Hier iets minder goede controle. Bloeddruk veeeeel te hoog 160/95 dus moest aan ctg. Ctg goed bloeddruk iets lager na ctg 140/90. Verder groeide ze goed liep ongeveer een week voor en had al flink wat haartjes. Nu vrijdag terug voor ctg en check...
Thnx. Nop bloeddruk is hele tijd laag geweest.. hoogst is ie 120/75 geweest dus dit was echt veeeel te hoog
Oh marijke. Jeetje. Gelukkig was alles stuk beter na ctg.. En ook fijn dat het goed gaat met de kleine !!
Marijke das schrikken! Hebben ze nog naar je urine gekeken? Of er eiwit in zit? Wat een mooi profieltje. Ondanks dat het een meid is...herken je iets van de jongens? Ik ga binnenkort geboorte cupcakes bakken. Ga voor de babykamer kleuren: wit, mint en zilvergrijs. Wil mijn man ook wat geven voor trakteren op het werk en vanwege de grote afdeling leek het me makkelijker gewoon een paar cakes te bakken, daar boter crème laagje over en dan bekleden met blauwe marsepein... Nu weer ik dat de cupcakes met botercreme prima in te vriezen zijn, maar kun je cake met marsepein ook invriezen? Met name de marsepein? Of gaat dat daarna breken? Was niet van plan om na de geboorte die dingen nog te maken. Zo ik moet rennen. De kippen gillen moord en brand. Dat betekend dat er eentje een ei heeft gelegd...of bezig is... tot ik dat ei weg haal blijven ze me roepen hahaha
O yankee wat een gave cadeau's!! Die bonnen zijn inderdaad handig! Daar was ik in de kraamweek ook altijd het meest blij mee. Had liever een giftcard van hema of prenatal dan een setje kleren die misschien niet mijn smaak is... dan kon ik tenminste halen wat ik echt nog nodig had. En de borstkolf!!! Ben jaloers!!! Daar moet ik ook nog even naar kijken... heb er wel eentje maar wil een dubbele. Alleen ik wil liever zeker weten dat ik doorga met de bv...
Marijke: wel balen dat je bloeddruk omhoog schiet. Zeker als t'ie normaal laag is, is dit een enorme stijging. Maar ze houden het goed in de gaten! Yankee leuke verrassing! En die bonnen zijn echt ideaal!!! Hoeveel mensen had je wel niet dan!!? Ik heb geen idee MI87 wat betreft de marsepein! Wat leuk kippies! Hoeveel hebben jullie er? Mijn jongste zoon spaart voor een kuikentje (en een schaap). Dus we zullen er wel een keer aan moeten geloven. Is het goed te doen? Hebben jullie wel eens last gehad van bloedluis?
@yankee wow dat is een flink bedrag zeg!! Leuk hè zo'n verassing! Ik hoop ook dat wij cadeaubonnen krijgen als kraamcadeaus, we hebben inmiddels al een aantal cadeaus gekregen die we zelf eigenlijk niet zo leuk vinden (kleding) @MI ik wil ook een dubbele zodat het lekker vlot gaan op t werk
Ik reageer straks even wat uitgebreider, maar Yankee bedankt voor de tip van het boxkleed. Ben gelijk naar het Kruidvat gerend. Heb er nl 1 van Koeka, maar geen reserve. Gelukkig hadden ze m nog! Ook gelijk sokjes meegenomen!
B 16, graag gedaan! Toevallig, heb ook eentje van koeka gekocht !! Maar wilde inderdaad geen dure meer omdat het zo prijzig is .. en 9.95 is natuurlijk geen geld en het is nog een leuke ook als reserve. Of voor onder de koeka zodat de baby straks wat zachter ligt. Mammievan6, er waren ongeveer 15 vriendinnen/nichten, 2 zussen en 4 schoonzussen.. meeste hebben kado gekocht. En ook ik had liever bonnen gehad. Is eigenlijk wel heel praktisch en je kan altijd wat kopen wat je zelf leuk vindt. Van m'n zus de dubbele borstkolf gehad. Die wilde ik zelf ook aanschaffen maar vond het zo zonde .. durfde het niet aan vanwege de prijs omdat ik eerst wilde weten wat ik van bv vindt. Maar m'n zus is heeeel erg pro bv dus nu voel ik me verplicht nog meeer geduld te hebben ervoor. En ik zou eigenlijk die van haar lenen de 1e maand totdat ik wist wat ik ervan vindt. Dat hoeft nu dus niet meer. Zat nu als extra gratis starterspakket van medela bij. Met flesjes. Ze heeft t pas gekocht bij prenatal dus misschien een tip voor iemand die hem ook wil aanschaffen .. Mevrouw vd muurschildering is al 2 uur bezig en er staat nu alleen nog een tak hahaha. Gaat nog een lange dag worden. Moet ik haar vragen of ze mee wil eten of is dat raar? Heb haar koffie gegeven en koekjes. Maar ze is zeker nog tot 8 bezig zei ze. Moet ik haar gwn laten werken of het aanbieden? Weet niet wat normaal is
Mi, was een minuscuul spoortje eiwit gevonden maar te weinig om er wat van te maken. Vrijdag weer urine meenemen. Herken dit van de oudste. Daar ging t net zo. Ze is trouwens wel goed gedraaid. Nu dus het dilemma wel of geen ks????..... Hun zien geen bezwaar en adviseren het wel te proberen.... ik vind t zoooooo moeilijk! Mooie buik nell!! Bijna vergeten door alle hectiek, 34 weken dans!!
@ Marijke, hou je maar een beetje rustig met die hoge bloeddruk. @ Nell: wat een klein, mooi rond buikje! Wees er maar trots op! Hier vandaag ook controle gehad, en alles was ok. Beebje zou nu 1,600kg wegen, wat goed is. Moet wel magnesium beginnen bijnemen omdat ik teveel harde buiken heb. Vanaf 36 weken moet ik daarmee stoppen en overschakelen op ijzertabletten, zodat ik wat reserve heb voor na de keizersnee...
Mooie bescheiden buik Nell! Marijke, o en ging het bij de vorige wel goed dan? Ondanks spoortje eiwit? Ehmmm wie vroeg het? Kippetjes... Ik heb er 3. Hennetjes. Twee cochins (buff) en een Sebright wat eigenlijk een hoender is. Nog nooit bloedluis gehad en hoop het ook nooit te krijgen. Je komt er lastig van af. Zou ook nooit een tweedehands kippenhok nemen want er is altijd kans dat het er dan in zit. Ik heb Juultje (sebright) als eerst. Die kwam op een dag mijn keuken binnen wandelen hahaha en was zo'n leuk ding. We hebben naar de eigenaar gezocht, zelfs via internet maar niks dus hebben we haar gehouden. Ren gebouwd en twee kameraadjes erbij gehaald. De cochins wel vanaf kuiken dus ze zijn mega tam. Komen op je schoot zitten of springen op je rug als je bukt in de ren. Leuke beestjes.
Juultje? . Heb je eerder zwangerschapsvergiftiging gehad Marijke of dat niet? Hopen dat ie weer wat zakt, voel je dat zelf ook als bloeddruk echt hoog is? Mooie buik Nell! Wat leuk Yankee, mooie kado's ook! Mijn buik jeukttttt....word er gek van . Onder mijn broeksband zitten bulten vocht, striae en broeksband gaat niet samen geloof ik. Nu lekker in mijn pyamabroek op de bank, zit stuk lekkerder dan spijkerbroek momenteel.