1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wauw nou dat had ik nooit verwacht, vanavond gelijk maar even met ml overleggen!

2. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Nooit geweten dat je voor kdv er zo vroeg bij moet zijn.

Bedenk me nu pas dat ik de kraamzorg nog moet regelen . Maar als het net zo gaat als met de oudste heb ik die niet nodig.

3. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Kraamzorg moet ik ook nog regelen maar moet hier voorv5 maanden dus heb nog effies

ik zie t ook niet mamalique..

Ik heb als luiertas altijd de cowboysbag van de kruidvat. Fantastische tas, veel vakjes, stevig en niet duur!

dacht hier minder moe te zijn... tot het ineens ruim een uur later was...

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mamalique, geen geslacht te zien...maar jongen? Puur naar het voorhoofdje gekeken ( plat jongen, bol meisje)

En wie had het geslacht al??? Weet het niet meer maar daar kun je niet omheen whahaha al goed geschapen ;)

Hier woensdag een echo met 14+6 en hopelijk kunnen we al iets zien...

Luiertas zat hier bij de kinderwagen. Ben niet zo'n tassen fan. Koop eens in de vier jaar een tas, is hij versleten dan koop ik eens een nieuwe...haha dat meisjes dingetje heb ik niet...schoenen daarentegen...daar zou ik kastenvol van willen ;)

5. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Luiertas, nooit gehad? Gewoon een leuke tas met meuk erin.

Kinderopvang scheelt heel erg per regio, omdat de kindaantallen ontzettend zijn teruggelopen zijn er minder lange wachtlijsten en kun je sneller terecht.

Oh wij eten vanavond lamsbout, zin in!!

Fijne dagen allemaal

6. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Even die link gechekt: 250 euro? Hallow he! Mijn man ziet me aankomen hahaha!

7. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Fijne paasdagen iedereen !

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik baal, ben enorm in de stress
    Ik ben zojuist gaan uiteten, had varkenshaassate besteld..
    Tijdens het eten zag ik dat deze nog ietsje roze van binnen was (niet rauw, maar ook niet doorbakken) ik had toen al meerdere happen gehad.. Pff internet afzoeken helpt ook niet mee om me gerust te stellen. Ik lees alleen maar negatieve dingen! Jezus, hoe stom!
    Voel me echt zo dom nu :(

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lycos, maak je niet te gek. Het is een voorzorgsmaatregel voor een bacterie die mogelijk in rauw vlees kan voor komen. De kans dat de bacterie daadwerkelijk in het vlees zit is al heel klein. Ik neem aan dat het vlees van je restaurant veel beter wordt gecontroleerd dan het gemiddelde vlees in je supermarkt. Dus de kans op besmet restaurant eten is nog kleiner.

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @lycos, zou me niet al te druk maken.. Net wat lovare zegt zal vast niks ergs zijn..

Iemand nog leuke plannen dit weekend?
    Zag mooie luiertas voorbij komen!! Ja, een beetje prijzig maar ligt er maar net aan wat je ervoor over hebt en wat je budget is uiteraard .

Velen hier krijgen een tweede , derde of zelfs zesde kind hahaha dus snap dan dat je niet als een gek allemaal nieuwe dingen nog gaat kopen want je hebt al zoveel in huis!

Maar als ik voor mezelf spreek, het is toch m'n eerste en ik wil dan juist nu mooie spullen kopen (deels uit enthousiasme, deels met de gedachte als het goed kwaliteit is kunnen de evt volgende Kids er ook van genieten) .. Dus ik zit braaf te wachten tot de 20e dan weet ik wat het wordt en dezelfde avond zit ik online te shoppen haha

11. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Het is inderdaad maar net hoe je bent en hoe je portomonee eruit ziet :). Gelukkig kan het niet verkeerd!

12. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi

hoe is het met iedereen?
    Hier gaat alles goed
    gisteren hele dag op onze camping gezeten om onze
    spullen daar weg te halen want de caravan gaat weg
    We hebben nog genoeg thuis te doen en krijgen straks
    nog een kleintje dus geen tijd en zin meer om naar de
    camping toe te gaan. .

deze week weer echo voor een extra bevestiging
    geslachtsbepaling
    dus spannend haha
    vandaag alweer 13+3 dagen zwanger

Kom vanavond wel weer ff kijken hier
    gr

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Klopt yankee, bij ons is het ook het eerste kindje (en niet het laatste hoop ik) dus we willen inderdaad nu wat meer investeren in goede degelijke dingen, zodat die straks bij een tweede en of derde ook nog gebruikt kunnen worden.
    Je kunt het zo duur Maken als je zelf wil natuurlijk :)

Pascale; spannend die geslachtsbepaling!! Ik ben ook zoooo benieuwd wat iedereen krijgt :D

14. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik ook! Manlief denkt een jongen, ik een meisj.
    Nog even geduld tot de 20 weken echo.

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Haha Nell:D hier idem! Ik ben er van overtuigd dat we een meisje krijgen (een bepaald voorgevoel) en vriendlief is overtuigd van een jongen...

We zullen zien! Nog 19 dagen tot de geslachtsecho...
    Duuuuurt lang! Eerst morgen de 14weken dans... :)

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @yankee, ik geef je gelijk over het kopen van kwaliteit. Als je het geld voor de tas hebt dan is het zeker ook leuk :)

@Pascalle, ik kan me voorstellen dat je die extra zorgen van een caravan er dan niet bij kan hebben.

Hier even mijn 13wekendans :) helemaal happy. Vandaag de baas verteld en die reageerde echt heel leuk, dus ik ben weer opgelucht.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik hoop dat ik het woensdag weet :D

Maar officieel wacht ik tot de 20 weken echo met het rond vertellen. Heb dan precies ook ons 7 jarige trouwdag en wil dan voor de familie gender reveal cupcakes maken.

Deze zwangerschap gaat al zo langs me heen. Bij Levi was ik er meer mee bezig, hield van alles bij....nu totaal niet dus zo wil ik toch deze zwangerschap iets speciaals doen.
    En bij Levi wisten we ook tot de geboorte niet wat het werd dus het gaat nu zoiezo allemaal anders.

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Zijn er meiden nu die het niet willen weten?

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke het word nu tijd voor buikenfoto's :D
    En geen excuses van dat er nog niks te zien is. Dat maakt het juist leuk, dat verschil bij iedereen.

Ik heb hem al op het buikenfotontopic gegooit maar hier is ie dan met 14+2

20. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie buitenfoto!
    Hier vandaag 13 weken maar nog echt geen buik te bekennen!!

Deel Deze Pagina