Haha, voor hem toch een voordeel. Laat hem in die waan . Ik ben niet moe, wel rustelozer 's nachts...
Welkom nieuwe dames!!!!! Simkins, ja die!!! Die had ik ook al in gedachten hahaha Hier juist geen last van borsten. Maar dat had ik bij Levi ook niet. Ze gingen pas groeien en pijn doen toen ik stuwing had hahaha. Mijn tietels doen gewoon niet meer in de zwangerschap Sinds gisteravond is het zweempje roze weg... Nouja op naar de eerste echo!
Als gevolg van seks Mi? Het zweempje roze? Bij mij kwamen de gevoelige borsten en de misselijkheid pas in week 10..
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober Masrya: ... jaar, 2e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Staffie84: 30 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober 7 oktober 2moekes: 29 jaar, 1e kindje 8 oktober 9 oktober Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje 11 oktober Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Afspraken! 11-02 MI87: Intake Vk en echo 13-02 Mie88: Echo Ha 14-02 NonAmanda: Echo Vk 16-02 Mom13: Echo Gyn 16-02 Jade86: Echo Vk 16-02 Rkd: Echo Gyn 16-02 Pascalle1980: Echo Vk 23-02 NathalieD: Intake Vk en echo 23-02 Lycos: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 27-02 NonAmanda: Echo Vk 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 09-03 MOMMY1987: Echo Vk
Het liefst vertellen we de zwangerschap aan onze omgeving na de 1e echo. Maar aangezien ik nu al misselijk ben zullen we het vast wat eerder gaan vertellen. Bij mijn vorige zwangerschappen hadden we het na een week al verteld
Het is ook lastig vind ik om niks te zeggen. En dam duurt een 1e echo soms ook nog zo lang hihi. Ik lees wel veel dat bij een 2e je buik sneller op zet door darmen etc. Savonds heb ik echt al een iets dikkere buik. Sochtends trekt het wel weer weg. Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is en of je het tot die tijd nog kan verbergen
Ik had bij de 2e met 10 weken al een buik die ik niet zou kunnen verbergen dus ik ben ook benieuwd hoe dat deze keer gaat verlopen. Ik ben ook benieuwd of 1 van ons topic een tweeling krijgt!
O wat vervelend nathalie! Hoe gaat het vandaag? Wij willen wachten tot 8/9 weken. Als het goed is krijgen we dan weer een echo. Net als bij Levi. Hier al gelijk weer een hard balletje op mijn onderbuik. Herkenbaar van de vorige keer. Nee heb geen seks gehad. Wel daarvoor hard moeten hoesten en niezen...dus misschien was dat het? Nu niks meer namelijk sinds gisteravond. Ik zit weer aan een huzarensalade. Heb verder nergens zin in. Hahaha gisteren ook al op. Had al een voorraad ingeslagen
De Gember doet op het moment goed zijn werk. Straks maar even wat in huis doen. En vanmiddag even slapen nu het kan. Morgen weer vroeg eruit om de oudste naar school te brengen. Mijn verslaving de vorige keren was: waterijsjes. Vooral de perenijsjes van Festini. Maar wel pas later in de zwangerschap. En dan ook 1 doos per dag. En de laatste 4 weken 8 keer per nacht eruit. Nachtelijke honger. En dan at ik vla of ijsjes
Honger honger honger...... Totaal geen appetijt. ..maar... Honger honger honger Sloom en futloos... Honger honger honger
Oh heb gelukkig geen last van honger en/of rare eet gewoontes. 8 x er uit hihi das wel pittig. Ik had de vorige x weldat ik heel veel niet meer lustte terwijl ik er eerst verslaafd aan was. Oei tweeling. Zal wat zijn. Persoonlijk hoop ik het niet maar ja dat heb je niet id hand. Komt bij ons id fam ook niet voor.
Gefeliciteerd Lovare! Het wordt gezellig op de 10e Ik zou tweeling niet erg vinden, behalve dat het wel zware zwangerschap wordt dan.. Zit niet echt in de familie, alleen 1 nichtje heeft een tweeling. Ben ook benieuwd ja! Haha M187 ik heb al een paar dagen zin in aardappelsalade lol Heb het alleen aan mn 2 beste vriendinnen verteld voor de rest houden wij het stil zo lang mogelijk
Ik heb ook alleen maar honger, en ben doodmoe! Ook heb ik weer sinds eergisteren bruine afscheiding! Heb mijn vk een mailtje gestuurd, maak me toch wat zorgen! In week 3 heb ik ook wat bruine afscheidng gehad, dat zou van innesteling geweest kunnen zijn! Maar nu....??? Wij vertellen het aan m'n ouders en schoonouders na de 8 weken echo! De rest pas na de 10e week
Ben al 2 keer zwanger geweest van een tweeling ( oudste bleek met 8 weken er nog 1 te zitten ook erge bloeding gehad met stolsels en bij jongste zagen ze met 8 weken 2 vruchtzakjes met 1 hartje) Hele dag honger terwijl ik misselijk ben. Kan mijn buik nu al bijna niet meer verbergen 😱 ga het morgen mijn moeder alvast vertellen de rest wachten we mee tot de echo. Bij de 3e al veel negatieve reacties dus heel benieuwd wat ons nu te wachten staad
Waarom kreeg je bij de 3e negatieve reacties? Wel spannend dat het opzich wel een tweeling zwangerschap kan zijn.
Tja, er zijn altijd mensen die het heel nodig vinden om wat te zeggen over het kindaantal. Bleh! Ik vind dat echt belachelijk! Daar heeft niemand wat mee te maken. Welkom aanstaande moeders! Bedankt voor je ideetje simkins! Ik ga het wel gebruiken, erg leuk! Ons2ewonder, wel extra spannend hoeveel er zitten Hier geen meerlingen in de familie en zelf ook niet gehad. Maar je weet nooit Maar ik reken er niet op, want ik heb het gevoel dat ik dan veel meer klachten zou moeten hebben! Ik hoop gauw een eerste afspraak te hebben!
Das al best snel ons2ewonder... Ik herken het moeke, zelfde probleem hier. Hier net een eihoofdactie gehad. Gelegen op zo'n massagemat wat een trilmat bleek te zijn. Voor ong. 5 minuten, maar is blijkbaar volgens de verpakking niet verstandig. Dus natuurlijk weer zorgen maken...