Dat is niet fijn als je zoontje het niet erg vind om alleen op onderzoeking uit te gaan.... Is ook lastig om duidelijk te maken aan zo'n kleine knul.. Blijdorp is vaak wel redelijk druk, zeker zodra de zon dreigt door de breken, maar feestdagen zijn bizar. Alhoewel er gisteren geen file stond? Ik rij altijd voorbij de parkeerplaats en die staat vaak vol. Als er parkeerhulp stond dan is het echt druk
Pfoe wat een verhalen! - pitahaya; jeee wat schrikken zeg! Gelukkig heb je het hartje nu weer even gehoord.. Zal enorm opluchten denk ik! - Simkins; mooi buikje! Een pechdag dus voor jullie in de dierentuin! Lijkt me heel eng om je kindje kwijt te zijn.. -nell, normaal zeggen ze altijd dat bij meisjes de hartslag sneller gaat dan die van jongens.. Ik ben kapot! Ben nu thuis na een lange werkdag! Had me vorige week beter gemeld en ben alweer 5 dagen non-stop aan het werk. Mijn hoofd lijkt nu uit elkaar te knallen. Even liggen en dan koken voordat vl thuis komt. Morgen welgeteld één hele dag vrij... Die staat natuurlijk weer ram vol gepland met allerlei dingen... Vandaag op het werk ook verlof geregeld! 7 september is mijn eerste verlofdag
Sumkins, pfew gelukkig dat je zoontje weer terecht was. Wat had je man? Pitahaya, oooooo bonkend hart! Dat is niet goed voor je bloeddruk zoiets. Gelukkig dat het hartje klopt. Doe rustig aan. Bloedverlies kan van een adertje zijn maar kan soms wel de baarmoeder prikkelen. Hopelijk is dit eens en nooit weer. Wie had bij de babydump een kamer besteld met de naam: memphis?????? Die hebben wij toen voor mijn zoontje gekocht. Mooi kamertje en fijn in gebruik! Morgen weer controle... volgens mij krijg je tussen 12 en 20 weken normaal geen echo meer toch? Ik hoop het wel... wil toch ff spieken...vooral wat er tussen de benen zit Maar toch weer spannend. Heb het kindje niet meer gevoeld. Dus wil even weten of alles goed is.
Ooh my pitahaya wat zal dat schrikken zijn geweest! Gelukkig dat t goed was! simkins, oo wat vervelend een weglopertje! Gelukkig dat ie terecht is en dat t bij ml meeviel. misscandy, wat een verhaal! Hier mijn buikfoto en dat pas met 13 weken.....
Ooooo pitahaya, wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig heb je een hartje kunnen horen en mag je snel voor controle! En weglopertje las ik... Verplicht chippen die kids😃 Lovare, idd een saxofoon aan m'n muur en een trompet🎶 Speelde zelf trompet en nu ook de bariton. Jij sax? Kan die link van dat bedje niet openen via mijn telefoon.. Maar klinkt mooi en praktisch! Wat een fijn vooruitzicht dat de zomer eraan komt en daarna ons verlof in september! Maakt m'n werk een stuk draaglijker, ik maak me minder druk en weet dat het nog maar een paar maandjes is.. Heerlijk! Hoe zit heter jullie hormonen? Ben soms opeens heel blij en dan opeens heel prikkelbaar.. Vooral thuis komt dat tot uiting😁 zal er bij horen!
@MI ik zou nu ook nog wel een echo willen. Bij mij doen ze met 15 weken alleen luisteren naar het hartje en voelen waar mijn baarmoeder zit. Misschien is dat ook bij jou het geval... Ik hoop een echo voor je @Jossie, wat leuk . Ja ik ben saxofoniste en dan alle saxen maar heb alleen een sopraan en alt op dit moment . Trompet is niet echt weggelegd voor mij
@lovare Superleuk! Ben benieuwd tot hoe lang jij het blazen gaat volhouden, ik had met m'n 1e tot 35 weken geblazen en hij reageert echt heel leuk op muziek. Denk mede door het blazen tijdens de zwangerschap.
Hormonen: gisteren en vanochtend ontzettend gejankt. Zag dat stuk op het nieuws over Afrika waar sommigen geloven dat albino kinderen geneeskrachten hebben dus die worden afgeslacht en de huid word in medicijnen etc. verwerkt. Er was een kindertehuis met dikke muren waar ouders hun albino kinderen brachten en achterlieten omdat ze daar veiliger waren. Er was 1 jongetje op dat moment dat er werd achtergelaten. Zijn vader vond het thuis niet veilig meer. Jochie zat nietsvermoedend gezellig wat te drinken tot hij tot de ontdekking kwam dat zijn vader hem daar ging achterlaten. Hartverscheurend. Kan zo weer beginnen. Zo sneu. Brrr ik kan het maar niet van me afschudden dat beeld. Dat dus, door de hormonen komt het gewoon harder aan alles en het blijft dan rondspoken bij mij. Niet zwanger ben ik erg nuchter namelijk.
Hoi *** 14 weken dans *** morgen avond weer een herkansing geslachts echo dus ben super benieuwd haha er was toch nog iemand hier op dit topic die vandaag hoop te weten wat het zou worden wie was dit ook alweer? en zijn er meer meiden die het vandaag of morgen of Vrijdag te horen krijgen?? bouwvakkers zijn er alweer pfff wou dat het klaar was Kom later weer reageren en bij lezen
Ik....als ik tenminste een echo krijg... ik loop in het Radboud. Vind het daar prettig, ook mijn ivf gehad en zo. Maar de ene keer krijg ik een verloskundige en soms een gyn. Gaat gewoon door elkaar. En de gyns geven altijd een echo Verloskundigen hangt er vanaf. De een is van het minimale en de ander doet niet moeilijk. Hopen dus op een gyn of vlos die vrijgevig is
@Ml87.....hoelaat mag je? spannend.... net weer winkel geweest dus alles weer in huis voor het avond eten Gr
Ohhhhh wat spannend MI! Volgens mij ben ik net zo zenuwachtig als jij, haha! Zo leuk om te weten wat iedereen verwacht Ik moet nog 15 dagen geduld hebben.. Hier een vrije dag vandaag! Heerlijk! Zometeen lekker het bos in met de hond, auto maar eens uitmesten en een beginnentje maken aan de muziekster die ik wil proberen te haken voor ons kleintje http://4.bp.blogspot.com/-si9Kr-IeCs4/Uu_PZI7-3uI/AAAAAAAAAOo/xiFW2Mite3Q/s1600/IMG_2659.JPG
Ik keek vanmorgen ook zon adoptieprogramma op tlc en dat moment dat ze het babytje af gaan staan, t scheelde niet veel ik barste in tranen uit. Heel herkenbaar dus, dat hormonale gejank .
Zijn hier ook dames die al wat voelen bewegen? Ik voelde mijn dochter vorige zwangerschap met 16 weken best vroeg. nu voelde ik gister toen ik stil zat.na een drukke dag en mijn hand op mijn buik legde,net onder maar schaambot gekriebbel. Aan de binnenkant Herkende het gelijk. Maar is dat niet erg vroeg? Nu 12+3 iemand ook ervaring.
Liva; ik kan je niet helpen helaas! Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet bij god niet wat ik moet voelen Mijn placenta ligt ook boven dus kans is klein dat ik kindje voor 20 weken al voel...
Liva87 mijn tweede voelde ik met 14 weken. Dus het kan zeker wel dat je al iets voelt! Het is een soort gekriebel geborrel gefrummel in je buik. Bijzonder!