@miranke, fijn dat de uitslag goed was! @nathalied, van harte! @kwaaltjes, hier nemen ze ook alsmaar toe...
Gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo snel is gegaan. Hier een hele drukke week dames, daarom wat minder online. Lees wel steeds even bij, maar duik de meeste avonden snel mijn bed in. Vanaf zondag ben ik weer gewoon normaal online. Fijn dat de uitslagen goed waren! Dames met kwaaltjes: even volhouden! Bij mij slaat het ook af en toe toe, we doen het voor een goed doel
Hallo dames, ik lees mee maar had persoonlijk eigenlijk niks te melden, weet niet of het goed of slecht is Vandaag ben ik wel 2de trimester in gestapt, dus dat is ten minste wat Voor degenen die weer misselijk zijn, waarschijnlijk zijn dat de laatste vervelende misselijkheidsgolven, had ik ook, de laatste tijd gelukkig bijna niks meer aan de hand. NathalieD, van harte!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (6) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje 11 oktober (4) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (2) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje 13 oktober (4) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje 14 oktober (3) Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 15 oktober (3) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 47 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Afspraken maart! 27-03 Pinac: Intake Gyn+echo 27-03 Catlady25: Nekplooimeting 28-03 Tunisiana: controle bij vk 31-03 Luna30: Echo/nekplooimeting 31-03 Jossie81: TermijnEcho 31-03 Sterre01: Controle + uitslag combinatietest Afspraken april! 02-04 Najade: Echo Gyn. 02-04 Miss28: Nekplooimeting & controle 03-04: B16 Nekplooimeting 08-04 B16: Controle 08-04 MI87: Controle 08-04 Aardbei1707: Controle VK 09-04 Mammievan6: Controle gyn 11-04 Aardbei1707: Geslachtsecho 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 16-04 Marijke88: Intake VK 21-04 Lovare: Controle 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 11-05 KH82: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Gefeliciteerd Nathalie! Ik was weekend best beroerd maar nu helemaal niet meer. Gek dat die kwaaltjes zo komen en gaan he. Helemaal geen echo's vandaag zie ik, ik ben heelbare aan het aftellen hihi. Is de boel niet aan het uitrekken Marijke?
Gefeliciteerd Nathalie. Mooie echo, Pascalle! Hier niet veel te melden, hier ook soms wat bruin/roodverlies. Wijt het aan de druk die op mijn darmen staat. Ben al aan de positiebroeken. Ga echt geen pijn lijden omdat mijn broek niet meer goed zit.
Hier om half 5 een illegale echo.. mijn zus gaat even aan het eind van haar dienst kijken. Ik wil beweging zien!!! Hier ook weinig tijd om terug te lezen maar lees wel af en toe even. Hier ook al positie broeken hoor, waarom moeilijk doen als het makkelijk en fijn kan?
@pinac, denk idd dat dat tis... ergens ook eenbeetje beginnend blaasontsteking gevoel dus ben extra veel aan t drinken vandaag... daarbij super vervelende darmen dus alles bij elkaar maakt t vervelend.. net meer als een uur geslapen!! lag tv te kjjken en schrok ineens om 5 voor 3 wakker! Ook mm jongste sliep nog terwijl die normaal half 3 wakker is. Dat was rennen naar school! @jossie, wat leuk en bijzonder!
@aardbei, zal wel weer een groeispurt zijn. Komt vast goed @Marijke, ik heb inderdaad het idee dat jij heel gevoelig bent voor groeispurten van je bm. Eigenlijk ook zoals ik het ervaar. Alleen heb ik gelukkig geen bloed... Oeps van het verslapen. Gelukkig wel alles goed gegaan? @Simkins, bij jou is geen nieuws goed nieuws @najade goed idee, zwangerschapsbroeken. De mijne zijn onderweg @jossie, hoe was je "illegale" echo. Ik wil ook wel zo'n zus. Gelukkig heb ik een schat van een zus Tip van de dag: Online sales op Showroomprive: grote merken met aantrekkelijke kortingen Sla nu je slag bij showroomprive! Ik heb net van noppies 2 broeken, een tuniek en legging gekocht voor 60 euro inclusief verzendkosten. Geen geintje (ik shop er al meer dan een jaar), allerlei luxe producten met +/- 60-80% korting! Mijn ervaring met bestellen is tot nu toe goed. Het komt altijd aan voor de datum die zij aangeven. Het is wel een paar dagen langer dan de luxe verzending die we gewend zijn (5 werkdagen) Goed te doen toch? Mijn algemene advies is om dit in de gaten te houden omdat er vaak ook babyspullen voorbij komen en handige huishoudelijke dingen Extra tip: wacht niet te lang want zaterdag zouden al je maten wel eens weg kunnen zijn.
Jaaaaaaa echo was mooi!!! Kleintje leeft, beweegt en mooi het hartje weer gezien! M'n zus had toen met joep ook een echo rond deze tijd gemaakt dus vandaar deze echo's naast elkaar, gelijk op Facebook geknald. De wereld mag het weten!
Mooie echo jossie! Fijn zo'n zus Lovare; thanks voor de tip, ik ga meteen kijken Rugpijn; word steeds erger. Ik heb het idee dat ik blaasontsteking heb die doortrekt naar mijn nieren. Morgen bel ik de huisarts..
Hoi hoi Ik moest even Door geven dat ILSE1980 niet meer op de lijst hoeft want zij heeft helaas een mk gehad.. dit had ze hier ook al door gegeven maar ze staat er nog steeds tussen, zou iemand die de lijst maakt dit willen aanpassen aub!!! verder hier alles goed heb net gedoucht en lig nu al lekker op bed ga zo slapen want morgen wordt weer een lange dag kom morgen wel weer even kijken af en toe gr
Goedemorgen, Mooie echo hierboven zeg! Gelukkig alweer vrijdag, nog even de langst durende ochtend van de week overleven . (vervelende cliënt)
Mooie echo Jossie!!!! Dat neusje. Echt cute! Ik ben net terug van babyzwemmen, doe ik elke vrijdag alleen toen met bloedverlies even niet geweest. Ik lekker aan de koffie en ventje slaapt, doodmoe van de indrukken en de pret. Heerlijk. Ik las wat bekends. Dat sommigen nu ineens weer misselijk zijn. Nou ik dus ook! Het is niet dat hele erge van het begin maar vanaf week 12 voel ik me ook heel vaak weer beroerd. Zou er nu iets gebeuren dan wat dit teweeg brengt? Weet wel dat de placenta nu alles heeft overgenomen..,