Woe mooie echo's! Hier zon verschrikkelijke nachtmerrie vannacht!? ml maakte me wakker omdat ik heel hard aan het gillen en huilen was... Was overtijd, na paar weeen konden ze t hartje nirt meer vinden en zeiden ze dat mn meisje(!) dood was gegaan... maar ze wouden geen controle echo maken... pffff ven er nog naar van...
Hier beginnen we het langzaamaan bekend te maken. Mn vriendin gister verteld, straks een andere vriendin en mn oma. Mn zoontje morgen en dan de lastigste mn vriendin die al 2.5 jaar bezig is om een kindje te krijgen... zie er echt tegen op... Na haar zetyen we het op facebook, maar wil dat zei het eerst persoonlijk te horen krijgt
Leuk Marijke! En soms blijft het vervelend iets te moeten vertellen, maar zo moet je er niet instaan. Het blijft een wonder en iets moois dus ze zal sowieso heel blij voor je zijn! Maar snap je gevoel (heb een schoonzus die hetzelfde meemaakt maar die heel blij was voor mij en haar broertje) Hier voel ik me eindelijk weer een beetje de oude. Merk dat veel meiden hier roepen dat ze denken een meisje te hebben en hun partner een jongen .. Hahah hier thuis idem dito. Maar Zonder gekkigheid het is onze eerste dus het maakt niks uit. Lees dat veel de plooimeting gedaan hebben. Wat knap. En gelukkig dat er niks mis is!! Ik heb er zelf niet voor gekozen. Maar snap als anderen dat wel doen Heeft iedereen het hier al op haar werk verteld? Hoe reageerden leidinggevenden?
Ben ik weer even. Ik houd jullie niet bij hoor. Veel te druk. Heb wel weer helemaal bijgelezen, ook mooie echo's gezien. Yankee, welkom! BI16: sterkte met alles, heftig hoor! Hier morgen weer gyn en echo. En mijn 12-weken dans! Fijne dag iedereen!
Mijn voorgevoel is ook zeker een meisje! Ik heb alleen wel een kleine voorkeur voor een jongen, tja omdat ik al een meisje heb natuurlijk! Maar moet zeggen de voorkeur is niet heel groot hoor. Bij de 1e zwangerschap wilde ik echt heeeeel graag een meisje, ik was ervan overtuigd dat het een jongen was... maar toch een meisje, wat was ik blij! Over uitspreken deed ik dus in het begin wel ik riep ook altijd dat ik graag een meisje zou willen en dat wisten de meeste mensen wel.. totdat sommige dus gingen zeggen wat nu als het een jongens is? maar natuurlijk zou ik er dan net zoveel van hebben gehouden maar ja ik kon me gevoel toch niet uitzetten?? toen dus maar wijs me mond gehouden! Toch heb ik wel altijd het gevoel gehad dat ik na me dochter dus nog een dochter zou krijgen, weet niet, gewoon 2 meiden. Mijn moeder heeft ook 2 dochters dus denk gewoon dat ik hetzelfde als haar krijg maar ja we zullen het zien over 1,5 week! meisje lijk me toch ook wel weer heel leuk!! en ik vind meisjesnamen zoveel makkelijker!! jongensnamen wordt hier nog een karwei! Vriendinnetje van mij gaat binnenkort ook beginnen met behandeling ivf/icsi, ik vond het ook zo lastig om het haar te vertellen. ik had al 2 keer op het punt gestaan maar kon het niet. totdat ze zei wel vertellen als jij iets te vertellen heb he! (ze wist dat ik gestopt was met de pil) dus toen toch verteld, maar ze was gelukkig wel blij voor ons! Ik zie weer wat mooie echo's voorbij komen! Hoeveel zijn jullie al aangekomen?
Hoi meiden **hier vandaag mijn 13 weken dans** verder weinig nieuws... de bouwvakkers doen weer lekker hun werk de jongste ligt in bed maar er is behoorlijk lawaai dus ben benieuwd hoelang hij nog slaapt en of hij wel kan slapen Ik lees straks wel weer ff bij ga nu ff lekker met de kids lezen gr
Ik ben nog niks aangekomen. Ben best slank Van mezelf dus soms vind ik dat wel jammer!!! Ben benieuwd of jullie het am wel merken?
Mommytje....meisje? Lovare, ik zie dat je nu ook voorbij de termijn van de vorige zwangerschap bent. Vond je het spannend? Ik heb dat met de 7 weken. Hier al een kamertje gratis gekregen van collega van mijn zwager. Die waren uit de baby periode en mochten we zo hebben. Ziet er nog super uit. Denk wel dat we het nog even een likje verf geven. Maar dat is geregeld Mijn ventje heeft een gloednieuwe kamer. Voor hem hadden we gespaard maar deze kwam zo onverwachts dat het ook een beetje uitzoeken word. Ach, kindje krijgt zoveel liefde hier een fijne opa's en oma's en tantes en ooms. Dat vind ik veel belangrijker.
