Haha het eerste wat ik deed als ik uit m'n werk kwam was m'n pyamabroek of joggingbroek aandoen! Nu ik verlof heb loop ik tot een uurtje of 3 sowieso nog in m'n pyjama en daarna trek ik m'n boyfriend spijkerbroek aan, zit zo lekker los!
Hahaha hier allang geen spijkerbroeken meer. Of boyfriend jeans die nog wel. Of gwn legging broeken vd zara. In elk geval zonder rits!! Hier het eindresultaat. Wilde geen felle kleuren en in de babyblauw-grijs-witte tinten blijven en dat is goed gelukt..Ben er blij mee.
Yankee, wow super gaaf! Catlady, zoooooo waar ik draag nu veel leggings met jurkje en met de hitte een korte sportbroek van mijn man wahaha broeken zitten echt niet lekker meer. Jaaaa Juultje zo heet mijn kipje De andere twee heten Saartje en Katootje
Mooiii yankee!! Haha mi! Juul, Saar en Cato stonden hier heel hoog op de namenlijst voor ons meisje😂😂 Hier ook al een tijd niet meer happy met mn broeken.. Loop savonds als de kids op bed liggen heeeeeel vaak in n boxer en shirtje rond heeeeelijk. Overdag veel leggings en jurkjes iets wat ik normaal nooit draag.. Het is hier nooit zwangerschapsvergiftiging geworden gelukkig. Bleef stabiel hoog. Voel me ook niet anders dan anders dus stons ervan te kijken dat t zo hoog was! Zo maar naar bed. Slinges voor de oudste hangen. Morgen zn kinderfeestje. Bijna 6 alweer!!
@mama v 6:kost een kuikentje geen 5 euro ofzo? Je zoon zal snel een hele hoop kippetjes bij elkaar sparen Hier 2 kippen, Mechelse koekoeken, heerlijk grappige beestjes. En 2 schapen om het gras of te rijden En ook nog een kat en een hond, wij houden wel van een paar beestjes op het hof. Nog een maandje tot D-day, spannend! Veel harde buiken, verder nog weinig spannends. Ik nog geen box of boxkleed. Hebben alleen het hoogstnoodzakelijke gekocht, rest staat op geboortelijst, dus wordt hopelijk cadeau gegeven na de geboorte... Weet niet of jullie dat kennen in Nederland. Op die manier kan je zelf beslissen wat je kan gebruiken/leuk vindt en kunnen de mensen toch nog zelf iets kiezen Benieuwd wie de eerste wordt!
Thx dames Catlady, ja ik had lasagne gemaakt en ze wilde wel wat meenemen naar huis zei ze zodat ze door kon werken. Dus heb het voor haar ingepakt. Super lieve dame!!
Soow ben een paar uurtjes niet op zp geweest zijn we opeens 4 paginas verder Yankee: dat ziet er echt mooi uit. Ik wou ook een muurschildering van me to you. Maar vind het eigenlijke een beetje zonde geld . Mi: leuk kippetjes Het komt nu allemaal snel dichtbij. Ik moet nog steeds de baby was doen zou ik eigenlijk morgen doen , maar ik moet naar de vk voor een groeiecho , daarna komt me oma opbezoek dus denk dat ik het maar een andere x doe. ML is als goed is vanaf donderdag 4 dagen vrij als hy geen extra werk krijgt .
Wauw echt mooi yankee! Ook een kunst zoiets te kunnen. Ik woonde vroeger op boerderij, hadden we ook paar kippen. Ben zelf niet zo'n kippenmens, doe mij maar wat grotere harige dieren 😃. Nu hebben we 2 katten, een hond en heb een paard maar die staat niet thuis. Zal morgen eens een vlag halen voor als kindjes er zijn. We hebben niet eens een vlag.. Dus maar ff een shoppen.
Wauw heel mooi yankee! Joggingbroek; heeeeerlijk! Ik loop er ook het liefst de hele dag in als ik vrij ben. Pinac; vervelend die jeuk, goed blijven smeren Dok; je hebt nog even de tijd.. Gewoon af en toe tussendoor een babywasje doen Marijke; so das ineens wel enorm hoog inderdaad! Goed dat ze het in de gaten houden. Erg mooie echo foto Mi; kippen leuk! Lekker verse eitjes.. Infoavond bevalling; erg interessant. Blij dat we geweest zijn. De verloskamers vielen me reuze mee, had ze sterieler verwacht. Nog allemaal leuke samples / tijdschriften etc gekregen Ik ben ook benieuwd wie als eerste bevalt. Ik gok nog steeds op pinac of mamv6
Wow yankee, wat een mooie kamer!! Hier ook 2 kippen en een stuk of 100 duiven. Tja, een man met duivenmelken als hobby. Tot na mijn eerste zwangerschap hadden we ook nog een paard en een hond, en 2 vissen. Maar ben blij dat onze dierenbende wat is uitgedund want er kroop teveel tijd in die ik niet meer had. Sinds vandaag begin ik ook last te krijgen van een jeans. Toevallig dat jullie hier nu over beginnen. Heb heel de avond in t-shirt en onderbroek gelopen. Oke geen zicht, maar was zo relaxed
Ik loop ook het liefs zonder broek. En omdat ik et de hele tijd zo heet heb eigenlijk ook zonder shirt hahaha.
Nell, heb er 225 euro voor betaald. Mocht ik hierna een 2e kind krijgen en het een meisje worden komt ze voor 25 euro terug om alles wat babyblauw is lichtroze te verven.. best een bedrag maar ik vond het het waard Dank jullie wel. En wie aangaf nog niet gewassen te hebben. Ik ook niet. Doe het volgende week of dit weekend. We hebben nog eventjes
Leuke namen voor de kippies! Poefie: 5 euro is inderdaad erg weinig 😨 Maar dan ksn hij wat voer kopen etc. Maar is dus beter om zelf hok te maken of nieuw te kopen ivm ziektes. Als mijn zoon later nix met dieren gaat doen weet ik het ook niet meer. Erg leuk! Yankee: heel mooi!!