1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Pfff nazoveel dagen niks vanavond in de pauze van theater weer wat bruinige afscheiding:( houd t dan nooit op... :(word r zo onzeker van

Waren naar grote improvisatieshow echt dubbel gelegen van t lachen! Kan t daardoor komen?? Door de grote druk op mn buik?

2. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Dat lijkt mij zeker kunnen. Door het lachen (of hoesten, niezen, persen) kunnen er bloedvaatjes springen. Hopen dat dat t gewoon is Marijke.

Zelf sinds gisteren ontzettende buikkrampen. Merk dat ik nu toch ook wel op scherp sta, maar mijn gevoel zegt dat t niks alarmerends is. Volgens mij heb ik dit bij onze dochter ook gehad en volgde toen obstipatie. Ook niet fijn, maar voor nu een hoopgevende gedachte ;) haha, misschien dan letterlijk en figuurlijk :D

Blijft even afwachten. Vandaag 11 weken en langzaam aan wordt t steeds meer bekend in de omgeving.

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Helemaal geen meisjes in de familie nell? Dat is ook wat haha.

Ik heb echt het gevoel dat het 2 meisjes zijn, van elk 1 zou helemaal fantastisch zijn.

4. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Hier met vorige zwangerschap niks aan de hand met gebit. Mijn ogen zijn door de zwangerschap wel vreselijk achteruit gegaan!! Van alleen een bril voor autorijden naar niets meer kunnen zien zonder bril! Hier sterk gevoel voor 2e meisje.

5. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik wist niet dat je ogen achteruit kunnen gaan van zwangerschap?
    Ben benieuwd!

Ik poets met Parodontax (al jaaaaren) heel tevreden over! Even wennen aan de smaak maar nu wil ik echt niks anders meer, en is ook erg goed voor je tandvlees. Aangeraden door mijn tandarts!

Pinac, zo spannend! Echt leuk een tweeling vind ik. Is je buik al wat dikker of nog gewoon normale maat?

Hier niet per se een voorkeur, allebei leuk! Meisjes overheersen in de families, maar ja mijn vriend is wel een jongen dus wie weet!

KH Hopelijk niets ernstigs, lekker rustig aandoen. Hier ook weer wat steken, maar een erg drukke week gehad en tijd voor het weekend en ontspannen!

Marijke ook gewoon lekker rustig aandoen!

Femhe hier maandag ook de eerste echo! Meteen 's ochtends vroeg dus hoef er gelukkig niet de hele dag tegenaan te hikken. Tsja ik weet niet of het normaal is dat ik pas zo laat de echo heb? Ben in elk geval blij dat het zover is maandag, dan wordt het ook echt "echt" :) Hopelijk is alles goed, ik vind het echt heel spannend.

Mammavan6 Wat grappig dat je tot nu toe om en om hebt gekregen ben benieuwd! Zijn er hier ook meiden die het niet willen weten tot de bevalling? Wij willen het wel weten hoor, ik ben veels te nieuwsgierig!

Fijn weekend iedereen!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Marijke, het bruinverlies kan daar zeker door komen. Ik lag toevallig gisteravond nog met een vriendin in een deuk en toen kreeg ik dezelfde buikreactie als dat ik nies. En bruin bloed is oud bloed, dus daar zou ik me niet teveel zorgen over maken :)

@Luna, ik krijg altijd keelpijn van paradontax. Ik ben een voorstander van elmex. Ik heb van nature een slecht gebit en gevoelige tanden. Zelfs als ik me aan alles hou wat de tandarts zegt...

Bij mij in de familie gaan jongens en meisjes op gelijke voet en volgens mij bij mijn ex ook. Tenminste voor de mensen die ik ken uit zijn familie.
    Ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig, maar ik vind het belangrijker dat het gezond is :) hoe cliché dat ook mag zijn. Nu wachten tot dinsdag :p. Spannnnnnnneennnnnnd

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    @mie88 daar zit wat in inderdaad. aan de hand hoe groot de baby is wordt tijdens de termijnecho je datum bepaalt;) maar straks bij de 20 weken zouden we wel kunnen vergelijken!

Ik vind een voorgevoel echt heel lastig. Ik heb echt geen idee eigenlijk! wij doen bij 15 weken een geslachtsecho hopelijk kunnen ze het al zien. Ik hoor het graag 2 keer wat het geslacht is. Heb namelijk een slechte ervaring het geslacht pas horen bij de 20 weken. Vorige keer was die vrouw zo lullig. ze zei dat het een meisje was, en ik reageerde nogal blij toen zei ze gelijk maar ik zou der niet helemaal vanuit gaan hoor... ik denk nou ja wat is dit? toen dus later nog een geslachtsecho gedaan.. dus vandaar nu lekker al eerder;) ben ook zo nieuwsgierig!

Jullie weten toch wel dat de man het geslacht bepaalt he?;) de vrouw heeft hier niets over te zeggen haha! dus kijk altijd alleen naar de kant van mijn vriend.. het is wel echt een meiden familie maar ja hij is tenslotte ook een jongen dus ja we wachten het wel af he!

@simkins wat voor tableten calcium slik jij dan?

Ik poets ook met elmex bevalt goed en inderdaad zoals lovare zegt ik doe alles wat de tandarts zegt maar helaas niets helpt. Mijn mondhygieniste zei ook het is beter voor jou gebit dat je niet meer zwanger raakt, maar ja om het daarom niet te laten, echt niet hoor! we zien wel hoe het loopt!