Aardbei, hier ook! Hebben vier namen voor een meid die we allemaal even mooi vinden. Dus daar komen we wel uit. Maar een jongen??? Pfffff heb zo'n beetje elke naam gezien onderhand en geen enkele is goed genoeg... of ik vind hem niet mooi, of mijn man. Dat word nog een lastige klus. Levi hadden we zo'n vijf jaar geleden in ons hoofd. Helaas duurde het daarna vier jaar voor we hem konden gebruiken en in die tijd is hij verschrikkelijk populair geworden. Daar baalde ik wel van maar ja, ik wilde perse die naam. Ik had hem al zo lang
Goedemorgen! Mommy, moeilijk... Hier twijfel ik door de vorm van de skull... Plaats hem eens in het skull theorie topic! Ik neig naar een meisje... (Ik ben een leek hoor) Ik ben 1 kilo aangekomen, maar nog steeds een platte buik! Al mijn broeken zitten nog als gegoten! Benieuwd wanneer er iets groeit. Hoe gaat het met jullie buikjes?
Draag al vanaf begin positie kleding... had meteen een buik. Nu blijft hij redelijk hetzelfde al een poosje. Weet uit ervaring dat na 16 weken echt goed zichtbaar word
Hoe ver ben jij? Maak je ook een mooie banner? Dames... vraagje: Wij hebben een kleine auto en kleine kofferbak (seat-Mii > Dezelfde als de volkswagen -up). Nu willen wij een kinderwagen gaan kopen maar de zus van manlief bood aan dat we ook haar wagen mogen overkopen (tegen kleine vergoeding). Zij heeft een prachtige wagen. Maar toen zei ik: Maar hij moet natuurlijk wel in de achterbak passen. Toen zei zij: Dat hoeft toch niet. Je kan toch de stoelen naar voren doen en dan één stoel voor de baby overlaten en dan daar naast zeg maar de wagen neerleggen? Zo deed zij het altijd. Maar ik vraag mij af: Is dat handig? Moeten we niet naar een wagen kijken die echt in de kofferbak past? (Ook ivm vakanties en dagjes weg enzo waarbij je nog meer spullen mee neemt) en daarnaast: Is het wel VEILIG om op die manier te rijden. Als je uit de bocht vliegt, dan kan die wagen toch zo tegen de baby aan knallen? Hoe doen jullie dat? Wij willen in de toekomst ooit wel een grotere auto gaan kopen maar dat zal nu niet gaan gebeuren.
Ik ben dus ook vrij slank. Voor de zwangerschap woog ik 52 kilo en zat gisteren dus al op 53,5, bleh.. voor me gevoel gaat het zo snel. Maar ja die buik is ook al zo aanwezig. Bij me dochter had ik deze buik echt pas bij 19 weken of zo.. zo gek. Ben dan gelijk bang dat het door het eten komt dat er 1,5 kilo bij zit.. maar ja volgens me vriend eet ik echt niet veel... maar ja lastig! en de broek die ik nu aan heb zit toch al best strak.... Ik vind Levi ook een hele mooie naam MI! Maar inderdaad omdat hij zoveel voorkomt wil ik hem niet meer. Ik houd sowieso van korte namen.
Hier 1,5 kilo onder mn startgewicht. Herkenbaar hoor met namen, de naam van onze oudste is ook zooo populair geworden afgelopen 2 jaar, zou m nu niet meer zo noemen... Ik zou dat ook eng vinden pitahaya...
Wij hadden ook al jaren een meisjesnaam vast staan. De laatste twee jaar is deze heel populair geworden dat ik 'm niet eens meer wil! Jammer, wil niet dat mijn kind met 4 naamgenoten in de klas komt..zo onhandig! Wij gaan ook op zoek naar een nieuwe auto voor mij. Ik heb een Seat arosa, maar driedeurs en een heeeeeeele kleine kofferbak! Vriendlief heeft een BMW, maar die moet dagelijks drie kwartier rijden naar zijn werk en heeft m dus echt nodig! Iemand een aanrader qua auto? Ik ben op zoek naar een auto met 5 deuren, en genoeg plek in de kofferbak voor de kinderwagen. Ik wil niet zoals pitahaya zegt de wagen naast het kindje leggen, lijkt me best gevaarlijk!
Wij hadden een volkswagen polo, nu de verlengde versie. Ik vind het zelf belangrijk dat de wagen in de achterbak past. Je hebt best wagens ie je heel klein kan inklappen en die makkelijk passen. Daar zou ik eerder naar kijken dan naar een grotere auto.
Wij hebben een toyota aygo, met helaas een mini kofferbak. Wij hebben gekozen om voor een wagen te gaan die er in past, gaan voor de joolz. Wij kunnen helaas geen bank plat leggen omdat ons zoontje ook nog achterin zit in zn stoel. Verder begin ik al een bol buikje te krijgen, viel veel mensen op. Ze weten het op mn werk al sinds ik 6 weken zwanger was. (Dit ivm risico werk)
Mag ik vragen welke Joolz? Ben nu beetje op zoek naar kinderwagen die je klein kunt opvouwen... Wil namelijk inderdaad het liefste echt de wagen in de kofferbak hebben.