1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    MamavanCG hier precies hetzelfde verhaal. Dachten klaar te zijn en ineens nr 3. Ik heb nog geen seconde echte blijdschap gevoeld. Voel me meer een beetje verdoofd enzo van: ja het is nu eenmaal zo dus moet ik er maar blij mee zijn. Ik vind het superspannend omdat ik bang ben dat ik straks weer wegzak in de "hele dag met baby-modus" terwijl ik zo blij was daaruit te zijn. Ik hoop dat de blijdschap meer en meer zal komen gaandeweg, en ook als we het mensen vertellen. DIe reageren vaak heel enthousiast en dan word ik dat hopelijk ook. Wat extra moeilijk is is dat mijn beste vriendin al bijna 3 jaar bezig is met een baby krijgen en het lukt niet, en ik krijg er zomaar
    Een in mijn schoot geworpen. Ik voel me schuldig en het contact is op het moment ook wat summier wat best lastig is.

2. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Op dit forum rondhangen helpt me wel om te proberen er op een positieve manier mee om te gaan en er ook van proberen te genieten. Ik zie het nu al een stukje meer zitten dan 6 weken geleden toen ik achter kwam dat ik zwanger was.

3. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar moedervCG en Nell. Hier was het verre van gepland, wel gewenst. Maar de jongste is 6. Mijn babyknop stond al een paar jaar uit ;) Qua drukte zie ik ook echt geen probleem, maar zwanger zijn en bevallen is niet helemaal probleemloos.
    Ik heb nog steeds momenten dat ik besef...het is écht zo! Nu steeds meer mensen het weten wordt ik ook blijer. En ik zou ook echt niet willen dat het mis ging!

Ilse: gelukkig in het ziekenhuis. Ik vond het aardig zorgelijk klinken. Laat je maar lekker verwennen!

Veetje: mooie cal zeg! Jij hebt een dubbele gedaan zie ik. Had ik ook moeten doen...rechthoekmodel is veel handiger!
    Als mijn handwerkjuf van de basisschool zou zien dat ik nu kan haken...haha...ze zou van d'r stoel vallen denk ik ;) Ik was echt de ramp van de klas...

Morgen eindelijk de echo. Hoe laat moeten de andere meiden, die morgen een echo hebben? Ik moet om 9:45, dus lekker op tijd. Als die echo goed is gaat het nieuws openbaar!

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst 1 - 15 oktober

1 oktober (2)
    Simkins: 30 jaar, 3e kindje
    Poefie: 30 jaar, 1e kindje

2 oktober (3)
    NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje
    Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje
    Kh82: 32 jaar, 2e kindje

3 oktober (4)
    Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje
    MI87: 28 jaar, 2e kindje
    Femhe: 30 jaar, 2e kindje
    Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje

4 oktober (4)
    Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje
    Lycos: 27 jaar, 1e kindje
    Rkd: ... jaar, 2e kindje

Miranke: 37 jaar, 3e kindje

5 oktober (4)
    Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje
    MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje
    Jade86: ... jaar, 2e kindje
    Mie88: 26 jaar, 2e kindje

6 oktober (4)
    Catlady25: 25 jaar, 1e kindje
    Bloem19: ... jaar, 2e kindje
    Beautevil: .. jaar, ?e kindje
    Luna30: 30 jaar, 1e kindje

7 oktober (3)
    Chayennah: 34 jaar, 4e kindje
    Sterre01: 27 jaar, 2e kindje

Miss28: 32 jaar, 2e kindje

8 oktober

9 oktober (1)
    Mom13: 32 jaar, 4e kindje

10 oktober (4)
    Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje
    Lovare: 25 jaar, 1e kindje
    mloes89: ? jaar, 1e kindje
    xxBloesem: ? jaar, 1e kindje

11 oktober (4)
    Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje
    Veetje83: 31 jaar, 2e kindje
    Kimmartijn: ? jaar, ? kindje
    keepvogel: ?jaar, ? kindje

12 oktober (3)
    Jossie81: 33 jaar, 2e kindje
    proudmama90: 24 jaar, 2e kindje
    Mommytje: 20 jaar, 1e kindje

13 oktober (2)
    Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje
    Marijke88: 27 jaar, 3e kindje

14 oktober (4)
    Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje
    Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje
    Nell, 30 jaar, 3e kindje
    B16, 31 jaar, 1e kindje

15 oktober (2)
    Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje
    Najade: ? jaar, 4e kindje

