Hoi hoi! Lekker aan het genieten van de vakantie! Vannochtend met ons ukkie gedobberd in het golfslagbad, de golven vind hij geweldig! En heerlijk in het bubbelbad. Morgen naar safaripark Beekse Bergen. Welkom Miranke! En Luna wat een mooie duidelijke echo. Ik had maar een vage... Hier af en toe nog een veegje bruin slijm. Maar kan wel gewoon zwemmen tis niet veel en nu ook soms een dagje nauwelijks tot niks. Geloof dat we er bijna zijn. Vind het nog steeds niet fijn. Ook al weet ik dat het onschuldig is. heb de afgelopen dagen wel veel buikpijn...volgens mij ook bandenpijn. Zeurende pijn in de liezen. Wij gaan even een winkel op zoeken in de buurt voor wat boodschapjes als mannetje wakker is. Doei doei!
Welkom Miranke Mooie echo Luna! Ik heb morgen nekplooimeting, ben ik toch wel een beetje zenuwachtig voor! Donderdag de termijnecho.. <3
We hebben het zondag aan de kinderen verteld adhv de echo foto. Ze wisten niet wat ze er van moesten maken . Toen ze begrepen wat het was en vooral waar het dan inzit werden ze heel enthousiast! We hebben een afstreepkalender gemaakt, op 1 april mogen ze het aan iedereen vertellen! Ben benieuwd of ze het volhouden!!(ze zijn 6 en 7 dus t is best wat gevraagd van ze).
Oo dapper Nell! hier weet de oudste nog van niks en vertel t ook pas 1 dag voor iedereen t mag weten aan hem. Anders weet iedereen t gelijkk... Meer mensen binnen 10-15 min na het eten last vd buik/ darmen? word er helemaal gek van....
Jeej Luna. Gefeliciteerd! Wat fijn he! En mij mag je op 7 oktober zetten. Ik kan de lijst zelf niet aanpassen. @MI. Heerlijk genieten zeg! Wat fijn Welkom Miranka
@miranke welkom wanneer is je nekplooimeting? @catlady, dan wacht je toch lekker nog die 7 dagen. Geen probleem toch @Aardbei, zuur dat je woensdag dan net niet om die tijd kon. @MI, top dat je het leuk hebt! En fijn ook dat het bruinverlies geen last is. Nu kan je echt even genieten van je vakantie @Lycos de nekplooimeting komt vast wel goed @Nell, geweldig! Ik hoop dat ze het volhouden. Ik heb het toen ik 6 was ook heel lang geheim kunnen houden en mijn broertje was toen 4. Dus het kan heel goed (en zonder specifiek beloond te zijn) @Lijst, als iemand de lijst aanpast, vergeet dan niet de data die nu geweest zijn (van de echo's) om die er weer af te halen, anders wordt het een oneindig lange lijst. En is het niet misschien een idee om alle dames die niet meer meekletsen er vanaf te halen? Dan heb ik het niet over de dames die hun kindje verloren zijn. Voor mijn gevoel wordt het dan overzichtelijker... Hier de uurtjes aftellen voor morgen
@ mammie van 6: het gaat heel goed met Sanne. Ze is nu een vrolijke kleuter van (bijna) 5. Wel een pittig meisje...staan prematuren om bekend.....kleine vechtertjes. Letterlijk en figuurlijk. Reden kunnen we niet achterhalen van haar vroeggeboorte. Wel kunnen we gissen. In juni 2013 is er bij mij SLE ontdekt, een zeer aparte vorm van reuma waarbij het immuunsysteem zich tegen het eigen lichaam keert (goed te onderdrukken met medicijnen). Waarschijnlijk heeft dit de vroeggeboorte van Sanne veroorzaakt. Vroeggeboorte past bij deze aandoening. @Lovare: de nekplooimeting is woensdag 25 maart om 15.00 uur.
Fijn dat het zo goed gaat Miranke! En ook een geruststelling als je ongeveer weet waar die vroeggeboorte door veroorzaakt werd. Ik heb al de hele dag zeurende pijn onderin mijn buik. Beetje ter hoogte van schaambeen. Ik hoop niet dat het mijn bekken is. Kan ook bandenpijn zijn. Wel heb ik zaterdag een hele drukke dag gehad, lang moeten staan, sjouwen... Dus vandaag een beetje rustig aan gedaan. Er waren vandaag toch meer meiden, die een echo hadden? Ik hoop dat jullie mooie beebjes hebben gezien! Was het maar alvast vrijdag...hoe dichterbij die echo, hoe spannender het wordt. MI: klinkt heerlijk bij jullie daar. Genieten!
@miss, ik ben om 13.00 Wordt een beetje het ren en vliegwerk omdat ik van Den Haag naar Rotterdam toe moet in anderhalf uur tijd en op locatie komen... Maar zal vast wel goed komen @Miranke, dat zou inderdaad nog even wachten zijn ja. Ik hoop dat iedereen bij jou leuk reageerde? @Mammiev6, ik herken dat gevoel wel als gevolg van druk werk. Bij mijn vorige zwangerschap sjouwde ik voor mijn werk nog erg zwaar en had ik regelmatig dat gevoel. Met mijn huidige werk heb ik dat nog zelden. Toch wel apart dat je zo zenuwachtig van die echo wordt. Bij mij wijst nergens erop dat het mis is gegaan in de tussentijd, alhoewel ik inmiddels zo goed als geen kwaaltjes heb. Net even in een sneltreinvaart mijn hele huis op (aardige) orde gebracht. Mijn moeder komt morgen namelijk eerst bij mij langs en dan gaan we samen naar de echo toe.
Succes vandaan iedereen. @Lovare dat kan qua tijd een uitdaging worden haha maar komt vast goed. Gelukkig hoef je dan niet aan t begin van de ochtend anders werd het misschien lastig
Jeetje wat gaan de berichten snel in dit topic! Maar het zeurderige gevoel herken ik wel onderin mn buik dat heb ik ook sinds een paar dagen. @lovare Succes met de echo vandaag!😁
Thanks allen, nog even geduld hebben. Was vanmorgen al om 5.20 klaar wakker... Echt niet handig want ik mocht "uitslapen" tot 8.00. En voor de verandering ook weer eens last van een zeurderig gevoel in mijn ouderbuik Marijke en lycos ook veel succes en plezier bij de vk
Ilse1980 en Lovare succes vandaag met jullie echo's! Ik heb om 11.50 de nekplooimeting, daarna bloedprikken.. Ben toch wel nerveus hoor. Uitslag krijg ik pas een week later.. Kan ik wel kleine ukje weer even bewonderen