1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hoi Meiden!

Mag ik met jullie mee kletsen? Ik heb ook nog niet meegelezen, dus ga dat vanaf nu doen:D
    Even in het kort wie ik ben; Ik ben 29 jaar,getrouwd en zwanger van ons 2e kindje. Ik heb totaal 4 miskramen gehad en de hele medische malle molen door gegaan. Uiteindelijk in België erachter gekomen wat er aan de hand is en door medicatie ben ik nu zwanger van ons 2e kindje!
    Ik heb expres zo lang gewacht met schrijven hier, omdat we eerst de 12 weken door wilden komen. Die waren vreselijk spannend en nog steeds ben ik erg bang dat het weer fout gaat. Maar ik ben nu 14 weken zwanger dus ben nu wel positief op een goede afloop! 5 oktober is mijn uitgerekende datum.

2. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes!!! ik maak van de week een foto :)

Welkom @Misscandy! Gefeliciteerd!

Hier zijn de kwaaltjes ook al een stuk minder op mn darmen na dan. Ik ben heel erg blij dat ik weer normaal kan eten Haha

3. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb net de babykamer besteld. bij baby dump. hij wordt eind mei geleverd :)

4. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Tunisiana! Wij ook!! ik kan niet wachten :-D
    wij hebben ook gelijk de kinderwagen besteld!

5. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @simkins: mijn oudste is het type laat slapen vroeg wakker en mijn jongste het type vroeg naar bed en lang blijen liggen. We hoopten dat een jaar lang genoeg was om ze te laten wennen, maar mijn jongste word savonds wakker gehouden of gemaakt (soms express soms per ongeluk) en sochtends wederom hetzelfe. Gevolg: oververmoeid kind. Dus daarom werkt het niet. :)

6. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Tunisiana....welke babykamer heb je besteld dan?
    was wel benieuwd haha

Hier vandaag kinder boerderij geweest
    kinderen hebben gezellig een aantal eieren geverfd
    ze vonden het erg leuk
    morgen moeten ze weer naar school en psz
    alleen de oudste is vrij
    morgen hebben we de bouwvakkers ook weer en
    hoop dat ze deze week klaar zijn
    volgende week maandag wordt de trap geleverd
    dus het schiet al aardig op

Wij hebben al een kinderwagen
    een bugaboo en ben super blij met deze wagen
    babykamer moet ik wel weer hebben
    want de jongste slaapt er nog in

kom vanavond wel weer
    gr

7. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    kinderwagen kom ik echt niet uit. wil graag de mutsy igo maar is ook een hoop geld. wel mooie acties bij de baby dump. en ze hebben echt laagste prijs garantie.

deze kamer hebben we besteld. Memphis | Interbaby | Baby-Dump

8. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een relaxed, lang weekend achter de rug. Zaterdag wel 18 man familie over de vloer gehad, maar was erg gezellig.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij willen het niet weten wat het geslacht is. Ik ben benieuwd of we het volhouden, omdat we veel echo's krijgen. Maar goed, het voornemen is er ☺

2e wonder: wel spannend bij jullie! Maar respect voor de manier waarop jullie erin staan! Ik krijg met 20 weken ook guo, maar dit is enkel vanwege de mogelijkheid van een schoonheidsfoutje (schisis).

Ik zal van de week ook ff buikenfoto plaatsen.

Welkom miss candy! Jullie hebben ook veel mee gemaakt voordat dit kindje zich aandiende. Hopelijk krijg je gauw het vertrouwen weer een beetje terug in je lijf.

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Yes, net bij de VK het hartje gehoord! Pfoei toch wel een opluchting!

19 mei hebben we de 20 weken echo!

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Mooie buikjes :)

@Jossie, Go girl ik zie een sax op de achtergrond hahaha

@Misscandy, welkom

@Tunisiana, Mooie kamer! Wat de iGo betreft. Ik heb gekeken en geprobeerd en ik ben er helemaal verliefd op. De verkoper was ook zeer te spreken van deze serie, terwijl hij dat niet tegen de mensen naast ons had gezegd over hun serie.

@Nell, dat hoor ik wel vaker dat probleem. Dan snap ik ook wel dat samen slapen voor deze twee kids niet fijn is. In ieder geval niet voor de jongste.

@Mammiev6, wist je het bij je vorige kindjes wel van te voren of ook niet?

Zo eens even mijn zwangerschapsverklaring regelen, maar eerst even rustig ontbijten en wachten totdat mvm mijn bak komt ophalen...
    Ik zag gisteren dit bed staan: http://www.babyentiener.nl/houston-combibed-wit.html . Echt geweldig handig in kleine ruimtes, ik was op slag verliefd :). Geen idee of ik hem ook echt ga kopen.

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Nell, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt :) Kan je er weer lekker tegenaan

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Hoi hoi,

Niet echt bijgelezen, heerlijk lang weekendje weggeweest :). Genieten!

