Hoi Marijke Nee niet echt herkenbaar. Wel overdag wat last gehad van steken maar verder niets. Gebeurt zoveel in je buik dus misschien je banden of iets? Altijd spannend he!
Ik heb af en toe ook wat steekjes, denk dat het oprekken is. Dat is leuk Proudmama! Zelfde timing! Aah wat lief Sterre! Ik ken het gevoel helaas ook dat iedereen zo zwanger lijkt te worden en wij vorig jaar steeds teleurstellingen kregen. Maar kon altijd wel blij zijn voor een ander, al moest het wel even bezinken. Maar zo ontvrienden... Je zal elkaar vast en zeker regelmatig tegenkomen denk ik..
Nee dat is het niet dat ze geen kinderen kan krijgen hoor. Dan is het nog wel begrijpelijk dat ze zo doet maar ja felicitatie kan altijd toch? Het is de zus van mijn vriend en ze heeft al een dochter van 6,5 maar ze is met een oude man getrouwd (hij is al in de 50) en hij wilt dus geen 2e.. dan zegt ze zo ook dat hij niet wilt. en als je zelf nog wel wilt dan snap ik dat wel dat je het moeilijk hebt maar ja vecht het met hem uit en reageer het niet op ons af toch??.. denk wel dat ze jaloers is maar om nu zo te doen, dat gaat voor mij wel heel ver. en wij hebben altijd gezegd dat we nog wel een 2e zouden willen dus ze wist dat dit eraan zat komen... ik baal er ontzettend van en ik snap niet waarom zij niet nadenkt.. je bent familie dus houd je dan in, zo zonde en dan die spanning straks als je elkaar ziet maar ja ik houd me nu afzijdig, me vriend ging het er met zijn ouders over hebben dus wacht het wel even af... @marijke ik herken het gevoel niet wat leuk proudmama! en wat toevallig! @nell balen van je bloedarmoede, zo vroeg al, hopelijk helpen de groene groenten etc! @MI fijne vakantie! lekker genieten!! Ik voel me de laatste dagen niet echt fit, dan weer hoofdpijn, dan weer keelpijn hopelijk is het snel over en blijf ik niet kwakkelen echt geen zin in, dus ga nu zo al me bedje in, vanochtend ook vroeg wakker!
Hier was de echo weer goed. Gaat nu al op een kindje lijken! Super mooie beelden gezien! Over de 2cm en hartslag 178. Ben nu officieel op 15/10 gezet. 2 april volgende afspraak en dan mag ik nog een echo, omdat ik anders zolang moet wachten op de 20 weken echo. Lieve gynaecoloog hè?! Wel beetje raar idd dat ontvrienden. Zou gewoon vragen naar het waarom. Hier ook bandenpijn. Steekjes zijn mij niet vreemd. Hoort er helemaal bij!
Gefeliciteerd met je goede echo! Voordat ik het vergeet, wil iedereen rond de 10+ en 11 weken die dan een echo krijgen of hebben gehad even onthouden hoe groot jullie druif is? Lijkt me wel leuk om eens te vergelijken. Bij ons word altijd gezegd dat we grote kindjes maken hahaha maar nu eens benieuwd. Lijkt mij rond deze termijn niet super veel verschil nog toch? Ik had toevallig van Levi met dezelfde termijn echo en dit is het verschil: Levi Echo 10+6weken = 39.95mm Kind 2 Echo 10+6weken = 38.64mm Deze is dus ietsje kleiner op dit moment hihi
Najade: fijn joh! En inderdaad een hele lieve gyn Heb je ook een mooie foto? Wil je die showen? Ml87: ik ga het proberen te onrhouden
Ik lig inmiddels bij te komen van een operatie. Ik ben vandaag met enige spoed geopereerd. Het vruchtje bleek toch in de linker eileider te zitten. Ik begon erge pijn te krijgen en te bloeden maar mijn HCG wilde maar niet zakken. Ze hebben mijn eileider verwijderd. Nu klaar wakker in het ziekenhuis bed. Ik dut af en toe wat in, maar echt slapen lukt niet. Net nog morfine tegen de pijn gekregen, dus Hopelijk val ik nog even weer in slaap
Ohhh Laana, bah.... wat een verhaal!!! Het lijkt mij echt een nachtmerrie waar je ineens in terecht komt. Dat verwacht en hoop je van te voren toch niet. Sterkte meissie. Hoop dat je verder in de nacht toch nog wat hebt kunnen slapen en snel lichamelijk en geestelijk opknapt. Ik rij zo naar het zkh om nuchter te moeten bloedprikken. Normaal echt als de dood voor, maar met het verhaal van Laana in mijn hoofd besef ik ineens dat t een soort 'voorrecht' is. Najada, gefeliciteerd met je mooie echo. Ik ben benieuwd of en wanneer ik nog een termijnecho krijg. Heb vorige week donderdag een 1e echo gehad, maar nog geen uitgerekende datum gehoord
Oh Laana, meid wat heftig allemaal! En is je eileider verwijderd, sjonge! Is er mu nog steeds sprake van chemo of dat niet meer? Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
@Ml87....met deze zwangerschap was mijn ukje 3.08 cm en toen was ik 9+6 dagen zwanger Van de andere kinderen weet ik het zo even niet meer gr
Wat was je hb waarde dan en wat zeinde met verloskundige? Bij ons komt het bij de verloskundige binnen. ik had de vorige x ook snel last van. Nou succes en hopelijk niet nodig.
Veel sterkte Laana! Hoop dat je je snel wat beter voelt! Marijke hier ook wel steekjes en gevoelige bm soms, maar niet constant en vaak komt het op als ik druk Ben geweest. Succes met bloedprikken Kh!