Zo weer bijgelezen! Voel je je alweer wat beter Lycos? In elk geval gefeliciteerd ook met de goede uitslag! Wij gaan de babykamer ook los doen denk ik, helaas zijn wij niet erg creatief allebei haha, dus dat wordt interessant . Ik weet niet zo goed of dat nou de nub is haha, spannend!! MI ik had je verhaal al eens gelezen, echt een waanzinnig cool verhaal, echt jullie wonder B16 Wat onzettend naar van die cyste Hoop dat ie snel kleiner wordt en je niet geopereerd hoeft te worden! Pascalle irritant van die luidruchtige verbouwing bij jullie, wij hebben er ook eens middenin gezeten, was niet leuk! Veel succes. Hopelijk wordt het mooier en fijner! Lovare goed dat je hulp hebt gevraagd, heb je zeker recht op Voel jij je al wat beter?
ik wil denk ik bruin. maar mijn man de groen/ blauwachtige. had inderdaad ook die actie bij baby dump gezien. maar ik vind het nog steeds zoveel geld mn man heeft geen werk dus wacht nog even op betere tijden. of misschien dat mn ouders het willen betalen.. welke kleur wil jij ? ga jij die actie doen ?.
Yankee, nee hoor ben er mega slecht in hahaha dus hecht er niet teveel waarde aan kijk meer naar het voorhoofdje. Tip van mij voor degene die een wagen nog gaan kopen!!! Kijk even naar jezelf en je man. Zijn jullie lang? Verwacht je dus een kindje met langere benen dan zou ik een wagen uitzoeken waar de wieg 10cm groter is dan de standaard maat. Anders heb je grote kans dat je kindje nog helemaal niet kan zitten en te jong is maar wel over moet op de zitstand omdat hij/zij niet meer in de wieg past. Dit zijn de grootste wiegen: Joolz, nuna, bugaboo en maxi cosi
Wij hebben dit kastje al gekocht (weet niet of ik deze hier al eens geplaatst had in dit topic, wel in een andere dus daarom even de link) Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Luna; ik voel me nog niet veel beter.. Lig nog steeds in bed/bank.. Veel lezen en forummen helpt me door de dag heen.. Ik ben echt niet iemand die graag op haar kont zit..
Lycos, wat ga je ermee doen? In die kleur laten of verven? Wij zijn totaal niet handig dus we kunnen niet doe-het-zelfen maar het ziet er mooi uit!
Wij hebben zelf nog niets gekocht maar inmiddels van familie, vrienden en collega's al best een hoop gehad! 2 onesies, 2 rompertjes, badcape, spuugdoekjes, sokjes, slofjes, kruik met hoes, 1 pakje en 6 slabbetjes en dan ben ik vast wat vergeten Haha ik ben opzoek naar een goede complete uitzetlijst, iemand tips? @Lycos leuk kastje!
K wil ook nog een oude brocante linnenkast. Één van de twee word lichtgrijs krijtverf, de ander blijft houtkleur.. Een nieuw bedje (weet nog niet welke) en deze strakke schommelstoel: http://anoukdekker.nl/wp-content/uploads/2014/01/Schommelen-21.jpg Verder een houten tak aan de muur om de mooiste kleertjes aan op te hangen
Bij ons word het waarschijnlijk een bij elkaar geraapt zooitje. Mijn man en ik hebben een te dure smaak voor onze portomonnee dus het kan ons niet heel veel uitmaken. Mijn babies hebben nog nooit geklaagd over een mismatch tussen bed commode en kast dus het komt vast goed .
Jeetje, wat knap. Jullie hebben allen al wel een goed idee van wat jullie willen. Ik heb dat nog helemaal niet. M'n man is heel erg van het 'wat jij wil' dus die zal niet heel snel roepen ik vind dit of dat heel leuk. Soms is dat wel jammer.. De babykamer is ook niet extreem groot dus moet ook rekening houden met ruimte. Mooie stoel lycos .. Ben ook op zoek naar mooie schommelstoel !! Dus als anderen mooie gezien hebben laat me vooral weten.
Voor op de lijst: 10-04 Controle verloskundige Ik heb trouwens net het echo-centrum gemaild met de vraag of we nog een extra echo kunnen krijgen met 15-16 weken. Kan nu echt niet 8 weken wachten op de 20-weken echo hoor!! Hoe doen jullie dat?