Fijn dat je hartje hebt gehoord Nell!
    En welkom Misscandy, jij hebt ook al heel wat meegemaakt zeg.

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik had vanochtend enorm veel bloedverlies. Meteen schreeuwend manlief geroepen en laten zien. We hebben meteen het noodnummer van de verloskundige gebeld. De vk's waren allemaal bij een bevalling maar ze ging iemand voor mij oproepen. Om kwart over 8 kwam ze al... Ze heeft toen met de dopler geprobeerd het hartje te luisteren. Dat duurde lang. Ik was al helemaal aan het huilen en zag het somber is. Maar uiteindelijk... heel even kort: Jahoor! Maar het was zo snel alweer weg. Zij was er wel van overtuigd maar zag ook dat wij het niet geloofden, dus nog heel rustig (ik was ondertussen ook iets rustiger) nogmaals geprobeerd. En jahoor, toen wat langer. Wat een prachtig geluid toch. 158-160 slagen per minuut....
    Nu neemt het bloedverlies af. Ik heb nu nog wat bruinverlies maar hou een beetje zeurend gevoel in onderbuik. Niet echt krampen maar voelt ook niet lekker. Het maakt mij erg onzeker. Van de spanning en ook nog misselijkheid flink overgegeven. Voel mij best wel ^#$@. Om 1 uur moet ik werken en ga toch maar wel... Afleiding is ook goed. Maar onzekerheid blijft. En ik ga wel lekker met de auto er heen (normaal op de fiets).

Ik vond het fijn om even het hartje te luisteren. Geeft toch weer die bevestiging.

Vrijdag voor controle naar de verloskundig. Die afspraak stond al. Dan nogmaals hartje luisteren. Ga dan ook vragen of we een extra echo met 16 weken mogen. Dit kan wel bij zo'n pretecho bureau maar wil vragen of dit ook bij hun kan. Word alleen niet vergoed, mja...

Pfff, wat een onzekerheid allemaal. Zet je wel weer even met beide benen op de grond zeg.

14. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Er is zelfs een inloopspreekuur hier waar ik (1 keer per week) heen kan gaan om het hartje te luisteren... Dus als ik ooit nog een dipmomentje heb kan ik dat altijd nog gaan doen.

De hartslagen van mijn beide jongens waren trouwens heel krachtig, snel en hard, deze heel zacht.... Apart! Zou het.....?

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ohhh Nell, ik wou dat ze dat hier ook hadden. Ik zou er standaard elke week heen gegaan zijn!!

Hoe snel was bij jou de hartslag?

Snelle hartslag duidt vaak op een meisje zeggen ze he?? Dus 160 per minuut... Ik ben benieuwd of het klopt!

16. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    pitahaya: wat een schrik zeg! Jeetje! Hopelijk kom je een beetje weer tot rust en is vrijdag alles in orde! Ik zou me ook kapot schrikken van al dat bloed! Heftig hoor. Maar gelukkig was het hartje wel te vinden, hou je daaraan vast

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Pitahaya, jeetje wat schrikken! Ik ben blij dat je het hartje van je kleine hebt kunnen horen, dat geeft toch weer wat zekerheid. Hier heb ik een angelsound en daarmee kan ik het hartje luisteren wanneer ik dat wil. Ik heb m 2 keer gebruikt maar niet meer dan 1 keer per week. Ik vind het gewoon fijn om even het hartje te horen.
    Misschien is dit ook wat voor jou want zo duur is het niet. Je moet het alleen niet teveel gebruiken.

18. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een dag gisteren, zijn wij naar de dierentuin gegaan, eindigden in het ziekenhuis. Eerst kind kwijt, dan ml heeft een ongelukje gehad toen hij aan het zoeken was... is allemaal redelijk goed afgelopen, zoon kwam ik per toeval tegen en met ml komt het weer goed gelukkig, ze dachten eerst dat hij operatie zal nodig hebben maar dat bleek niet het geval te zijn.
    En hier is mijn buik zoals beloofd, 14+4 (excuses voor de vieze spiegel:D)

Bijgevoegde bestanden:

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @simkins, welke dierentuin? Arme man, wat was er gebeurd dan? Gelukkig dat je zoonlief weer tegen kwam, dierentuinen zijn vaak druk met pasen O_O...

20. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijdorp, het was inderdaad behoorlijk druk, maar ik moet eerlijk bekennen ik weet niet hoe gemiddelde dag daar eruitziet dus kan niet echt oordelen:) maar het kwam ook gewoon doordat mijn zoon echt helemaal niet bang is om alleen te gaan, hij moet nog 4 in de zomer worden, maar hij loopt gewoon weg om dingen te ontdekken:( Wij waren dus ook razend boos op hem:x

Deel Deze Pagina