@mammiev6, bn-r hahahaha mocht ik willen. Ik ben van beroep docente muziek en soms speel ik zelf ook. Vanavond moet ik ineens zelf spelen, kreeg ik pas gisteren te horen... Wel een rare vraag of je je kind wilt weghalen wegens schisis... Ik snap dat het niet binnen het schoonheidsideaal past maar er is prima mee te leven. Ik hoop dat ze naar je wens luisteren. @nell bedankt! @aardbei, mooie echo
@Marijke88; Schrok er zelf van dat ik alweer zwanger was, maar familie en vrienden maken graag de grap ''wanneer stoppen jullie nou eens want al die verjaardagen, dat kunnen we straks niet meer bij houden hoor.'' Maarja, eerste keer een tweeling, dus het is wel spannend. Mijn man is er een van een tweeling en ik ook. Helaas hebben zijn broertje en mijn zusje het toen niet overleeft, dus die angst hebben wij nu ook. Maar ze groeien gelukkig allebei goed en de hartjes van onze twee wondertjes doen het ook super maar word voor de zekerheid toch extra in de gaten gehouden. @Pinac: Ja zeker, straks hebben we 5 van die boefjes rond lopen.
Jeetje dus van beide 1 overleden.. Mag ik vragen wanneer in de zwangerschap? Hoewel ik het heel leuk vind, vind ik het ook best eng. Hoevaak je wel niet hoort van veel te vroeg geboren enzo.. Ook lomp idd, schisis is toch niet zo'n ramp tegenwoordig? Mooie echo's!! Ik kan ook goed gezond eten hoor, alles gaat er wel in maar de zin in vet en ongezond is groot haha.
Wat bijzonder! 2 2lingen in deze groep! Mooie echo's! Gefeliciteerd dames! En wat een botte reactie over de schisis zeg! Mooie gedachte dat het welkom is maar dat jullie je Willem voorbereiden. Vette hap hier ook, hele tijd trek in lekkere dingen.. Ik vrees voor de kilo's. vorige keer was ik ze ook snel kwijt dus komt wel weer goed en ik geniet er maar van Fijn weekend allemaal!
De fase waarin ik alleen maar koek en snoep naar binnen wil werken is gelukkig voorbij. Heb nu weinig slechte trek. Ben in de avond al tevreden met een glas water! Voor op de bevallingslijst: 25 maart afspraak gynaecoloog 3 april nekplooimeting 20 mei 20 weken echo Dames gefeliciteerd met de mooie echo's! Wij gaan het hier morgen aan onze ouders vertellen. Wat vinden jullie? Moet ik ze inlichten over de cyste? Of maak ik ze dan juist ongerust? Pas vertellen als ik meer duidelijkheid heb (operatie of niet)?
@Pinac: Mijn zusje is een paar minuten naar onze geboorte overleden en het broertje van mijn man is in de buik overleden toen zijn moeder tussen de 25 & 30 weken zwanger was. Ja daar zijn we ook bang voor, voor de vroeg geboorte of dat we een van de twee kwijt raken. Onze andere kids zijn alle 3 net na de 37 weken geboren dus de kans is groot dat deze twee wondertjes ook eerder komen dan de uitgerekende datum.
@ProudMama90: Onze zoon en oudste dochter schelen 9 maanden en 15 dagen volgens mijn berekeningen, de vk vond de zwangerschap van onze oudste dochter erg riskant omdat ik zo snel weer zwanger was en gaf in eerste instantie het advies de zwangerschap af te breken voor zowel mij als het kind, maar begreep ook dat we het kindje graag wouden houden en hield me tijdens die zwangerschap goed in de gaten met elke week een echo en allerlei testen. onze oudste dochter en jongste dochter schelen 13 maanden en 9 dagen en onze jongste dochter en de tweeling schelen straks ongeveer 15 a 16 maanden.
@ProudMama90: Zover mijn berekeningen zijn ongeveer een maand naar de bevalling maar dat weet ik niet meer zeker helaas, mijn dochter is dan ook te vroeg geboren omdat ze gehaald moest worden.
