Hoi meiden ik heb net ff snel een strak shirtje aangedaan anders zie je het niet goed en kan ik het nog een beetje verbergen haha wat vinden jullie ervan? Ik schaam me wel een beetje hahahaha maar goed, iedereen doet het dus ik dan maar ook ben benieuwd wat jullie ervan vinden gr
Ik wil die stokke tripptrapp complete set kopen: Stokke® Tripp Trapp® Green incl. Babyset @Jossie wat grappig dat je moeder en jij zo op 1 lijn zitten qua namen @Ons2ewonder, jij hebt ook al een aardig buikje @mamavsof, haha, jeetje, je hebt gelijk. Kweek maar billen anders val je voorover. Wauw ik ben benieuwd hoe groot die van jou is met 40 weken haha @Lycos, ik ken je eigenlijke figuur niet, maar ik zie inderdaad nog niks. Maar zo slank als dat jij bent zal het nooit heel lang duren. @Nell, je ziet het inderdaad al aan de onderkant komen. @Yankee, mijn voorkeur gaat voor bewegingsruimte, dus de grote kamer. @Aardbei ook al een mooi buikje @Pascalle, ik snap niet waarvoor je je schaamt. Ik zie wel een zwanger buikje hoor Foto van mij zal wel volgen. Ik wil er van de week even een nieuwe maken.
Wat leuk!!! Ben niet de enige met al een aardige buik Druk weekend. Nog niet uitgebreid gelezen. Vandaag hele dag visite. Fijn weekend verder!!!
Dat is inderdaad een flinke toeter! Even een vraagje wie heeft er in de afgelopen weken ervaring met harsen, want eigenlijk wilde ik mijn zusje mij morgen laten harsen, maar ik weet niet of het verstandig is?
Wow, ik dacht dat mijn buik nu al groot was, maar als ik zo kijk word ik beetje gerustgesteld het verschil tussen de eerste keer zwangeren en niet is wel enorm, merk ik ook aan mijzelf, met elke zwangerschap begint het eerder met groeien. Zal morgen mijn foto delen Ik kan me niet meer goed herinneren, was het Nell? Waarom werkt het niet met twee kinderen op zolder? Wij zijn ook aan het indelen, nog niet helemaal uit. Wij waren van plan om mijn schoonouders eind deze maand vertellen, als mijn schoonmoeder jarig is, maar mijn buik, vooral s'avods is al aardig, was bang dat ze het zal merken, dus maar vandaag bij paasbrunch verteld met de foto waar de oudste houdt papiertje met "groot", jongste met doorgestreept "klein" en dan "middel" onder. Ze kreeg het niet door! Alleen toen ik zei, volgens mij hebben jullie het niet door, dacht ze beter na een zei, echt waar? Komt er nog één bij? Schoonvader zei dat hij het gelijk begreep
Leuk simkins! Hier idd ook veeeeel sneller een buik maar ja is ook nr 3.. Zal van de week s foto nemen.helemaal vergeten tot nu toe.. bij de jongens elke zoveel weken en bij de 2e op dezelfde momenten als bij de 1e ter vergelijking. hier idd zelfde qua indeling, hebben u het idee van de jongens op 1 kamer als dat gaat... @lovare, sorry geen ervaring mee @kwaaltjes, hoe is t met de kwaaltjes bij iedereen? Hier lijken ze tot rust te komen, eetlust is aardig terug, moeheid is wat beter hoef niet meer elke middag plat en mn borsten kunnen iig weer aangekeken woreen alleen heb zooooo veel jeuk! Word r gek van! Ml is me continue aan t insmeren... mn rug en mn benen jeuken zo erg! Heb mn benen al helemaal stuk
@Marijke, hier weinig kwaaltjes al sinds week 8. De jeuk herken ik en komt en gaat bij mij, waarschijnlijk ook door droge huid. Het enige kwaaltje dat is gebleven, dat is het niesen O_O...
WAt een mooie buiken allemaal! Ben benieuwd wanneer ik ga groeien... Maargoed.. Tis ook mijn eerste zwangerschap, dan duurt het allemaal wat langer zeggen ze. Lovare; ik heb geen ervaring met harsen. Het word wel tijd dat ik mijn uitgroei ga laten bijwerken bij de kapper, dit kan nu gewoon toch? Mamavascosofia; inderdaad een dikke toeter! Benieuwd hoe we er straks in september allemaal uitzien Pascalle; niks om voor te schamen! Mooi buikje heb je Wat een leuk idee Simkins van die foto met je kids!
