Hoi dames, Vanmiddag heb ik de termijnecho gehad en nu blijkt dat mijn uitgerekende datum 15 oktober is. Ik kletste gezellig mee met de 16 t/m 31 oktober en ik denk dat ik daar ook wel gezellig blijf kletsen, maar daar zal ik altijd de eerste en de verste zijn zeg maar... en vind het juist ook wel leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken, zodat ik dan zal volgen. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel... Dus ik kom hier ook af en toe buurten als dat mag. Ik ben dus pitahaya. Ik ben 29 jaar. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en nu dus 15 oktober uitgerekend. We zijn zo blij! Het kindje vanmiddag bewoog al en zag er zo mooi uit! Ook nekplooimeting gehad, die was 1.4 mm en heb ook al bloed laten prikken. Volgende week krijgen we de uitslag. Ik ben benieuwd. Hier de foto!
@Pitahaya....welkom .... je mag hier ook gezellig mee kletsen van mij gezellig.... hier zijn de bouwvakkers bezig met de zolder morgen gaan ze in de beton zagen en dat maakt veel lawaai dus ga ff met de jongste weg ze zijn nog lang niet klaar want ze zijn dik twee a drie week bezig voordat het klaar is wou dat het klaar was, zit nu al in de troep en kan er absoluut niet tegen pfff gr
Lycos, dat is neem ik aan een goede uitslag gezien je smiley Heb nooit de meting gedaan dus weet niet zo goed wat de aantallen zijn. Nell, met 1 borst kun je prima voeden hoor. Die gaat gewoon meer aanmaken als je hem steeds daar aan legt. De ander blijft dan achter...heb je een operatie gehad dat twee borsten niet mogelijk is? Welkom Pitahaja. Leuk! Mooie echo! Als ik dan uitga van wat Lovare mij vertelde en naar de skull kijk zou ik zeggen: een meisje? Ach ha toch leuk op twee topics kletsen? Ik zit op 1 oktober. Als ik eerder beval hoop ik ook niet dat ik verbannen word naar de september club
Nee toch mi87? Ik wordt ingeleid met 37 weken. Ons kindje zal dus in september komen, maar we zijn allemaal in oktober uitgerekend dus kletsen we hier gezellig toch?
Grappig, iemand anders zei ook dat het een meisje zou worden, ook hier op het forum. Zelf heb ik ook het idee dat het een meisje word en heel veel mensen in mijn omgeving ook. Maar een jongen zou ik net zo leuk vinden hoor. We wachten het af. Vind het zo stom dat we pas over 8 weken weer een echo hebben. Duurt nog zo lang!!!
Pitahaya: welkom! Leuk juist dat je mee kletst! Wij zijn wel kwebbelkousen, dus weet waar je aan begint hahaha. Maar wat een prachtige echo zeg! Lovare: gaat alles goed? Heb je al paar dagen niet gezien. Drukke dagen?
Uitslag is inderdaad goed. Een vergrootte kans op down is vanaf 1:200 Dan kun je verdere tests laten doen. Welkom pitahaya Ook je eerste kindje zie ik, leuk! Bij mij ook.. Jouw echo lijkt op de mijne.. Ik denk zelf ook dat ik een meisje krijg.. Wie weet
Helaas, helaas. Zojuist gebeld door de gyn. Hij heeft mij besproken met collega artsen. Helaas mag ik niet op vakantie. Het is te gevaarlijk om te vliegen en zo ver weg te zitten. Ze zijn bang dat de cyste openspringt. Als de cyste niet kleiner wordt dus ofwel even groot blijft of groter wordt, moet ik geopereerd worden in week 16... Ben dus enorm aan het balen. Geen vakantie en ook nog steeds niet het gevoel dat ik echt zwanger ben...
