mi; moeilijk te zien maar ik neig ook naar een meisje... Welkom. Joyce! Vervelend zeg dat je je zo ziek voelt.. Wel een mooi cadeautje, een vierde wondertje! Willen jullie het geslacht weten? Ik heb zojuist vk gebeld, maar die hebben geen spreekuur nu.. Shit shit shit dus ik heb een mailtje gestuurd. Anders bel ik straks nog even onder het spreekuur. Ik had zojuist met afvegen een vlokje groenige afscheiding (sorry voor de details). Heeft iemand dit al eens gehad? Wat was het toen?
Lycos: dank je! Wij willen het geslacht graag weten. Ik heb weer dezelfde gynaecoloog als vorig jaar. Leuk mens dus die wil wel even een gokje wagen voor de 20 weken. We zijn heel benieuwd! Een jongen lijkt me na 3 meiden ook wel eens leuk. Maar om als jongen drie grote zussen te hebben. .... zit je denk Ik niet echt op te wachten haha. Maakt ons niets uit. We zijn alleen nieuwsgierig! Wat betreft de groene afscheiding kan ik je niet verder helpen . Ben wel benieuwd naar wat de verloskundige er van zegt. Laat je t even weten?
Welkom Joyce! Leuk zo'n verrassing, al snap ik dat het wel spannend is! Hier een zelfde soort situatie, alleen reageert mijn bloeddruk wel redelijk op medicatie. Wij krijgen een kinderwagen van vrienden, een quinny. Ga er bij de 6e echt geen meer aanschaffen. Wel bv, bij anderen maand of 8 gegeven. Poeh, setjes kleding...weet niet meer, maar ik schaf in ieder geval het minimale aan. Je krijgt ook nog zoveel. Marijke: fijn dat je zo terecht kan! Lycos: kan volgens mij schimmelinfectie zijn. Gebeurt veel tijdens de zs. Doordat het klimaat in je vagina verandert door de hormonen.
O,ja MI: je vraag schiet me te binnen Yolanthe is de vrouw van voetballer Wesley Sneijder. Zij verwachten ook in oktober een baby.
Aaah; Lycos: wil je ook eens naar mijn echo kijken? Ik stop nu met spammen, anders een hele pagina vol met mijn reacties
Mammie van 6; moeilijk te zien! Je kunt je foto in het skull theorie topic plaatsen, daar reageert een meer ervaren forumlid op de echo's.. Ik ben echt een leek hoor.. Haha http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/481361-skull-theory-169.html
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje 11 oktober (4) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (2) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (3) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 48 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken maart! 31-03 Luna30: Echo/nekplooimeting 31-03 Jossie81: TermijnEcho 31-03 Sterre01: Controle + uitslag combinatietest Afspraken april! 02-04 Najade: Echo Gyn. 02-04 Miss28: Nekplooimeting & controle 03-04: B16 Nekplooimeting 08-04 B16: Controle 08-04 MI87: Controle 08-04 Aardbei1707: Controle VK 09-04 Mammievan6: Controle gyn 11-04 kh82: Geslachtsbepaling 11-04 Aardbei1707: Geslachtsbepaling 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 21-04 Lovare: Controle 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling 24-04 Mie88: Controle Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 11-05 KH82: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Welkom Joyce! Vervelend dat je al in de ziektewet zit, veel sterkte! Wel leuk dat jullie nu alweer heel blij zijn Voor de vragen: Wil graag beginnen met borstvoeding, als het lukt. Als ik weer aan het werk ga switchen we naar flesvoeding denk ik. Hoeveelheid rompertjes: Emmm geen idee? Dit is ons eerste kindje, dus ga maar met de aanbevelingen van anderen denk ik. Kinderwagen ook nog geen idee, ga me binnenkort maar eens verdiepen.