Kwaaltjes; die zijn zo goed als verdwenen. De moeheid neemt nu langzaam af en mijn borsten zijn niet meer zo extreem gevoelig..
Hoi. eigenlijk hoor ik hier niet 18 oktober uitgerekend. Maar lees regel matig mee. hier growit mijn buik ook veel sneller mijn 2e kindje. helaas nog mk tussen door dus eigenlijk 3e. maar 1 voldragen zwangerschap. Had uit eindelijk een toeter. Maar was ook 15 dagen over tijd. maar 9 kg aan gekomen. Vond wel jammer met 30 weken zag je pas echt wen buikje. nu is dit het resultaat ♡ bij ons slaapt het een half.jaar tot een jaar op de kamer. Met kamer scherm op een geven moment. Leuk om jullie te volgen
Hier worden de kwaaltjes ook langzaam minder hehe! Maar die jeuk herken ik!! pffff soms zit ik in de bank en weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten zo irritant! @lovare hier ook geen ervaring met harsen @lycos ja hoor je kan je haar gewoon verven, ik heb ook alweer een afspraak staan! Ik blijf het apart vinden dat mijn buik al zo hard groeit en vergelijking met de 1e... maar ja zie gelukkig dat het bij meer is die van de 2e of meer zwanger zijn! Fijne 2e paasdag nog iedereen! wij eind van de middag gourmetten met mijn familie!
Toch een kleine beetje welkom liva , mooi buikje heb je al! Pfff vandaag weer werken, draai een gesplitste dienst ivm te weinig bezetting! Ochtend/middag en vanavond! Best pittig.. Ik heb ook ontzettend last van puistjes.. Normaal NOOIT last van Niet leuk! Mn moeder is een hele mooie deken voor beebje aan het breien.. Zal m zo even posten..
Goedemorgen, Hier nog steeds kwaaltjes maar ben er nou zo aangewend geraakt aan het 2 a 3 keer overgeven per dag laatste tijd dat zelfs mijn kinderen het normaal gaan vinden. De jeuk herken ik ook. Gisteravond had ik er zoveel last van dat ik maar onder een koude douche ben gaan staan. Heb af en toe ook dat mijn darmen ineens spastisch doen alsof ik een klein schopje krijg ofzo. Was echt raar weet dat het niet te baby is daarvoor was het veel te hoog en zoveel kracht heeft de kleine nog niet. @Lovare, geen ervaring met harsen maar moet toch kunnen lijkt mij. De baby zit veilig die zal er geen last van hebben. @Lycos, je kan gewoon je haar verven. Heb de mijne vorige week nog gedaan.
Oh over de baby bij het harsen maak ik me geen zorgen. Maar meer over dat ik veel lees dat je huid gevoeliger is tijdens de zwangerschap. Of ik dan niet mijn huid kapot maak en of het meer pijn doet. Ik denk dat ik het vandaag gewoon probeer En nog even mijn buikfoto
Leuke buikfotos weer allemaal! Liva, leuk dat je hier ook even reageert! Welkom. Die drie dagen schelen niks hoor. Straks beval je voor de 15e haha Mooi buikje al. Ik ga vandaag ook maar eens een foto maken. Maar hij is innie minnie Weekend is weer voorbij gevlogen als je het mij vraagt. Thanks voor t meedenken wat betreft de kamers. Denk dan toch dat we voor de grotere kamer gaan. Ivm bewegingsruimte etc .. En past ook veel mooier een mooie stoel in.. Mocht er iemand hier al een mooie schommelstoel hebben of gezien hebben laat weten waar je hele mooie hebt. Want ben er naar op zoek.. Harsen en verven lijken me beiden prima te doen. Wat betreft de huid dat gevoeliger Zou zijn, denk ik dat dat wel mee valt. Maar dit is m'n 1e zwangerschap dus ik roep maar wat hahah
Hier een buikfoto van mij. het is echt alleen nog vet. ik zou graag een beetje ronde buik krijgen. hoop dat het nog veranderd.