Jeetje wat een mooie buiken! Ik ben nog plat! Thanks voor t meedenken Hoor veel dat de bloom kinderstoel dus vest groot is vd onderkant En, de stokke is dus heel fijn. En hoog idd. Dat is ons voornaamste reden. M'n man is vrij lang (ik niet) en de stokke kun je zo lang of kort maken als je wilt want je kan schuiven met handvat. En ik vind het gewoon een mooie wagen. Dus binnenkort maar even een keuze gaan maken welke kleur.. Voor de rest wordt dit ons eerste dus we hebben nog 2 slaapkamers los van de onze en de zolder.. Dus wij zitten meer van wat wordt de babykamer. We hebben een kleine kamer (ik denk 2m breed en 4m lang) en een grote kamer (net zo groot als de onze) en manlief wil de kleine kamer gebruiken 'zodat dat voor evt volgende ook altijd de babykamer kan blijven' .. Ik heb iets van we hebben een veel grotere kamer die we niet gebruiken ik wil dat de baby veel ruimte heeft en dat niet alles zo gepropt hoeft te worden. Hoe denken jullie erover. Hebben jullie de kleinste kamer als babykamer of de wat grotere?
Wij hebben ook twee kamers over. En we gaan de grootste gebruiken. Je weet niet of er nog een baby komt. En we zijn ook van mening dat we de beste kamer willen gebruiken. Er kan altijd nog door worden geschoven bij een volgende. We willen morgen de babykamer meubels kopen
Woow mooie buikjes!! zo ook even een fotootje maken! Onze 2 andere slaapkamers op de 1e verdieping zijn bijna even groot... (onze is dan wel veeel groter, te groot vind ik eigenlijk) maar ik zou dan toch wel voor de grootste slaapkamer gaan Yankee
Wij gaan de kleinste gebruiken. De baby heeft niet veel ruimte nodig. En die andere heeft ook een groot raam pal op het zuiden dus word sneller heel warm. De kleinere kamer is wat koeler. Misschien ook iets om rekening mee te houden.
Zou de grootste gebruiken. Je richt het in voor een jongen of een meisje. En als de tweede komt hoef je niet heel de kamer te verbouwen als het van het andere geslacht is . Als ze ouder worden hebben zo toch meer ruimte nodig. Merk het nu al bij de jongste. Zij heeft de kleinste kamer en merk toch dat ze meer ruimte nodig heeft om te spelen. @Tunisia, veel plezier met shoppen morgen
Hoe lang laten jullie trouwens de kleine op je eigen slaapkamer slapen? Wat word geadviseerd vanuit cb?
Wij moeten intern gaan verhuizen. 2 zonen liggen samen op zolder maar na een jaar proberen kwamen we tot de conclusie dat het toch niet werkt. Dus oudste zoon komt in het kamertje naast ons. Het voormalige pleegkindkamertje word nu de babykamer, en er moeten ook nog ergens 2 oppaskindjes slapen. Ik zie er best tegen op, we moeten ook echt veel weggooien anders past t allemaal niet. Gelukkig willen mijn ouders wel een dagje komen helpen, ik vraag nog wat vrienden erbij en dan moet het ergens in mei toch maar gaan gebeuren.
Totdat ik er niet meer tegen kan. Meestal was het na 4 weken. Heb een wieg staan naast het bed. Merkte aan mezelf dat ik elke keer wakker werd van het kleinste geluidje van de kleine terwijl er niks aan de hand was. Bij de jongste was het zelfs zo erg dat mijn man ons uit zijn slaap hield met zijn gesnurk. Wil het nu wel langer volhouden. Is wel handig met borstvoeding geven.
Ik ben ook op zoek naar een wiegje voor bij ons op de kamer. Ik heb geen idee voor hoelang, in ieder geval wanneer de bv in de nacht nog regelmatig nodig is. Leggen jullie de baby dan overdag wel in zijn eigen kamer?
Op de flat sliepen de meiden al samen op een kamer van 2 breed 4 lang. Nu hebben ze een kamer van 3 bij 3. Nu nog 2 peuterbedjes maar dat word over een tijd een stapelbed ze hebben ruimte genoeg. Jongste heeft een kamer van 5 meter lang een stuk is 2 meter breed en het andere stuk 1 meter breed lastig in te richten maar passen 2 ledikantjes net in met comode en grote kledingkast Ze hebbenhier tussen 1 en 1,5 jaar bij ons op de kamer geslapen. Jongste slaapt nog bij ons omdat zijn kamer nog vol dozen staad die we nog moeten uitzoeken
Hoi Mooie foto's meiden ik ben wel stevig van mezelf dus zie je het niet goed vindt ik Ik zal later vandaag ff een foto maken en dan wacht ik jullie reacties af haha man lief is in de tuin bezig de stekel bosjes eruit halen en een hek er weer neer zetten ik heb een lekker rustig dagje haha kom later weer gr