1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Eerste Yankee? Toen kreeg ik met 16 weken een mini buikje...heb de foto van toen staan op mijn pagina.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Jeetje MI, jouw buik wind er ook geen doekjes om :p de kleine heeft wel zat bewegingsruimte.
    Ik heb ook al best een flinke buik geloof ik voor mijn periode...

Haha, ik ben wel benieuwd of er uberhaupt hier iemand is die het geslacht niet wil weten :p

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb ook nog niemand horen zeggen hier het niet te willen weten :D
    Allemaal nieuwsgierig!

Ja mijn buik wist nog hoe hij moest worden dus is maar vast zo gaan staan ;)

4. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mi, ja de eerste! En heb altijd maat xs gehad en moet zeggen ik pas alles nog. Vind het soms wel jammer! Wil wel een toeter maar als je zegt dat het bij jou ook pas bij 16 weken begon is er nog hoop hihi

Heeft er hier iemand (aangezien er al veel moeders zijn hier) ervaring met de stokke Xplory. Vind het een mooie wagen waar we denk ik voor kiezen maar wilde even weten of anderen het als fijn hebben ervaren

En iemand ervaring met de bloom fresco kinderstoel die voor baby's in ligstand kan. Lijkt me heerlijk als de kleine stx aan tafel bij ons kan (al eet die niet mee :) ) is het handig ? Niet te zwaar?

Thanks dames

5. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Ik vind de stoel niet heel fijn.. De bovenkant is heel fijn alleen die poot is lomp groot en ik vind de stoel erg zwaar... Wij hadden deze op het kdv.. En op het kdv gebruikte we deze alleen voor baby's want als je hem recht zet zodat ze kunnen zitten als ze wat ouder waren zat dat blad veel te hoog.. Hij is wel erg mooi om te zien ;)

6. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Hier weer een berichtje van mij.. Gaat gelukkig een stuk beter maar die uitdroging is echt een aanslag geweest op m'n lichaam.. Ben niks waard ben echt zo dweil. Donderdag zei ik nog tegen mijn vriend dat het weer de eerste keer in weken was dat ik niet had gelegd op de bank.. Wel gehangen maar niet gelege.. Vandaag zowaar ff maar een babywinkel geweest daarna wel helemaal kapot.. Eten doe ik alleen nog maar brood, beschuit en fruit.. Ander eten moet ik nog niet aandenken.. In totaal 8 kilo afgevallen.. Maar gaat nu gelukkig nog maar langzaam eraf... En het blijft allemaal gelukkig weer binnen.. Soms nog welovergeven maar dan ben iktedruk geweest.. Inmiddels al 4 weken in de ziektewet.. Niks voor mij.. Mjah niks aan te doen..

Hoe is het allemaal met jullie? Zag al mooie echo's voorbij komen!! Ik reageer niet zoveel lees wel alles maar heb niet zoveel te vertellen want om nou elke keer te vertellen dat ik me zo beroerd voel vind ik ook niet zo nuttig ;)

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Ilse, fijn dat het wel al een stuk beter gaat. Het komt vast binnenkort wel echt goed.
    Haha, je hoeft niet elke dag te melden dat je misselijk bent, je hebt vast wel je opinie over andere dingen (zoals die stoel van net). Het is juist gezellig als je wel meekletst :)
    Ga jij nog tussentijds een echo doen voor het geslacht?

8. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Fijn om te horen dat het ietsje beter gaat Ilse!

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Bij de eerste zwangerschap duurde het echt wel tot 24 weken tot ik een buikje kreeg...

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Jeetje Ilse, hopen dat de kilo's snel terugkomen en dat je meer energie gaat krijgen!
    Hier ook met de 1e zwangerschap het geslacht een verassing en nu willen we het ook heeeeel graag weten.
    Aanschaf spullen bij een 2e is heel anders maar dat maakt het wel gek en minder overzichtelijk. Als we weten wat het wordt dan ga ik grote schoonmaak houden op zolder en misschien toch een nieuwe wandelwagen aanschaffen. Ook peuterspullen kopen zodat de baby spullen doorgeschoven kunnen worden van de meubels.
    Deze week hebben we joep van de speen afgekregen! Zooooo trots!
    En kinderstoel; zou die ook niet doen, m'n zus vond hem toen ook wel mooi maar niet praktisch. Zou nu voor een stokke stoel gaan met verkleiner. Eerste maanden in wipstoel gezellig bij de tafel en daarna pas in een stoel.
    Trouwens... M'n moeder heeft de meisjesnaam geraden toen ik vroeg wat leuk zou zijn bij joep!! Hoe bizar is dat! De eerste naam die ze noemde hebben wij (vooral ik..) in gedachten! Kon dus niet m'n verbazing voor me houden!

Fijne Pasen allemaal!!

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje, thanks voor de tips over de stoel!!