20 oktober (1)
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede)

Totaal: 45 zwangeren

Sterretjes;
    NathalieD - 6 wkn
    Shendari
    2moekes - 5 wk 5 dg
    Pinkcloud
    Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz
    Laana - bbz

Afspraken maart!
    19-03 Mamavascosofia: Afspraak Vk
    19-03 Lycos: Termijnecho
    20-03 Aardbei1707: Termijnecho
    20-03 B16: echo
    20-03 Ilse1986: Termijnecho
    20-03 Sterre01: Echo gyn
    20-03 Mammievan6: Echo
    25-03 Poefie: TermijnEcho + nekplooi+NIPT
    25-03 ProudMama90: TermijnEcho
    25-03 Pascalle1980: Echo
    27-03 Pinac: Intake Gyn+echo
    27-03 Catlady25: Nekplooimeting
    28-03 Tunisiana: controle bij vk
    31-03 Luna30: Echo/nekplooimeting
    31-03 Jossie81: TermijnEcho

Afspraken april!
    02-04 Najade: Echo Gyn.
    02-04 Miss28: Nekplooimeting & controle
    08-04 B16: Controle
    13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling
    16-04 Marijke88: Intake VK
    21-04 Lovare: Controle
    21-04 Catlady 25: Controle
    23-04 Luna30: Controle

Afspraken mei!
    05-05 Luna30: "20 weken" echo
    26-05 Luna30: Controle

5. MamavanCG

MamavanCG Lid

2 okt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nell en @Mamie van 6, wat fijn dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Raar is het he.. het is hier opzich wel welkom, maar ik voel me meer opgescheept met meer verantwoordelijkheden dan dat ik er echt om sta te springen. Het heeft waarschijnlijk echt nog tijd nodig om bij te stellen. Wij wachten rustig met het 'grote nieuws' tot 12 weken- die tijd hebben we zelf ook echt wel nodig om aan het idee te wennen. Succes meiden, komt allemaal goed.. maar bij ons duurt het wellicht net iets langer voor we het van de daken willen schreeuwen;)

6. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Aardbei ik heb ook weleens gekke steken, hou het in de gaten. Goed idee om het morgen aan te geven!

Ilse vervelend, maar aan de andere kant goed dat er voor je gezorgd wordt!

Mamavancg en Nell hoop dat het blije gevoel snel de overhand neemt!

Hier heel blij maar ben tot nu toe constant bang geweest dat het mis zou gaan. Daardoor kan ik er nog niet vol van genieten. Maar dat komt straks als ik de 13 weken haal!

Echt heel stom, maar ik denk constant na over hoe ver ik nu ben. Wat moet ik nou aanhouden? Scan zei dus dat ik nu 11 weken 2 dagen zou zijn, maar mn dokter zei dat we wel gewoon 10 oktober als due date aan zouden houden en dat het toch niet heel veel uitmaakte, omdat de meeste baby's niet op hun due date worden geboren. Het ging haar er meer om dat ze me niet te ver over datum zou laten gaan. Maar ik zit nu constant te denken, ben ik nu 10 weken 5 dagen of 11 weken 2 dagen? Grr.. Ik weet het verschilt maar een paar dagen maar toch.... Bij de nekplooimeting maar even vragen wat degene denkt die de echo maakt!

7. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik twijfel nog of ik moet wachten tot de 13e week omdat ik dan het hartje pas weer heb gehoord....! Tussen 9 weken en 13 welen kan het toch ook misgaan? Twijfel twijfel.
    In elk geval gaan we het wel aan schoonouders/ouders
    Vertellen en verder zien we het wel. Ik kan niet geloven dat we de
    Vorige keren met 6 weken al van de daken schreeuwden.....

Sterkte in het ziekenhuis Ilse!

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Spannend he Mammie van 6! Wij mogen om 10.15 dus ook lekker op tijd! Volgens mij hadden wij de vorige keer ook tegelijk de 1e echo?:D

@luna heb je de termijnecho al gehad dan of niet? want die datum is dan de uitgerekende datum. Als je nog geen termijnecho heb gehad dan de laatste echo aanhouden, die aantal weken kloppen dan, je baby is inmiddels zo groot en die weken horen daar bij!

9. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Aardbei ik heb pas 1 echo gehad, en ze gaven het geen specifieke naam. Maar het was wel om te kijken of alles goed was en hoe ver ik ongeveer ben. Maar ze leek niet heel geïnteresseerd om het precies van de echo af te lezen, ze ging meer van 10 oktober uit omdat ik dat van te voren dacht. Misschien dat ik het aan degene van de nekplooi meting vraag hoe ver zij denkt dat ik ben (is op externe locatie) en het dan bij de controle maar even bespreek?

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Luna dat is wel vreemd zeg! maar je zegt dat je twijfelt tussen de aantal weken. Gaf ze dan wel aan dan hoe groot de baby was en op hoeveel weken je zou zitten? alleen wilde ze de datum niet aanpassen?
    Ja bij de nekplooi meting zou ik het zeker vragen, is wel zo fijn als je gewoon weet hoe ver je bent toch? :)
    Maar je krijgt toch nog wel een termijnecho? dan moeten ze wel de datum aanpassen lijkt me daar is de termijnecho voor.

11. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer een keer.
    Vanmorgen afspraak mochten we weer even gluren naar ons kleine spruit en alles was goed. Was lekker aan het bewegen en springen in mijn buik. De vk kon met moeite de kleine opmeten. Was wel weer een leuk gezicht.

Hier nog steeds misselijk en overgeven, gelukkig niet meer heel de dag door overgeven.
    @Ilse, Ik weet hoe je je voelt en hoop zo dat binnenkort over is de misselijkheid en dat je er eindelijk van kan gaan genieten.
    Heel veel sterkte.

Ik ga hier een kleine meid op bed leggen ze staat te springen om naar bed te gaan.

13 april heb ik weer een afspraak bij de Vk

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Volgens mij krijg ik alleen nog maar nekplooimeting en 20 weken echo. Op de foto van de echo maandag staat 10 weken 6 dagen (dus zou ik nu 11 weken 2 dagen zijn) Ik luisterde maar met een half oor omdat ik
    Verliefd naar het scherm aan het staren was.. Maar ik vraag het wel gewoon met nekplooimeting en bespreek het dan met controle.

13. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    @luna vind het wel heel vreemd hoor. Maar zou voor nu gewoon aanhouden wat de echo zegt! :)

@mamavascosofia wat fijn dat alles goed was! Slaapt jou dochter smiddags nog? Mijn dochter is van 2012 en slaapt bijna niet meer in de middag. Leg der nog wel op bed maar meestal is het spelen en kletsen in bed! Maar geniet er nog maar van dat ze nog slaapt in de middag!

14. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik heb morgen om 8.00 uur de 1e echo (en volgens mij is dat dan ook gelijk de termijnecho). Lekker vroeg dus. Alleen maar fijn, anders word ik helemaal zenuwachtig!

Sinds vanochtend ineens een soort van trilling in m'n onderbuik. Heeft iemand daar weleens last van gehad?

15. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ja heb ik ook wel eens. Geen idee wat t is. Succes met de zenuwen!

16. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    @Aarbei, Sofia is al al 3 jaar en ze wilt nog steeds slapen in de middag. Meestal een uurtje maar als ze net als vandaag naar de peuterspeelzaal is geweest dan slaapt ze wel langer. Vind het heerlijk en nu helemaal en nu kan ik ook effe een tukkie doen in de middag.

@Ben, Ik ken dat niet een trilling in de onderbuik. Is het misschien niet een spastisch spiertje?

17. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Ilse, goed dat je in ieder geval op de juiste plek zit, met goede zorgen voor jullie!

Wat zijn er veel dames die morgen een echo hebben. Succes en veel plezier. Luna, dank je wel voor het aanpassen van de lijst, zie dat ik nu op 2 oktober sta :D

Mocht iemand de lijst weer eens updaten (heeft geen haast) ik heb net gepland om op 11 mei de 20 weken echo te laten doen.

Hoi (ohhh nee, naam vergeten :$) nieuweling ik hoop dat je je snel vrolijker voelt. Hier soms nog wel dat het niet helemaal doordringt :D, maar dat is wel iets heel anders.

18. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ja wellicht een spiertje, of miss mn darmen. Zou ook heel goed kunnen! Morgen iig een blik werpen op de kleine druif! Is wel fijn om nu eindelijk eens zeker te weten dat er iets zit!

19. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het vandaag op het werk verteld! licht enorm op om niet meer stiekem te hoeven doen haha

20. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Jeetje meis heel veel sterkte! :( hopelijk knap je snel op.

Deel Deze Pagina