@lycos ik heb dat gehad bij me dochter. Voelde haar dus ook pas bij 22 weken zwangerschap.. hoop wel dat het nu wat eerder is Zo vanochtend de echo gehad! helemaal goed en blij! in het begin was ie ook aan het springen haha en daarna lag ie vrij stil. Me vriend zegt wat nou als (mijn naam) opeens gaat springen. Toen zei de vk ja doe maar eens hoesten, ik deed dat en daarna zag je dat de baby ging bewegen haha zo grappig! En we hebben ook even het hartje gehoord! en hij was nu 5 cm! Ben wel een dagje achteruit gezet nu uitgerekend op dierendag.... 4 oktober uitgerekend, 8 april controle VK en 11 april geslachtsecho! ook al is het bij ons de 2e keer dat we het zien, het blijft zo bijzonder he!
Haaai!! Hier ook goed nieuws!!! Ontzettende springbaby, erg leuk! Nu 5,5 cm en ben vooruit gezet. Vandaag precies 12 weken en uitgerekend 2 oktober. Theycall: gefeliciteerd en welkom! Wat leuk een tweeling! Komt het in de familie voor? Of een complete verrassing?
@Mammie van 6: Het komt zeker voor in de familie, mijn man en ik zijn beide van een tweeling maar als nog was het een complete verassing voor ons. We hadden altijd wel gehoopt op een tweeling maar niet meer verwacht naar 3 kindjes. Dus het was echt even schrikken toen we hoorden dat het er twee waren.
Wat leuk, nog een aanstaande tweelingmama hier! Zo..jij hebt ook het huis vol straks . Wat fijn alle goede echo's, mooi zeg! Schreeuwt jullie lijf ook nog steeds om ongezonde, vette of hartig eten?
@pinac, absoluut! Krijg heel weinig weg behalve t ongezonde..... jullie ook zon last van jullie borsten?? Had t al de hele tijd maar word alleen maar erger.. Weet niet eens waar ik mn armen moet houden... laat staan liggen....
@luna, het is 5 buisjes bloed, urine test en ter plaatse een bloedsuikertest. Daarnaast lengte, gewicht en een echo. Dat dan 4 keer tijdens de zwangerschap. De eerste tussen de 9 en 12w, de 2e tussen 14 en 18 en daarna weet ik het niet meer. Welkom theycallmemommy, leuk dat je nog na al 3 kids nog een tweeling te krijgen. @mammiev6, mooie echo ! @pinac dat schreeuwen om ongezond heb ik gelukkig niet meer. Maar vind t nog altijd lekkerder dan groenten. Zit nu wel bij de mac hahahaha Pff mijn tijd slijten in den haag centrum tot ik mag spelen vanavond. Niet mijn hobby, net als alleen uit eten...
Neeeeeee.... ik moet nu niet eens aan het vette eten denken. Bij de zwangerschap van onze dochter had ik dat ook! Ook al was ik toen ook hele dagen misselijk en had ik maagzuur, maar vette hap kon ik toen alleen maar wegkrijgen. Maar nu, moet er niet aan denken (rent naar de wc ) Ik had ook een voorliggende placenta en inderdaad, het duurde lang voor ik ons meisje voelde. Nu daarentegen denk ik Pukkie ook al te kunnen voelen. Kortom; toch wel andere zwangerschappen, zal dit dan ook het andere geslacht zijn? Alweer een kwart van deze zwangerschap erop zitten Meiden, gefeliciteerd weer met de mooie echo's
Haha kh82, hoop t voor je hier 2 mega verschillende zs-en en toch en 2 knullen. In uiterlijk lijken ze heel erg op elkaar qua karakter alles behalve!
Van vet eten heb ik hele erge last. Van frituurluxht ga ik bijna over mijn nek. Maar laatst wel savonds laat in bed bitterballen weggewerkt.... Zucht! . lovare: succes met optreden vanavond! Enfijn weekend iedereen!
Hier ook vooral zin in lekkere dingen gaat zo een pizza in de oven.. me dochter blijft er over praten. pizza eten haha! ook zij vindt het heerlijk! Vriend is uit eten dus wij doen ook makkelijk!
Leuk aardbei, zijn we tegelijk uitgerekend Ligt bij jou de placenta nu weer boven? Ik hoop wel dat ik hem/haar ga voelen Nell! Welkom theycallmemommy; wat speciaal! Hebben jullie ineens 5 kindjes straks!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober[/B] 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (3) MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (6) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje 11 oktober (4) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (3) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje 13 oktober (3) Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje 14 oktober (3) Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 15 oktober (3) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 47 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Afspraken maart! 25-03 Poefie: TermijnEcho + nekplooi+NIPT 25-03 ProudMama90: TermijnEcho 25-03 Pascalle1980: Echo 27-03 Pinac: Intake Gyn+echo 27-03 Catlady25: Nekplooimeting 28-03 Tunisiana: controle bij vk 31-03 Luna30: Echo/nekplooimeting 31-03 Jossie81: TermijnEcho 31-03 Sterre01: Controle + uitslag combinatietest Afspraken april! 02-04 Najade: Echo Gyn. 02-04 Miss28: Nekplooimeting & controle 08-04 B16: Controle 08-04 Aardbei1707: Controle VK 11-04 Aardbei1707: Geslachtsecho 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 16-04 Marijke88: Intake VK 21-04 Lovare: Controle 21-04 Catlady 25: Controle 23-04 Luna30: Controle Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 11-05 KH82: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
@lycos daar heeft ze niets over gezegd en ben het zelf ook vergeten te vragen eigenlijk. Bij de controle ga ik het zeker vragen of hij weer zit, hoop van niet eigenlijk
Mooi plaatje aardbei! Lovare: ik word een beetje nieuwsgierig naar je werk. Krijg visioenen dat je stiekem een bekende bn-er bent 😂 Nee, vette hapneigingen heb ik niet. Als ik dat eet krijg ik daarna buikpijn. Het kan ook toevallig zijn. Mijn volgende afspraak voor de lijst is 9 april bij gyn We hebben ook een afspraak voor 20 weken echo staan in Rotterdam. Maar die geef ik later wel door. Mijn man heeft een schisis daarom moeten we daarheen. Maar ze willen nu eerst een gesprek apart, vooraf plannen. Dat wil ik niet, want of kind nou schisis heeft of niet. Dat maakt voor het verloop van de zs niks uit. We willen het puur alleen weten om ons voor te bereiden. Hopelijk gaan ze akkoord. We moeten toch wel 1,5 uur rijden. Als dat in 1 keer kan... Bij de oudste hadden we überlompe arts. Hij vroeg of we het kind weg willen laten halen als het een schisis zou hebben Mijn man zat daar ook bij. Met alsof hij er niet mag zijn. Sorry, dit wordt een soort boekwerk zie ik..ga gauw stoppen