@mammiev6: haha, ik post gewoon elke dag . Nouja bijna elke dag, meestal kom ik er donderdag niet aan toe. Ik heb vanmorgen nog gepost op pagina 256, maar zal je misschien net gemist hebben. Sowieso niet druk omdat ik al een paar dagen ziek in bed lig Wel leuk als je de kleine nu al kunt voelen. Ik probeer me er altijd al s avonds op te concentreren, maar het enige wat ik dan voel zijn mijn darmen en hartslag hoger in mijn buik . Terwijl ik dit zit te typen voel ik precies op de plek waar ik zeker weet dat de kleine zit allemaal flinke borrels Ik zal me vast inbeelden dat dat de kleine is. Ik heb geen idee hoe het moet voelen.... Ik heb wel een hele gevoelige baarmoeder weet ik door een spiraaltje die ik had en eruit moest halen omdat ik hem met elke beweging voelde... @pinac, hier ook struinen naar dingen, maar nog niks kopen. Dat gevoel klinkt inderdaad als bandenpijn. @MI, ik was de vorige zwangerschap veel beroerder dan nu. Echt vele malen en veel meer last van mijn banden. Nu glij ik door de dagen heen. De vorige kleine van mij was ook zo lastig met echo's en metingen. Daardoor wel een leuke echo waarop het op een gummiebeer lijkt hahaha @marijke, mooi dat alles goed is ! @B16, fijn dat er niet gelijk drastische maatregelen hoeven getroffen worden. Ik hoop dat je straks gewoon op vakantie kan en dat die operatie kan wachten tot na de geboorte zodat je kleintje "normaal" kan opgroeien in je buik zonder gevaar. *duimduimduim* @Lycos, fijn dat je nekplooi uitslag goed is vol zelfvertrouwen door de zwangerschap heen dus! @pitahaya, gezellig. Hoe meer zielen hoe meer vreugde @Pascalle, lastig van de rotzooi. Nog even doorbijten. Het is voor een goed doel Ik heb vandaag de stap genomen om een maatschappelijk werker mij te laten helpen met het opmaken van mijn financiën en wat ik nog moet regelen (en waar ik recht op heb). Deze zwangerschap is onverwacht en ik zit ook zonder partner. Ik heb wel zelf een woning maar die is behoorlijk krap, zeker met een kleine erbij. Ergens deze week word ik in ieder geval gebeld. Het virus lijkt inmiddels minder actief in mijn lichaam. Eten en drinken is nog steeds lastig maar het gaat met mate.
Ohh nee B16 wat ongelofelijk shit! Dan maar hopen dat de cyste snel uit zichzelf verdwijnt en jij nu ook eindelijk kunt gaan genieten Lovare; jij ook al ziek.. Het heerst ook echt nu...beterschap!
Hoi dames! Ik lees al een paar dagen mee! En dacht ik laat wat van me horen want wil graag mee kletsen.. Ben 27, getrouwd en Zwanger van ons eerste wondertje.. Ik ben uitgerekend op 11 oktober!! We vinden alles super spannend en nieuw .. Ik zit met tig vragen dus dacht wel fijn als ik mee kan kletsen!!
Wat enorm balen B16! Sneu zeg... Zieken beterschap! Bah was weer geen goede nacht hier. Moet eruit naar de wc en dan val ik gewoon niet meer in slaap. Nog steeds wat last van buik, vrees dat fanatiek paardrijden de oorzaak is . Voor mezelf en een aantal anderen, de 12 weken dans!!!
@Yankee....welkom ... hier zijn de bouwvakkers alweer bezig wij brengen de kids zo naar school Hoop dat ze dan in tussen tijd al aan het zagen zijn Want de kleine van ander half is er wel nou kom later wel weer gr
12 weken dans!!! MI87: bij nr1 heb ik rechts met tepelhoedje geklooid, tepels beschadigd. Bij nr2 dacht ik, ik doe t zonder tepelhoedje toen is er nog meer beschadigd (tussentijd ook maar 3 maanden niet gevoed dus weinig kans om te herstellen), vanaf 8 maanden met 1 borst gevoed. Mijn tepel is bijna gevoelloos en die borst was vanaf het begin al mijn mindere borst. Dus vandaar... Ik weet wel dat het kan maar ga alleen balen van de ongelijke borsten . B16: oh wat balen meid! Bah!