Mooie echo's! lycos, lage of hoge rugpijn? hier sinda van orgen mega pijn bovenste helft van mn rug... kan geen enkele fatsoelijke houding vinden muv lopen
Marijke; beide! Het gekke is; alleen aan de rechterzijde! We zijn zojuist gaan uiteten met wat vrienden, de rest is nog ergens wat drinken nu, vriendlief ook! Ik kon niet meer, ben doodmoe en pijn in mn rug. Dus ik lig nu lekker in bed! Laat het gauwwwww zondag zijn dan begint het tweede trimester... Op naar de energieke periode
@lycos, misschien zit er spanning aan die kant van je rug. Een simpele truc is om vriendlief te vragen of hij wilt knijpen in je vel op de plek waar het meeste pijn zit. Is je vel makkelijk beet te pakken is je opperhuid los en dan zitten er misschien een paar knopen die uitstralen. Als het heel strak zit kan dat een probleem vormen. Ik moet morgen eerst nog mijn 12 wekendans doen. Soms baal ik best dat ik op andere dames achter loop . Ik wil gewoon te graag naar het tweede trimester.
@Nell, ja klopt en er zijn mensen die nog niet eens 5 weken zwanger zijn op fora dus ik snap soms ook niet wat mijn hoofd loopt te klagen *doet 12-weken dans* Dit is een echte mijlpaal voor mij
Het is een psychische grens denk ik! Mijn hoofd denkt ook alsnik de 12 weken heb gehaald dan komt het wel goed! Geniet ervan !
@nell, mijn vorige zwangerschap is nooit zo ver gekomen, daarom En ik heb me toch een partij last van buikpijn . Mijn darmen zijn echt compleet overstuur... Echt heel de bovenkant van mn buik verkrampt en misselijk...
Morguhhh iedereen, Mag vandaag eindelijk de 12 weken dans doen 🎉🎉🎉🎉. Wat heeft dat lang geduurd zeg. Vroeg aan mijn man vanmorgen of het bij de anadere twee ook zo lang duurde, maar dat wist ie niet meer. Ben al twee dagen kots vrij dus het gaat eindelijk de goede kant op. Word alleen nog maar misselijk als ik mijn eigen speelsel doorslik. Maar dat neem ik maar voor lief zolang ik niet overgeef. Ga nu toch maar uit bed en de tafel dekken en heerlijk met zn viertjes ontbijten😀. Zijn er al meiden die al kraamzorg geregeld hebben? Of de blijde dozen al hebben aangevraagd? Ga er zelf denk ik van de week aan de slag vind het alleen zo vroeg, maar volgens mijn mama en zo app kan je er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Kraamzorg ga ik van de week voor bellen of ik dat zelf moet regelen of dat ze al aangesloten zijn bij een bedrijf. De blijde doos heb ik in week 9 al aangevraagd. Beetje vroeg, maar ach. Zullen we samen nog even verder dansen deze dag?
Goedemorgen, Fijn van de goede echo Catlady! Ik moest gister ook, was me dagje wel. Eerst weer migraine, maar trok gelukkig snel weg. Toen naar ziekenhuis, wachten wachten wachten. Eindelijk aan de beurt, nou die gyn was een ijskonijn eerste klas. Ijskoud, emotieloos en niet enorm menselijk...als ze zo blijft rol ik wel door naar de volgende we vonden haar beide niet leuk . Maar goed, echo was goed! Linkerkindje wou wel op de foto, rechter niet. Die lag op laatst al op de kop . Dus niet hele duidelijke foto's kunnen krijgen maar als alles maar goed is. Toen naar het lab, wachten . 7 buisjes bloed ingeleverd, blugh. Toen naar de apotheek, bijna een uur wachten . Nu aan de 12dubbele foliumzuur en ijzertabletten. Zal lijst zo even aanpassen, termijn staat op 13 okt.
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (6) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje 11 oktober (4) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (2) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje 13 oktober (5) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje 14 oktober (2) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 15 oktober (3) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 47 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Afspraken maart! 27-03 Pinac: Intake Gyn+echo 27-03 Catlady25: Nekplooimeting 28-03 Tunisiana: controle bij vk 31-03 Luna30: Echo/nekplooimeting 31-03 Jossie81: TermijnEcho 31-03 Sterre01: Controle + uitslag combinatietest Afspraken april! 02-04 Najade: Echo Gyn. 02-04 Miss28: Nekplooimeting & controle 03-04: B16 Nekplooimeting 08-04 B16: Controle 08-04 MI87: Controle 08-04 Aardbei1707: Controle VK 09-04 Mammievan6: Controle gyn 11-04 Aardbei1707: Geslachtsecho 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 21-04 Lovare: Controle 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 11-05 KH82: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Ik heb de kraamzorg al geregeld! moest van de vk haha @Pinac klinkt erg vermoeiend haha maar fijn dat alles goed is!
Ik doe morgen de 13 weken dans! Eindelijk het tweede trimester Gisteren heel lief van een vriendin een zwangerschaps-gelukmuntje gekregen. Ik word net wakker met keelpijn, hoofdpijn en mijn neus zit potdicht Lekker begin van het vrije weekend.. Ik zal mijn vriend straks eens laten knijpen lovare thanks voor de tip!
Hoi meiden hier alles goed vandaag een heerlijk rustig dagje vanmorgen was ik zooooooo nieuwsgierig en heb een echo aangevraagd wij weten bijna zeker wat ons kleintje wordt dus ik ga lekker binnenkort shoppen in de kleur ............ dit houden we nog ff geheim haha gr
Hoi meiden hier de echo nog ff jullie mogen raden wat denken jullie jongen of meisje? kom later weer lezen hier gr
Oh pascalle dat is vroeg zeg!! Konden ze dat nu.al zien dan? Ik heb echt geen idee, maar heb ook geen verstand van de nub Ga je het ons wel vertellen of niet? Ennuh shopse!!!
@Aardbei.....ja ze kon het al duidelijk zien haha in principe hoefde ik niet weer te komen want ze was gewoon zeker van haar zaak. maar voor mijn zekerheid mag ik nog een x terug komen Ben gewoon helemaal in love laat de meiden hier eerst raden En anders zeg ik het over een tijdje zelf wel Ben benieuwd wat de andere meiden denken hier gr
Hmmmm ik zie geen nub ofzo maar als ze het zo zeker ziet moet het haast een jochie zijn Vind het wel vreemd.... het geslacht word nu gevormd dus een meisje kan over een paar weken zomaar een piemeltje hebben gekregen. Zou daarmee nog even voorzichtig bij. Maar ik ga voor een jongen! Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see Je moet echt heel goed zijn wil je het nu zien maar het kan wel denk aan de stand van het piemeltje
@ML87....ik ben bij een echo bureau geweest waar ze ook geslacht bepalingen doen zij zit al jaren in het vak en ze kon het eigenlijk wel met zekerheid zeggen ik hoefde eigenlijk niet terug te komen maar voor mijn eigen gemoedsrust maar lekker shoppen, nu al zin in haha gr