Ik ben gelukkig weer thuis!! Mijn vochtpijl is weer in orde😃 Ik heb vluchtig erdoor heen gelezen en zag een paar mooie echo's en aankondigingen voor op social media tegen komen. Leuk hoor!! Hier weet nu iedereen het.nhadden het eigenlijk anders willen vertellen maar om nou niet te zeggen tegen familie en vrienden dat ik in het ziekenhuis lag was ook een beetje raar dus toen maar iedereen telefonisch op de hoogte gebracht... Kregen veel leuke reacties!! We zouden eigenlijk as zaterdag onze verjaardagen vieren maar hebben het uitgesteld. En het dan vertellen.. Eerst ff aan sterke.. Nu gaan we het vieren na de geslachtsbepaling kunnen we toch wat leuks vertellen Ben ook gestopt met moeders voor moeders.. Ga nu eerst aan mezelf denken. Vergat het de laatste tijd ook vaak. Ik heb het geprobeerd maar vind mezelf nu even belangrijker.. Kon die lucht ook niet zo goed verdragen. Mjah,,, Hoop dat iedereen zich goed voelt en lekker geniet!!
Fijn dat je weer thuis bent Ilse! Nu eerst goed aan jezelf denken, veel rusten zodat je erna dubbel en dwars kunt gaan genieten! Ben je nog steeds zo misselijk? Hopelijk neemt t nu snel af. We hebben bijna allemaal het eerste trimester overleeft!
Gelukkig Ilse! Voel je je nu ook al wat beter of nog steeds zo beroerd? Oorpijn is ook gek, wat heeft dat ermee te maken zou je zeggen.. Ik begin echt te groeien volgens mij, broeken kunnen niet meer dicht. Mijn paardrijbroek zat gister ook echt niet lekker meer, daarvoor nog wel. Wacht de echo af en dan maar eens kijken om andere broeken.
Fijn Ilse! tsja, pinac jij draagt er ook 2 he Hier gaan we kijken voor kaarten voor marco borsato, 24 oktober..... op hoop van zegen en anders moet ik mn kaartje doorverkopen....
Jij durft Marijke ! Ilse, fijn dat je er weer bent en dat je weer helemaal goedgekeurt bent! Hopelijk blijft het voor nu onder controle, ben je nog steeds zo misselijk?
Fijn Ilse! Heb je nu nog wel je echo gehad vrijdag of in het ziekenhuis misschien? Hoe voel je je nu? Hier vandaag een mindere dag... weer veel last van de misselijkheid, en ben zo moe! bah! misselijkheid zou toch minder moeten worden toch ben al 12 weken, naja we wachten het maar af!
@TCMM hahaha, als het nu al lijkt alsof je er 5 hebt dan heb je er straks soms 7 hahahahah @Aardbei, lastig die oorpijn. Ik heb nu ook wel last van mijn oorontsteking maar gelukkig word ik daar niet wakker van. Ik wil van de week even vragen of ik mijn oude druppels mag blijven gebruiken hiervoor. @Ilse, wat fijn dat je er weer uit bent. Ik hoop dat je misselijkheid weer gezakt is? @Marijke, dat is lef. Wie weet ben je dan net bevallen... Ik heb zelf 28 april een concert van Pentatonix, maar ik vind het ergens wel eng... Zwangerschapskleding: ik nog te overwegen of ik zwangerschapskleding aanschaf. Ik pas van al mijn broeken eigenlijk nog maar 3 broeken. De rest zat altijd al netjes aan... Ik baal een beetje...
@Lovare, bij beide mannen 10 dagen voor de datum.bevallen. Mag nu ook niet over de datum... dua ben iig 11 dagen bevallen.... We zien t wel. Gaat t nog niet dan verkoop ik mn kaaetje maar als ik t wel red sla ik mezelf voor mn kop als ik geen kaartje heb...
Aardbei, wat rot van de oorpijn. Ja gek kwaaltje. Maar ik heb dus dat mijn mondhoeken kapot zijn. Had ik bij Levi ook. Ook zo'n merkwaardig kwaaltje Ilse, hoe lang heb je in het ziekenhuis gelegen? Moet je nog veel overgeven? Marijke, als je eerder bevalt kun je al best gaan hahaha. Maar weet niet of je bv gaat geven? Dan heb je aan het einde wel twee meloenen op knappen Wij gaan naar de toppers hahaha maar dat is geloof ik april of mei al? Mijn zusje had kaartjes... maar ben even kwijt wanneer. Staat in mn agenda. Straks komt de nieuwe wagen binnen. Hopelijk word deze niet gejat. Volgende keer bij het zwembad gaat hij aan de ketting en haal ik de wielen eraf. Zo. Probeer er dan nog maar eens onopvallend mee weg te rijden Misschien leg ik er ook nog een poepluier van Levi in...en een dikke rotweiler ervoor...
Hoi meiden hier morgen echo en merk dat ik nu alweer de zenuwen heb pfff toch altijd bang als je heen gaat dat het hartje niet meer klopt of zo, ik weet het moet positief blijven maar na al die stress hoop dat het snel morgen vroeg 9.00 uur is Kom vanavond wel weer even spieken hier gr
@Mi, hahahha ik beeld me dat dan al helemaal in Zeker met de rotweiler en de poepluier. Welke wagen heb je aangeschaft? @Pascalle, komt vast goed veel plezier morgen. Lekker kijken naar je kleine
Dezelfde weer. Maxi cosi mura plus 4 We hadden alle assecoires ervan. Wieg, regenhoes, maxi cosi, adapters etc.... die waren nutteloos als we een ander hadden genomen. Hahaha ja ik heb ook een levendige fantasie pascalle, succes morgen. Het is ook mega spannend. Straks als je steeds beweging voelt ga je meer vertrouwen hebben. Maar nu... ben blij als ik straks wat voel. Dan voel je in de wachtkamer nog schopjes, dan weet je dat de echo ook goed is.
Fijn dat t zo snel is opgelost mi! hier weer even onzeker.... weer heel licht bloedverlies... net als 2,5 week geleden.., wook weer na mega druk op baarmoeder.... had zo gehoopt dat t bloeden helemaal over zou zijn....
He Gadsie Marijke. Erg vervelend. Ze hadden geen oorzaak nog toch? Waarschijnlijk gewoon geknapt bloedvaatje... hier verlies ik om de dag nog een inimimi bruin beetje maar soms nog ineens weer een klodder...ik word er ook niet goed van. Probeer mezelf rustig te houden maar ben blij als er gewoon niks komt. Ga je een echo vragen of wacht je af? Snap dat je ook niet steeds bij alles wil langs komen. Dat gevoel heb ik tenminste.
@Nell.....ja bedankt ben nu al zenuwachtig pfff straks om 9.00 uur de echo ben zooooo bang na al die stress zit het wel goed enz zoveel vragen gaan door me heen jullie horen het straks wel
Pascale succes! Komt vast helemaal goed! Ik zit nu te wachten in het ziekenhuis voor de afspraak met de gyn. Hoop zo dat ze mij direct laten weten of en wat ze gaan doen! Ik wil die cyste eigenlijk wel weg hebben. M'n buik is net zo dik alsof ik 4 of 5 maanden zwanger zou zijn... Klopt ook wel de grootte van de cyste als je die vergelijkt met een baby... Ik laat later vandaag wel ff weten wat er gaat gebeuren! Duimen jullie mee??