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Joehoe 14 weken vandaag!!
    Leuk om foto's te plaatsen van de buikjes. Zal vandaag ook eens een foto maken maar vooral savonds is ie groot is dat bij jullie ook zo? Hier bij de 1e ook pas dit buikje bij 22 weken of zo, zo gek dat het nu al zo snel groeit!

Geen ervaring met die stoel wij hebben de stokke stoel en bevalt er goed!!

Fijn ilse dat het wat beter gaat en hopelijk over een paar weekjes nog wel beter!

Wij hebben gisteren een nieuwe kamer gekocht voor mijn dochter:) nu even afwachten of ze broertje of zusje krijgt want aan de hand daarvan krijgt ze andere kamer of niet!

Mijn moeder raadde ook al bijna de meisjesnaam die we in grdachten hebben maar heb niets gezegd haha! Mijn dochter heet myla (uitgesproken als mayla)

13. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Wij hebben een chicco kinderstoel Polly en bij mijn ouders die van Ikea erg blij mee.

Foto is van een paar dagen geleden met 12,3 deze foto is van 8uur smorgens

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      2
  14. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Mooi buikje al mi87

15. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Goedemorgen,

@Ilse, Fijn om te horen dat het al water beter met je gaat! Weet precies hoe je je voelt. Bij mij was het ergste bij mijn eerste zwangerschap. 3 keer opgenomen geweest en al die ellende erom heen.
    Bij mij zakt de misselijkheid weg tussen de 16 en de 20 weken.
    Hoop dat het bij jou nog eerder wegzakt en heerlijk kan gaan genieten van je zwangerschap.

Heb geen ervaring met kinderstoel. Heb hem wel zien staan in de winkel maar vind de onderkant zo groot. Mezelf kennende zal ik wel een paar keer mijn benen over breken.
    Wij hebben hier voor de jongste de stokke stoel en vind hem geweldig. We gaan er binnenkort nog 1 kopen en van een vriendin van mij mag ik haar baby inzet hebben. Kan de baby gezellig met ons aan tafel als we gaan eten.

De stokke Xplory is een hele mooie kinderwagen. Lekker hoog ook.
    Heb hem zelf niet maar een vriendin van mij had hem voor der jongste en met tranen in der ogen weer doorverkocht toen hij er te groot voor was. Vorige keer liepen we samen in de prenatal en en nog was ze vol van de wagen.
    Heb zelf nog van de eerste een quinny speedy en die kan wel nog een ronde mee. En we hebben 1 jaar geleden de quinny zapp gekocht. Die we maar een paar maanden hebben gebruikt omdat Sofia liever wilde lopen dan in de buggy.

Kan helaas nog niks doen in de babykamer omdat we helaas nog geen kamer vrij is.
    Volgende maand word de zolder leeggehaald en dan komen er eerst nieuwe dakkapellen op en dan gaat of de oudste naar zolder of allebei de kids of wij gaan naar zolder. Daar zijn we nog niet over uit.
    De babykamer hebben we nog dus die hoeven we ook niet aan te schaffen.
    Vond dat altijd zo irritant heb je eindelijk een mooie kamer uitgezocht helemaal naar je zin, mag je 8 tot 12 weken wachten voordat je het in huis heb. Wil het meteen meenemen in elkaar zetten en lekker rommelen in de kamer. Heerlijk :D:D

16. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    :pJeetje wat een buiken al zeg.
    Zal er zo ook een foto maken
    Als het al zo is met de 12/13 weken hoe moet het dan bij de 40 weken. Moet dan nog wel een dikke kont kweken om in evenwicht te blijven :p;):D

17. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Baby komt eerst bij ons op de zolder en daarna bij zoon op de kamer. Oudste 2 slapen al op 1 kamer en meer kamers hebben we niet. Zijn net verhuisd dus de komende 10/15 jaar zit verhuizen naar een grotere huurwoning er niet in .

Ilse hopelijk voel je je snel beter en kun je de kilo's er weer aan eten.
    Bij de oudste 9 maand misselijk geweest het enigste wat ik binnen hield was potjes babyvoeding en water met citroensap. Was over zodra ik bevallen was .

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Fijn Ilse dat het nu Iets beter gaat! Hopelijk sterk je snel genoeg aan zodat je echt van je zwangerschap kan genieten!

Hier nog geen buikje, het begint nu misschien(althans dat zei m'n moeder)
    Maar ik ben van mening dat ik gewoon iets dikker ben geworden door het vele snoepen ;)

Enfin... Hier de foto (paar dagen geleden in pyjama gemaakt halverwege de dag, toen ik ziek was)

Bekijk bijlage 451263

19. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Deze foto is met mijn 2e bij 32 weken , pas bij mijn 3e begon ik een grote buik te krijgen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      1
  20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    By the way ; ik doe samen met aardbei de 14weken dans :D

Fijne paasdagen allemaal! Ik ga zo werken... Vanavond wel lekker gourmetten bij schoonouders..

Deel Deze Pagina