Liva, dat lijkt me extreem vroeg iets te voelen dus ik denk het niet. Hier 13 + 4 en voel nog zeker niks. Maar dat verschilt per persoon volgens mij. MI wat spannend!! Hoop dat je het vandaag weet!! Hier nog 12 dagen wachten tot de geslachtsbepaling.. Vind het zoo spannend maar aan de andere kant denk ik nu weleens jeetje na zo een afspraak weet je het en kun je niet meer gissen/speculeren hihi
Vanochtend controle gehad en hartje gehoord vroeg of dat ze wist of kon voelen of mijn placenta weer voor ligt, maar ze zegt dat het nog te vroeg is, zaterdag dan geslachtsecho en miss dat ze het dan konden zien... Geen idee of dat kan Liva, ik heb soms het gevoel dat ik iets heel lichts voel maar ja of dat het ook echt is vind ik lastig te zeggen. Zal zo de lijst eens bijwerken!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje[/COLOR] Yankee: 27 jaar, 1e kindje 12 oktober (2) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 51 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken april! 08-04 B16: Controle 08-04 MI87: Controle 08-04 Aardbei1707: Controle VK 09-04 Mammievan6: Controle gyn 10-04 Pitahaya: Controle VK 11-04 kh82: Geslachtsbepaling 11-04 Aardbei1707: Geslachtsbepaling 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 13-04 Sterre01: Geslachtsbepaling 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 18-04 Tunisiana: Geslachtsbepaling 18-04 Veetje83: Geslachtsbepaling 20-04 Veetje83: Controle Vk 20-04 Ons2ewonder: GUO (uitgebreide 20 weken echo bij 15 weken) 21-04 Lovare: Controle 21-04 Sterre01: Controle VK 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling 24-04 Mie88: Controle Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 08-05 Aardbei1707: Controle VK 11-05 KH82: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 22-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Zit hier ook bij alles te huilen wat ik op tv zie. En dan heb je nu op TLC allemaal baby programma's wat ik elke dag braaf kijk met tranen in mijn ogen. @Liva, Had van de week het idee dat ik wat voelde en sinds gister weet ik het zeker dat het de kleine is. Kan niet wachten om hem of haar duidelijker te voelen
Het kan hoor Liva! Ik voelde het kindje ook al met 12 weken. Aardbei: fijn weer ff die bevestiging! MI: hoop voor je op een echo. Ik mag morgen weer! Kijk er wel naar uit! De jankeritus....hier ook mee bekend 😢
@mamavanscofia: Alleen pregnant in heels is niet om te ja ken, tenminste niet van mooiigheid maar wel van de extreme eisen van de "zwangeren in stijl"!
@Nell, maar die mensen sporen niet hoor van pregnant in heels. Die denken dat doen we effe een baby erbij is leuk. Hoe moeilijk kan het zijn. Op een gegeven moment was er een stel en die dacht dat ze gewoon normaal met hun leven konden gaan en de baby wel aan hun aanpast . Moet er soms wel om lachen om die rare eisen die ze stellen.
Nog 4 weken geduld.... kreeg een echo. Maar vlug vlug vlug en voordat ik het kon vragen had ze hem alweer uit. Nouja met de kleine is alles goed. Wat is ie gegroeit!!!
@pitahaya, dat zal schrikken geweest zijn! Hopelijk geen bloedverlies meer nu? vanmiddag naar de vk geweest. eerst zoeken om het hartje te kunnen horen, maar die was niet te vinden. toen maar met het echo apparaat, we zagen wel meteen het kindje maar geen hartslag. Toen ze inzoomde zagen we het wel! het kindje lag een beetje raar en het echo apparaat was niet 1 van de jongste meer... Maar ik stond alweer op huilen.. ik dacht nee niet weer. mn wereld was alweer aan het instorten. Maar gelukkig dus wel alles goed! maar was weer een vreselijk moment.. @voelen, ben benieuwd wanneer ik het kindje ga voelen... bij mn dochtertje met 17 weken.
Mi; fijn! Jammer dat je het niet gezien hebt! Heb je geen foto met de nub erop? Misscandy: ohh wat vreselijk zenuwslopend zeg! Gelukkig is alles in orde!
@jossie, ja ik ben ook benieuwd. Voor zover (natuurlijk) nog nergens last van, behalve mijn ademhaling. Vorige zwangerschap vooral last van mn banden gehad, dat branden van "teveel" inspanning. @MI, dat snap ik. Behoorlijk heftig wat daar gebeurt. @Lycos, je hebt heerlijk weer op deze vrije dag. Helaas zat ik heel de dag binnen. Ik hoop dat je het lekker gehad hebt? Heb jij het patroon van de ster? En waar haal jij je muziekdoosje vandaan. Ik heb even zojuist even mijn deken opzij gelegd om 3 olafjes te haken. De eerste het lichaam al in elkaar. @Liva, ik weet het eigenlijk niet. Soms denk ik wat te voelen, maar dit is mijn 1e zwangerschap. Jij zou dit beter moeten weten dan ik @Aardbei, spannend het wachten tot zaterdag . Fijn dat alles weer goed is @MI, dus ze wilde niet vlugvlug naar het geslacht kijken? @MissCandy, wat schrikken! Dat kind bezorgt je nog grijs haar zo Nu nog even wat werk verzetten, maar ik ben eigenlijk al doodop
Hoi Ml87...heb je ook niet gevraagd of hun inmiddels al weten wat het wordt? de gyn heeft het toch vast al wel gezien of helemaal niet gekeken? @Misscandy...dat zou schrikken zijn geweest mijn hart zou in mijn keel zitten gelukkig was alles goed... @Aardbei...jij weet dus als het goed is zaterdag het geslacht, spannend hoor... Die gene die ik vergeten ben, sorry ik mag morgen avond voor een herkansing geslachts echo, pffff ben zo benieuwd haha. ook hier heel af en toe lichte gekriebel maar weet dus niet of dit de baby is ja of nee wat denken jullie? g
Ooo misscandy wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig was t goed! balen mi dat ze even snelsnel deden...
Heel leuk Marijke! Lovare; was heerlijk vandaag! Vrijdag word het hier in Limburg 21 graden, zo lekker! Muziekdoosje hier Haken start bij echtstudio - DE online haak webshop | Echtstudio DE online haak en brei webshop Haakpatroon; draad en praat...: Ik zie een ster....... Ben nog niet begonnen, te lekker weer vandaag
Marijke!!!!! Waaaaaaaar heb je die vandaan!!!!! Die wil ik ooooook!!!!!! Super cute!!! Mag ik je even na apen??????
@Marijke, zo leuk! Waar heb je die vandaan? @Lycos, bedankt ik voeg het toe aan mijn to do list . En nog goed betaalbaar die muziekdoosjes!
Zat vanavond spelletje te doen op bed met de tablet en ik dacht maar: goh wat zijn mijn darmen druk. Ze wriemelen en springen en ploppen. Maar zat zo in mn spelletje, en maar mopperen over mijn gekke darmen. Tot ik me ineens realiseerde dat het die kleine spruit is