Zo dames ook even een up date vandaag gebeld naar de vk en 26 februari intake en 1e echo! Welkom nieuwe en gefeliciteerd!! Gisteren hier bij het buffet gegeten en wilde een biefstukje laten bakken. ik zeg ja helemaal doorbakken, ook al vind ik medium lekkerder.. die man keek me beetje vreemd aan haha! ik zo ja ben zwanger, hij oh is niet echt te zien, ik zeg nee in het begin zie je meestal nog niets he Uiteindelijk op me bord dat biefstukje op willen eten, is het toch nog rood van binnen, zonde!! dat dus toch maar laten liggen en het zag er zo lekker uit Oh ja we zitten trouwens op landal park Hof van Saksen! super kindvriendelijk en erg mooi!
Welkom miss! Ik denk dat je, je banner eens moet aanpassen Aardbei, heerlijk! Wij gaan in maart naar CP kempervennen. Eerste weekje weg met Levi. Zin in! Hopelijk dan niet te beroerd
Nee niet via mobiel Je bent nu 34 weken zwanger. Daarvoor al iets van 365 weken ofzo dus er zit verbetering in Nou mensen, heb net mijn eerste totaal onredelijke woedeuitbarsting gehad. Kreeg gewoon een rode waas voor mijn ogen en ik voelde mijn hartslag en bloedruk huizenhoog worden. Tot het punt dat ik er buikpijn van kreeg. Toen heb ik heeeeeel snel met veel moeite mezellf tot bedaren gekregen pffffff. Ging over een verschil van inzicht in de financien met mijn man. Beide manieren waren goed maar vond de mijne veel makkelijker/logischer. En ik heb een vent zo koppig als een ezel en ik...nou ja zwem in de horormonen. Dit word wat. Heb bij Levi aan het eind soms een beetje prikkelige buien gehad maar dit nooit! Werd bijna zwart voor mijn ogen!!! Ik was dus heel chill eigenlijk bij Levi...pffff
Ik ken het van de vorige keren helemaal niet maar had vanaf vorig weekend ook enorme stemmingswisselingen. Ergerde me enorm aan de kinderen (en vind dat nog steeds heel erg!!!!) om van alles en nog wat. Nu gelukkig niet meer, ik hoop ook van harte dat dat wegblijft!
Tis nu gelukt zie ik Oh die stemmingswisselingen ken ik gelukkig niet. Althans bij de 1e niet gehad. Hopen nu weer niet. Gelukkig weet je waardoor het komt hihi...wel vervelend he
Ja ik weet het wel en mijn man ook maar de kinderen (en anderen die het horen en zien) niet. En nu lig ik wakker te zijn en kan niet meer in slaap komen. Had ik bij de andere kindjes ook, slecht inslapen.
Bedankt allemaal! Ik ben alweer wakker vanaf half 5 mijn kleine man is een vroege vogel help?! Iemand die daar nog meer last van heeft? En t zal wel aan mij aan mij liggen maar sinds ik weet dat ik zwanger ben is hij extra ondeugend. En voor t bevallingsfeestje lijstje ik ben trouwens 26 jaar helemaal vergeten te vermelden! Fijn weekend allemaal dat we maar snel onze eerste echo mogen hebben
Ow en ik sluit me bij jullie aan! Ik heb stemmingswisselingen en ik vind soms ook echt dat t niet aan mij ligt terwijl na wen tijdje zie ik dat ik toch onredelijk was haha! Ik heb ook honger! Ik heb deze zwangerschap er meer last van dan bij de vorige. Ik heb het ook koud, me darmen rommelen, ik moet veel opboeren (gatverdamme) en heb weer t reukvermogen van een speurhond! Blij dat ik niet de enige ben met nu al symptomen! Dacht dat t tussen me oren zat omdat ik de vorige keer of niet kreeg of pas later!