Theycall: Wat leuk zo'n gezin! Jullie zullen je vast niet vervelen haha. Wij hadden de oudste drie binnen drie jaar. Was wel een tropenjaar voordat de oudste naar school kon. Maar op dat moment ging het gewoon. Na dat jaar snapte ik niet meer hoe ik het ooit gedaan had Wel herinner ik me best wat negatieve reacties toen we vertelden dat we nummer 3 verwachten. Hoe is dat bij jullie? Bedankt voor jullie lieve reacties! Lovare: Oooh, zo spelen kan natuurlijk ook! Ik zat meer als actrice te denken. Leuk beroep. Welk instrument bespeel je? Ben vanavond de stad in geweest om positiekleding te scoren, maar wat een crime. Er hangt nergens meer positiekleding in de winkels. Waar halen jullie het vandaan? Of allemaal online bestellen? B16: ik vind het lastig om advies te geven. Als je familie je door hun reacties alleen maar meer ongerust maakt zou ik het niet doen om jezelf te beschermen. Aan de andere kant, als het je oplucht zou je het wel kunnen doen. En misschien merken ze sowieso wel aan je dat er wat aan schort
Mammie van 6 dat shoppen is idd een drama. Online H&M, Prenatal, Noppies en Zalando. Van shirtjes kocht ik ook wel gewone kleding omdat dat best lang mee kon rekken
@Mammie van 6: We hebben het nog niet echt aan familie verteld behalve aan onze ouders. Mijn ouders konden hun geluk niet op, ze hebben als de tweeling er is 7 kleinkinderen. (Twee van mijn broer en straks vijf van mij.) Mijn schoonouders schrokken wel even en hadden van: ''Hoe gaan jullie dat doen? 5 kinderen in 3 jaar.. Maar we helpen jullie met liefde en plezier! Onthoud dat wel.'' Maar we vertellen het de rest pas als we de 12 weken voorbij zijn. Dat hebben we bij onze andere 3 kids ook gedaan.
Welkom TheyCallMeMummy!! Wat gaaf een tweeling! Mijn vriend wilde graag een tweeling, maar het is er maar eentje, helaas voor hem haha! Ik zal straks de lijst aanpassen
Hoi hoi hier vanmorgen vroeg wakker man lief slaapt nog want het is zijn uitslaap dag morgen is het lekker mijn uitslaap dag haha het regent hier dus kan ook niet naar buiten met de kinderen vanmiddag helaas dus wordt een thuis blijf dag haha verder alles goed hier Volgende week maandag gaan ze op de zolder hier aan de gang dus hoop dat de drie a vier weken snel voorbij zijn want dan kan de oudste naar de zolder en kunnen we hoop ik met de babykamer aan de gang lekker optijd beginnen als we willen weten wat het wordt ben heel benieuwd want wil lekker shoppen hihi Nou kom vanavond wel weer even kijken hier
Wat een rijkdom theycallmrmommy! heftig en zwaar lijkt me maar je krijgt er zoveel voor terug! hier weten alleen de ouders en mijn broer het sinds deze week. De rest vertellen we het pas na de volgenee echo met 14 weken. Zijn maar een paar momenten in je leven dat je zon heerlijk geheim kan hebben dus daar maken we optimaal gebruik van. Vandaag verplicht binnen blijf dagje, mn 2 broeken die lekker zitten sitten in de was dus tsja vind ik zoooo erg positiebroeken heb ik nog van mn jongste geloof 4 of 5 dus mrt btje mazzel hoef ik geen broeken te kopen, over n tijdje maar s die doos opzoeken
@B16, ik zou ze alleen inlichten als jij daar steun aan ervaart die jij denkt nodig te hebben. @TheyCMM, Ook heftig op die manier je tweelinghelft te verliezen. In het begin van de zwangerschap hoor je nog wel vaker, maar zo laat. Ook heel dicht op elkaar al je kleintjes gekregen, is vast een gezellige boel thuis @Mammiev6, hahaha, ja klopt theater had ook gekund. Ik heb recent wel wat met muziektheater gedaan, maar theater op zich is helemaal niet mijn ding. Ben echt geen actrice. Dat probleem met zwangerschapskleding had ik gisteren ook. Ik dacht ik loop wel even bij de bijenkorf, v&d naar binnen, maar daar hadden ze niks. C&A heeft sowieso nog een zwangerschapsafdeling maar die is erg klein en heeft nooit uitverkoop. Is altijd de nieuwe spullen. Ik had ook een heel leuk shirt gezien bij de prenatal, maar vond 40 euro wel een beetje prijzig... @Miss, ja als je lange shirts koopt, zoals ik gedaan heb bij de primark dan kunnen ze denk ik lang mee. Maar veel van mijn shirts zullen een soort naveltruitje worden op den duur @Pascalle, jammer van het weer. Het is hier ook niet optimaal en de vraag wanneer het gaat regenen. Ik wilde nog even naar de markt voor extra fruit, maar ik laat het wel hierbij. Ik heb nog zat. @Marijke, oh wat vervelend dat je thuis mag chillen Wat ik wel nog even wil zoeken in de stad is een zwangerschapnavelpiercing, maar ik heb echt geen idee waar. Gisteren bij 2 juweliers geweest (en ook de lucardi) maar heb niks gevonden. Piercings online bestellen doe ik liever niet. Vandaag eerst even wat belangrijke dingen regelen en daarna nog op visite. Oh nog een foto van mn kleintje. Deze kan je duidelijk het gezicht op zien
Zag dat H&M online ook veel kleding heeft voor leuke prijs! Gisterochtend en vanochtend partij misselijk, waar dat opeens weg komt. Nu zakt het weer weg en straks weer megahonger . Las op internet dat nu ergens de HCGpiek is, dus zal dat het wel zijn.
@catlady, goed idee ik ga daar eens kijken. @pinac balen, komt vast wel goed tegen het einde van de week.