Hoi iedereen Inmiddels 13 weken.. 24 april volgende controle Antwoorden op vragen: - ga borstvoeding geven.. Bij m'n dochter ook jaar gedaan - ik heb een joolz... En hoeveel setjes..,lastig.. As je niet weet wat het geslacht is zou ik niet te veel neutraalst halen
Nou dames, ik had mijn echo foto bij het topic NUB geplaatst en ze denkt een meisje ik had al zo'n voorgevoel! Maar ze weet het niet 100% zeker omdat de termijn nog iets te vroeg is... nu kan ik helemaal niet meer wachten haha
Skull is net als nub toch pas vanaf 12 weken? Helaas is mijn volgende echo pas met 15 weken en dan zou de echoscopiste wel gelijk kijken voor het geslacht. Het is in ieder geval spannend en ik ben best benieuwd wat de jongens/meisjesverhouding hier is. @kh, het klinkt alsof jij hetzelfde virus hebt als ik , niet fijn. Ik hoop dat je snel opknapt. @Marijke, haha komt vanzelf wel weer goed na de zwangerschap. Gewoon ja en amen, zou ik denken. Ik zou over je afscheiding wel even contact opnemen met de vk, kan je alleen maar gerustgesteld worden. @MI, een meisjes schedel heeft een plattere voorkant van de hoofd en een mindere brede kaaklijn. Jongenshoofd is wat meer gestroomlijnd. Helaas voor de 12 weken hebben alle babyhoofdjes nog een soort bobbelvoorhoofd dus dat maakt het onderscheiden lastig. Ook als ze een schedelopmeting doen en de breedte van het hoofd loopt achter op de lengte (in weekdagen) dan is het waarschijnlijker een meisje. Wel bijzonder dat je de kleine al voelt. Ik denk dat ik nog even moet wachten. Geen idee hoe het voelt... Ik kan trouwens niet heel duidelijk zien of dat het profiel is van de kleine dus ik kan het niet heel zeker zeggen. Mijn opinie gaat voor nu uit naar een meisje @Joyce, welkom. Gezellig dat je mee komt kletsen @Lycos, groen duid vaak op een schimmelinfectie. Zolang het niet echt jeukt of heftig stinkt zal het wel in een beginfase zitten. Borst/fles: Ik ga het proberen met borstvoeding en ik hoop dat dat gaat lukken. Kinderwagen: ik ben verliefd op de mutsy Igo dus daar ga ik voor Babyuitzet: Geen idee, ik ga even rondvragen wat zat is. Voor zij die de skulltheorie op mijn kleintje willen loslaten voeg ik ook mijn echo (10w6d) toe.
borst/fles: ik hoop dat het lukt om borstvoeding te gaan geven tot ik weer aan het werk ga kinderwagen: Mutsy urban nomad! baby uitzet: echt geen idee ik hoop dat tegen de tijd dat ik het allemaal moet aanschaffen een ervaringsdeskundige mij helpt Haha
Welkom Joyce, vervelend dat je in de ziektewet moet en rustig aan moet doen. Mijn vriend is kind nummer 5 na 4 meiden en die heeft geen trauma hoor, volgens mij werd ie vroeger goed vertroeteld . Wat zei VK Marijke? Goh uitzet heb ik echt nog niet over nagedacht, zit wel eens wat te struinen maar durf ook nog niks te kopen. Zal straks werk eens bellen, zie ik tegenop stom he. Voel me bezwaard dat ze straks dingen voor me moeten regelen enzo. Maar wil niet veel meer invallen naast mijn vaste uren nu, ben moe en anders heb ik echt nergens meer tijd en energie voor.
Zo bij het topic skull theorie zeggen ze ook een meisje! haha! ga der maar alvast een beetje vanuit krijg me dochter nog der zin ook, want als ik vraag wat ze wilt, broertje of zus, zegt ze steeds zusje! (ook als ik zeg zusje of broertje)
Ik wil graag flesvoeding geven omdat borstvoeding niets voor mij is. Maar ik sluit niet uit dat mijn mening hierover nog veranderd. Wij hebben de Quinny Buzz. Ideaal ding!! Qua uitzet weet ik niet meer hoeveel we hadden. Maar weet wel dat ik achteraf nog heeeeeeeel veeeeel hydrofiele luiers heb bijgekocht want je gebruikt ze veel. Niet alleen voor afdrogen maar ook in kinderwagen, box etc voor als ze spugen en op de aankleedkussen zodat de hoes niet snel vuil word.
Welkom joyce!!!! Hier ook weinig leeftijd ertussen zie mijn banner. Schelen straks 14 maanden. Ook een ongelukje wat eigenlijk een wonder mag heten Dames die de tweede of derde/vierde/vijfde/zesde krijgen merken jullie verschil in zwangerschap? Ik al wel: Zwangerschap 1: Gave stralende huid Perfect werkende darmen, geen last van Tot 16 weken mega misselijk zonder overgeven Verschrikkelijk gevoelig voor wagenziekte tot aan overgeven Veel energie Zwangerschap 2: Droge huid, rode vlekken, bleek Slecht werkende darmen veel pijn eraan Tot 9 weken misselijk wel overgeven Totaal geen last van wagenziekte Erg moe Echt maf. Ben benieuwd of het te maken heeft met het geslacht maar ik denk dat zelfs met hetzelfde geslacht de zwangerschappen erg kunnen verschillen
Lovare, oke, volgens mij kijkt mijn kindje hier richting de camera...dat zei de vk steeds. Dat ze wilde opmeten maar niet lukte omdat de kleine steeds zo draaide dat je er recht opkeek. Maar ik vind dit een slechte echo hoor. Heb mooiere gehad. Levi had wel een breder koppie, meer in de vorm van een gitaarlipje zeg maar jeweetwel wat ik bedoel Heb wel gezien dat deze kleiner is dan Levi toen.