1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wij hebben geen voorkeur, is onze eerste :D

Alhoewel ik wel een sterk voorgevoel heb dat het een meisje is..
    Vriendlief gokt op een zoon dus een van ons heeft gelijk ;)

Joyce; ik kan er inderdaad ook niks van maken..

Ik kan niet wachten tot 23 april... PFf ben zo benieuwd! Kan ik eindelijk gaan shoppen!!!!

2. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo knap als jullie voorgevoel hebben en dan achteraf nog goed zitten ook! Ik heb ècht geen idee!
    Een meisje zou wel héél leuk zijn, maar ik ga er niet van uit. We hebben ze nu om en om, dan zou meisje aan de beurt zijn. Maar 3 jongens en 3 meiden dat gelooft toch niemand 😉

Lovare: heb je bericht inderdaad over het hoofd gezien..sorry ;)
    Beterschap trouwens, ook voor Lycos ( en nog iemand).

Ik kijk nog helemaal niet naar meubels. Eerst moeten we kijken waar en hoe groot de babykamer komt. Donderdag komen er twee mensen ff meekijken hier in huis wat er mogelijk is.

Pascalle: succes met de verbouwing. Vreselijk, maar daarna helemaal mooi!

B16: wat ontzettend balen! En dat is nog zacht uitgedrukt... Hopelijk kunnen jullie op een later moment nog vrij nemen?
    Maar eerst die horde van een cyste nemen!

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammie van 6, wilde alleen f zeggen dat mijn mama ook 6 Kids heeft. Drie jongens en drie meisjes ;) dus het kan wel hahah

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Blegh echt kots en kotsmisselijk sinds een uur of 3.. darmen spelen ook gelijkmop..ll heb niet eens avondeten genomen...

maar nu.. nu krijg ik honger terwijl ik nog misselijk ben!... dan toch die bak ijs maar openmaken......

5. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog 1 Marijke!
    alleen geen ijs haha

6. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Geniet van je ijs :D, gekke dingen gaat een mens soms eten he haha. Geloof dat hier de gekke eetgewoonten wel wat afnemen, niet meer midden in de nacht zin in kipnuggets enzo :p.

Wow 6 om en om qua geslacht is ook bijzonder! Ik dacht meisjes, maar heb nu gevoel van beide 1. We zullen het vanzelf zien op de echo.

7. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Mijn voorgevoel klopte 2 keer, en helemaal geen echos gedaan. Ben benieuwd of het nu ook klopt!

Ik zoek heel erg naar extreme smaken. Zoals zure dingen. Heel vreemd.

8. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    wat grappig zeg. ik heb dat ook. Verder niet veel opgemerkt maar ook de extreme. normaal echt nooit. ben ook opeens van zout... dat is echt nieuw normaal ontwijk ik zout

9. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, weer even bijgelezen, wat hebben jullie veel gekletst!
    Nieuwe zwangeren, welkom!
    Ik wil ook jullie opinie vragen over de nub/skull, ik heb een echo van 11 weken 5 dagen, weet niet precies of daar al iets te zien is, wat denken jullie?
    Over de kinderwagen, ik weet niet wat ik moet doen, had niet gedacht dat ik 3 kinderen zal hebben toen ik de eerste kreeg, anders had ik toen gewoon een goede aangeschaft. Maar ik heb al tweedehands gekocht en nu is ie al in hele rammele staat, maar om weer een kinderwagen te kopen voor waarschijnlijk laatste kind heeft ook niet veel zijn lijkt me. Je hebt de combi eigenlijk relatief zo kort nodig, of ten minste ik gebruikte het alleen tot max 1 jaar, dan een buggy of driewieler. Mijn zoon vanaf 2 jaar heeft nooit in een wagen gezeten. Pfff, ik weet het niet, maar er is nog zat tijd om hierover te denken:)

Bijgevoegde bestanden:

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Nub is niet te zien.. Skull denk ik jongen! :)
    Zo leuk om te speculeren he! Over een tijdje weten we het allemaal! (Voor diegene die het willen weten dan he)

11. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh leuk Yankee! Wat is jouw plekkie in de rij? Van harte welkom by the way!

Hier nog geen extreme eetgewoontes. Behalve dat ik zeer weinig op kan. Zit nu op -2 kilo.

Pinac bij jou heb je 2x 50% kans 😊 Wel bijzonder 2 van die ukkies!

12. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Lycos! Moet je opschrijven, dan straks kun je zien hoeveel je goed geraden hebt:D

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Jeetje meiden wat gaan de berichten snel hier, helaas kan ik niet alles volgen. Maar doe mn best, lees vooral veel mee.
    Vandaag uitslag gehad van de nekplooimeting. Alles was rond de 1 op 5000. Daar waren we wel blij mee.
    13 april hebben we een geslachtsecho gepland.
    21 april een afspraak bij de klinisch verloskundige

Hoe voelen jullie je?
    Hier nog steeds aan het koren overdag, maar hou het gelukkig nog oke binnen, verder helaas al lat van mn rechterheup. Ben benieuwd hoe lang ik werken kan volhouden. Ik heb wel een nieuwe eetgewoonte speltbroodje met kaas, komkommer & klein beetje knoflooksaus😮

14. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Haai!
    Hier ook weer een goede echo gehad!
    Leuk he dat speculeren over het geslacht. Nog even en we weten het! De vk dacht een meisje maar is nog zoooo klein dat het natuurlijk lastig is.
    Ben wel weer vooruit gezet, ) 6 oktober uitgerekend!
    Dus nu al 13 weken, woei, gaat snel toch wel!

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gefeliciteerd met de goede echo Jossie!
    En Sterre met de mooie uitslag!

leuk idee om iedereen zijn vermoeden achter haar naam te zetten :D
    Mijn vermoeden is nog vaag hoor... meer een neiging dan zeker weten.

Simkins, ik zeg ook een jongen. grappig die tweede echo zo half van voren het gezichtje.

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @luna, wat een echoavontuur ;) . wel mooi eindresultaat . Hier gaat alles een stuk beter. Nog wel vaak misselijk van eten en met name bepaalde texturen...

@tunisiana, ongeacht geslacht ga ik voor "aqua". Klopt hij is best prijzig, maar ik krijg hem cadeau dus dat scheelt. Ik wil eerst verhuizen en daarna zie ik wel welke actie er is. Eerst even andere zaken regelen, er is nog zat tijd.

@Mi, goede tip. gelukkig is deze pappa een ukkie en ben ik ook niet heel lang. Ik snap de dat gevoel over voorkeur wel. Ik heb zelf een voorkeur voor roze, omdat ik zelf van het vrouwelijk geslacht ben en weinig weet van de toiletgewoontes van mannen... Het lijkt mij lastiger om een knul op te voeden zonder man. Maar de tijd zal het leren en ik ben met allebei gelukkig :)

@Nell, hier ook gewoon bij elkaar geraapt. Ik ga lekker marktplaatsen en dan doe ik wel een make-over hahaha

@pitahaya, ik heb er een extra van het erasmus mc met 15 weken. In principe zijn er zat opties bij zat echo-centra voor pretecho's. Dus als zij het niet doen kan je even het internet afspeuren. De prijzen variëren nogal.

@aardbei, lekker makkelijk alles doorgeven. Helaas kan ik het van niemand uit de familie overnemen. Dit is het eerste kleintje weer in 5 jaar...

@joyce, ik kan niks van die echo maken, sorry. Nog even geduld ;)

@mammiev6, kan gebeuren :)

@Jossie, spannend. Wie weet heeft de vk het goed gezien. Wat denk jij?

Vandaag echt broekenramp op werk. Ik mag alleen maar zwarte broeken aan en geen enkele broek kan meer dicht. Noodgedwongen toch een aangetrokken en dat deed zo'n pijn. Uiteindelijk met 2 elastiekjes hem provisorisch wat groter gemaakt. :cool: Nog een paar dagen en dan heb ik in ieder geval 1 zwarte zwangerschapsbroek
    Qua voorgevoel heb ik geen idee. 3 mensen om mij heen zeggen dat het een knul is...
    Niemand had dus een vermoeden bij mijn echo?

17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammie van 6, ik ben de vijfde dus een na jongste. Na mij komt m'n broertje.. Dus ben wel t jongste meisje. Dit wordt dus ook al het tiende kleinkind van m'n ouders!! M'n broer verwacht kleinkind nr 9 in juli en wij kleinkind nr 10 in oktober dus!!

Voor m'n schoonouders is het de eerste en manlief komt uit klein gezin dus m'n schoonmoeder vooral is door het dolle heen!! Al zoveel voor ons gekocht! Super lief

18. Mommytje

Mommytje Lid

1 mrt 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

19. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Mijn partner denkt dat het een jongen wordt & ik denk een meisje. Ik vroeg aan mn zoontje wat hij graag wilde en hij zei dat het hem niks uitmaakte:D vond dat zo lief!
    Nog 1,5 week wachten dan krijgen we het als het goed is te horen, vind het zelf wel heeeeeel spannend!
    Ik heb trouwens een inimini voorkeur voor een jongens & dat is meer omdat we al een knul hebben en het bekend is, maar een meisje vind ik net zo leuk:D

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen wat een mooie echo's allemaal.

Hier ook bij elkaar geraapt spul hoor, vind het zonde daar veel geld aan uit te geven terwijl het een baby toch niks uitmaakt.

Deel Deze Pagina