies nodig van mama's die zich herkennen in het volgende:
    Onze peuter kent geen grenzen in knuffelen van dieren, gaat er boven op liggen.. Vandaag op kraamvisite geweest en daar deed hij dus hetzelfde met de baby,.!! Er boven op, ik voelde me zo opgelaten! Hij bedoelt het heel lief maar snapt zijn eigen krachten niet en is ook niet te stoppen.. Kreeg echt zo'n gevoel dat het straks met onze baby helemaal mis gaat! kan er wel van huilen, wil dat m'n peutertje mag kroelen met z'n zusje maar wil zusje beschermen tegen zware grote broer.. Help!!!

Deel Deze Pagina