Jullie allemaal aan druk aan rondkijken voor de babykamer merk ik wel! Bij een 2e is dat toch wel heel anders. Mijn dochter slaapt nog in het ledikantje maar binnenkort gaan we kijken voor een groot bed en nieuwe meubels voor haar! Het ledikant gaat dus naar de baby! zat alleen gisteren te denken, als het een meisje wordt dan krijgt ze exact dezelfde kamer als me dochter had, alle accessoires blijven hetzelfde, de kamer (zit nog heel leuk meisjes baby behang op), dekentjes etc... van de ene kant denk ik dan ook wel jammer haha! al hoewel hij wel heel mooi is! dus ja daar gaat het om he! als het jongen is moet dus veel veranderd worden. Kamertje is vrij roze meubeltjes gewoon wit die kunnen wel voor een jongen! anders wordt het allemaal wel heel duur als je zoiets 2 keer moet aanschaffen Hier kan ik ook niet wachten tot de 20 weken echo hoor! Wij over 1,5 week al de geslachtsecho! 1 dag voordat ik 15 weken ben!
Hier ook 20 april de geslachtsbepaling (ben dan 15 weken en 1 dag!) kan ook niet zolang wachten.. Ik ben te nieuwschierig! Aardbei, lijkt me idd logish dat het voor een tweede voordeliger is. Daarom wil ik niet echt bezuinigen op de babykamer en gwn 1 mooie babykamer kopen in neutrale kleur (wit) .. Omdat we meer kinderen willen, wil ik deze dan voor alle evt Kids gebruiken! En wil je graag een meisje of een jongen? Ik durf het niet te zeggen maar ik hoop heel stiekem Op een meisje !! Mijn man hoopt minder stiekem op een jongen hahaha dus we zijn sowieso happy!
Hier ook lichte voorkeur voor roze. Puur omdat we al een ventje hebben. Maar ik voel me dan zo rot. Doordat ik uit de 'moeilijk zwanger worden rijtje' kom durf ik zoiets bijna niet uit te spreken. Je moet blij zijn met wat je hebt en dat het gezond is! Alsof het taboe is uit te spreken dat je graag een bepaald geslacht wilt... Al weet ik uit ervaring: een jongen is fantaaaaastisch! Ik heb wel een enorme knuffelkont en komediant. Een ontzettend makkelijk en tevreden manneke. Absoluut niet eenkennig. Lacht naar iedereen en heeft dus bij elk uitstapje of supermarkt bezoek binnen no-time een paar dames om zijn vingertje gewonden. Zo'n ventje wil ik er nog wel eentje van Maar herkennen jullie dat? Dat je, je voorkeur bijna niet uit durft te spreken?
Ik herken dat wel een beetje. Maar ik probeer er niet zwaar aan te tillen. Want voor mij (ons) spreekt het voor zich dat de gezondheid voorop staat ongeacht geslacht.. Maar snap dat je je 'slecht' kan voelen door zoiets uit te spreken. Ik durf wel eerlijk te zeggen dat ik als jong meisje ver voordat ik ooit aan Kids dacht moeder wilde zijn van een dochter en m'n hele familie/vrienden weten dat. Dus hoef het niet eens te zeggen ze weten het allemaal al. Simpelweg omdat het me geweldig lijkt een soort mini 'vriendinnetje' .. Met mooie strikjes, rokjes en jurkjes haha Maar dan zie ik m'n zus met 2 knullen die zooo lief zijn en knuffelbeesten dat ik ook weer denk wat het ook is ik ben hartstikke happy!
Ik herken t wel hoor mi buj de eerste had ik echt geen voorkeur, bij de 2e wel en nu weer. Ben dr altijd voor uit gekomen en merk ook wel dat t juist bij een 2e of 3e meer begrepen word als je voorkeur hebt. meeste willen van beide kanten genieten, een koningskoppel willen is heel normaal dus waarom er geheimzinnig over doen
Kunnen we hier geslachtstechnisch iets van maken? Ben zelf "bang" voor een 4e meid! ! Hoewel ik dat helemaal niet erg zou vinden hoor. Mijn gevoel zei alleen heel sterk en jongen. ..
Joyce, ik kan er niks in zien sorry. Geen nub en geen skull. Heb jij al 3 meiden!!! Ook leuk. Ik kom ook uit een meiden gezin. Arme papa Gek genoeg heb ik nu een klein voorgevoel dat dit een meisje is. Bij mijn ventje was mijn voorgevoel goed. Ben benieuwd deze keer. Het voorgevoel werd steeds sterker naarmate ik meer echo's kreeg en verder in de zwangerschap kwam. Het kindje in beeld kwam mij gewoon over als een jochie. Nu heb ik dat dus dat ik denk: volgens mij is dit een meisje.