Hier vandaag weer keelpijn, ik word er niet goed van! Gisteren nergens last van maar nu weer, bah

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Aardbei dat weet ik ook heus wel :p dat mannen het geslacht bepalen. Maar dat iemand anders in de familie alleen maar zonen heeft betekent ook niet dat je eigen partner alleen maar zonen kan maken ;)
    Haha no way dat ik me door een tandarts laat vertellen dat ik geen kinderen mag krijgen
    Dat keelpijn uit het niets herken ik ook, zo vaag.

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Thnx dames,
    Denk achteraf dat t erger leek dan t was... was van dat vieze bruinige wc papier dus als t gelig was ljjkt t al snel donkerder....
    wel 1 minuscuul vies dingetje ertussen maar dat was t.

Rest vd avond en vandaag jiks meer.

merk echt dat ik echt snel kast van me buik krikg,.. hoop niet sat dit een voorbode voor de komende maanden is...

vandaag drukke dag, eerst zwemles met de oudste, toen te condoleren bij mn oude buurman.....pff wat was dat zwaar maar hij lag er wel heel mooi bij.
    daarna nog door naar t tehuis waar ml zn oma sinds 2 weken woont... al met al druk dagje... nu bekaf... zo kids naar bed en dan niks meer...

morgen en maandag ook zo min mogelijk. Dinsdag 11:00 termijnecho en dan 12:30 de uitvaart tot op zn minst 16:00/16:30 gaat een lange lange dag worden

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Marijke, dat kan ook aan de week liggen hoor. Ik had in week 9 ook meer last dan dat ik nu heb. Misschien komt het juist doordat je zo druk bezig bent.
    Wel fijn dat je even 2 dagen kan rusten.

11. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi meiden

ik ben hier de komende tijd even iets minder
    Mijn vriend is bij me weg en sta er nu met de
    kinderen alleen voor en het is nu even erg zwaar
    ik weet niet als hij weer thuis komt, hoop het wel.
    maar weet het niet
    hij is gister ochtend tegen half 12 weg gegaan en heeft
    nog niets weer laten horen, ook niet gebeld of wat dan ook
    wat ik heeeeel erg vindt

kom hier af en toe wel mee lezen maar of ik kan reageren weet
    ik niet

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Pascalle wat erg! Heel veel sterkte met de situatie. Er is niet wat gebeurd met hem ofzo? Misschien kan je checken via zijn ouders...

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Pascalle: hoe is dat nu in ene keer? Zag je het aankomen of is er inderdaad iets met hem gebeurd? Heel veel energie en kracht toegewenst en wijsheid hoe nu verder!

14. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Lovare....nee met hem is er verder niets gebeurd
    hij houdt niet meer van me zij hij gisteren
    en het kwam zo ineens want we waren 17 jaar bij elkaar
    niet getrouwd hoor.
    hij logeert nu bij zijn zus en hier heb ik verder geen contact mee
    maar die hele familie praat me nu wel zwart, dit weet ik wel zeker.

Ik weet niet wat ik hiermee aan moet
    pffff moeilijk hoor

15. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Nell...nee zag het absoluut niet aan komen
    het was eigenlijk heel onverwachts
    maar hij heeft ook nog niets van zich laten horen
    terwijl hij wel kinderen hier heeft lopen die ook telkens
    naar hem vragen en hem missen.
    We hadden ook een eigen caravan op een camping maar daar
    wouden we al een tijdje weg en dit moet ook nog opgeruimd
    worden en moest ik hem vrijdag maar dood leuk ophalen bij zijn
    zus weg en blijft hij hele weekend
    ik weet het niet als ik hem moet ophalen ja of nee
    wat zouden jullie doen?

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hij is ook toch op eigen houtje weg gegaan? Je hebt 5 kinderen om voor te zorgen en jij moet hem dan ophalen... Ik zou het niet doen...
    Maar wel raar zo ineens. Misschien toch weer cold feet?

17. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Pascalle. Wat heftig!! Helemaal nu er nog een kleintje op komst is. Dan kan je al die stress er niet bij gebruiken. Maar volg je eigen gevoel. Persoonlijk had ik t niet gedaan. Hij gaat weg met een duidelijke boodschap dus laat hem t dan ook uitzoeken!

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Heftig pascalle!
    denk dat ik t niet zou doen... maar he moet doen waar jij je het beste bij voelt. Sterkte!

19. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer een keer.
    Lees wel mee maar heb eigenlijk niet zoveel te melden.

Pascalle, wat heftig zeg wat je vriend jullie aandoet. Wat een ego zomaar jou en de kids achterlaten met er nog eentje op komst. Zou hem niet ophalen hoor hij laat jou stikken laat hem maar voelen.
    Heb je veel familie in de buurt om je te helpen?
    Hoop wel voor jou en de kids dat het goed komt en dat ie gewoon een slechte week heeft.

Hier is het nog steeds elke dag overgeven maar wel in mindere mate. Ben nu ook al een week van de primperan af. Hielp toch niet.
    Wordt nog steeds misselijk van mijn speeksel kan het nog steeds niet doorslikken. Zuig ook heel de dag op een pepermuntje want dan gaat het wel goed en loop ik niet heel de dag te spugen in een beker.

Donderdag hebben we eindelijk onze termijnecho ben zo nieuwsgierig hoe het met de kleine gaat.

20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jemig Pascalle dat is niet niks! Hopelijk beseft hij dat hij een verkeerde beslissing maakt.. zeker nu er weer een kleintje op komst is..
    laat hem nu maar even.. Achter hem aanhollen werkt averechts denk ik..

Deel Deze Pagina