Haha dat klinkt bekend, mijn symptomen zijn ook *steekjes in baarmoeder en lies *moe *gevoelige borsten aan de zijkant * Af en toe een soort hikje/opboeren (maar niet zo erg dat ik daadwerkelijk wat opboer) Die gevoelige borsten maakten het dat ik vermoedde dat ik weleens zwanger kon zijn want dat heb ik normaal nooit! (Vrij kleine borsten ) Ook 1 keer heel boos op mn vriend geworden uit het niks en echt om niks.... Bizar! Lol
PS Vraagje: Waarom krijgen sommige meiden al met 8 weken een echo en andere pas bij 12 weken? Is dat vanwege een voorgeschiedenis of hangt het van de verloskundige af?
Ik dacht dat ze overal tegenwoordig iedereen wel voor 10 weken zwangerschap gezien willen hebben en een echo. Dat is toch ivm een prenatale screening?? Ik weet niet precies hoe de nieuwste richtlijnen zijn hoor, de jongste wordt bijna 6. Maar toen was dat wel zo. Ik heb overigens niet mee gedaan aan die screening. Wie van jullie wel? Of is goed op de hoogte hoe het nu gaat?
Ja het hangt af van de vk maar inderdaad moet de prenatalke screening plaatsvinden ergens bij 10 weken ofzo? Nou ik heb een brief van het Radboud vandaag binnen. Ik mag 11 februari al!!!! Voor een intake en echo!!!!! Waaaaaah! Zeker vanwege mijn geschiedenis zo vroeg?
Yeah!! Fijn zeg M187! Nog bedankt voor je tips voor babyticker! Het lukt me niet via m'n mobiel. Dus moet ff wachten tot de pc hier vrij is èn alle nieuwsgierige kinderogen in bed liggen
Eind van de middag verlies ik steeds lichtroze gekleurde afscheiding/slijm... ben meteen in paniek... afwachten maar weer. Heb geen buikpijn. Bij Levi bloedverlies gehad door poliepen en medicijnen van de ivf. Nu weet ik het niet. Bah bah bah Heel licht roze maar ik voel me meteen verlamd van angst.
MI87.....Oh dit meen je niet... Hoop dat het niets ernstigs is en dat alles goed is Duim voor je ik zit ook echt in angst of alles wel goed zit ja of nee heb nergens last van verder ik heb de echo 16 februari maar ik mag ook 5 februari al komen als ik wil weet zelf niet wat ik wil stel ik ga 5 februari zien ze dan al wel iets? of ik wil hem na 12/13 februari verplaatsen maar weet het niet meiden.. wat zouden jullie doen? ik denk dat ik vandaag 5 weken en 1 dag zwanger ben hoop op reactie gr
Ah gatsie wat naar zeg m187. Hopelijk niets raars. Kan er ook bij horen he. Vind deze begin periode ook maar niets omdat je niet weet hoe t zit en je ook nog niets kan voelen. Waren de 1e 12 weken maar vast voorbij. Pascalle zelf zou ik het liefst zo snel mogelijk gaan. Maar 1 week later is ook prima toch. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben even ver als jou en mag pas 4 maart. Echt balen. Bij mijn 1e had ik ook helemaal geen kwaaltjes dus dat zegt echt niets hoor. Vk zei ook vaak zo lang je geen bloed verliest hoef je je geen zorgen te maken. De 1e 12 weken kan t ook nog zoveel kanten op helaas.....
Irritante periode ja! Ik zou in ieder geval zorgen dat je vanaf 6 weken pas komt. Daarna klopt het hartje. Anders raak je in paniek misschien als je te vroeg komt. Ja, tis meer een zweempje roze of oranje... Het is vaag. Volgens mij ben ik dik aan het over reageren.... Hahaha nu net niks meer... Pffff schiet op met die echo!!!!
M187: oh, ik kan me de stress enorm goed voorstellen! Ik schijt bij de eerste kramp al 7 kleuren... Maar als dit niet meer wordt zou ik me proberen niet teveel zorgen maken! Kop op! Pascalle: als ik jou was zou ik wachten tot je ook bij je langste berekeningen ook op 6 weken zit. Want een echo zonder kloppend hartje is echt mijn schrikbeeld! Dat hebben wij ook een keer gehad.