@mi haha grappig! spannend hoor al die geslachtsbepalingen! Wij zijn pas eind april aan de beurt! Alle kwaaltjes waar ik laat van had zijn inmiddels weg! Heel soms nog een vlaag misselijkheid... erg fijn! maar maakt mij wel weer angstig... zou alles nog goed gaan. bah!
Goedemorgen! Wat zijn jullie creatief zeg, leuk! Pff kan me voorstellen dat je stress kreeg Misscandy, gelukkig was alles goed. Mooie echo MI! Grappig dat jullie de baby al kunnen voelen, ben erg benieuwd hoe dat voelt. Ik heb dinsdag weer echo, wel zin in voor mijn gevoel al zo lang geleden maar is maar 2,5 weken dan.
Thnx dames! komt bij de ter stal vandaan. Oo MI ik wil ook!!! hier mega beroerd deze ochtend, slecht.wakker geworden dus nu al moe. Onwijs misselijk en zooooo last van mn hooikoorts!
Kom net bij gyn vandaan. Alles oke. Heel druk kind op de echo. De vorige keer ook al. Ik ga dus voor een jongen, we hebben twee zoons met adhd 😁 11 mei nieuwe afspraak Ik lees later ff terug. Moet zo weer naar zh. Met jongste ff check doen.
Ik heb gisteren positiekleding gescoord via facebook. Scheelt verzendkosten omdat diegene in de buurt woonde. Mijn collectie begint al aardig compleet te raken . Ik denk dat ik voor pakweg 100 euro 4 broeken, 2 korte broeken, 1 legging, 3 tunieks, 6 lange mouwen shirts, 1 vest, 5 tshirts en 5 hemdjes heb gescoord .
Gelukkig mammievan6. Ben benieuwd of je gelijk krijgt. Kan ook een meisje zijn met ADHD Nell; wat een koopje! Ik heb nog geen zwangerschapskleding gekocht.. Denk dat ik me toch maar eens langzaam ga verdiepen...
Fijn mammievan6! Vandaag komt mijn zwangerschapsbroek van de H&M binnen! en gisteren me kleding uitgezocht van de 1e zwangerschap. Eerst nog maar eens uitwassen, ligt al zolang in de kast zitten toch nog wel wat leuke dingen bij, maar ook dingen die ik niets meer vindt.. die dus maar apart gelegd! maar moet echt meer gaan kopen hoor! groeit zo hard! Vk zei het ook al kan je nog je eigen broek aan ja, ik zeg ja maar niet lang meer! Zaterdag de geslachtsecho ben zo benieuwd!! al weet ik toch al bijna zeker dat het een meisje is Jullie horen het zondag (wil het eerst me ouders en schoonouders vertellen) die komen zondagochtend op de koffie en ik bestel dan soesjes met de kleur erin van wat het wordt, moeten ze eerst een hap nemen haha! vond het wel grappig! Zal zo de lijst eens aanpassen, mijn 20 weken echo is verzet. Bedacht me opeens dat ik dan geen oppas heb dus ja niet handig! En hier voel ik de baby soms ook, het is heel licht maar weet nu wel zeker dat het de baby is!!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje Yankee: 27 jaar, 1e kindje 12 oktober (2) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 51 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken april! 09-04 Mammievan6: Controle gyn 10-04 Pitahaya: Controle VK 11-04 kh82: Geslachtsbepaling 11-04 Aardbei1707: Geslachtsbepaling 13-04 Ilse1986: Geslachtsbepaling 13-04 Mamavascosofia: Controle 13-04 Lycos: Controle 13-04 Sterre01: Geslachtsbepaling 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 18-04 Tunisiana: Geslachtsbepaling 18-04 Veetje83: Geslachtsbepaling 20-04 Veetje83: Controle Vk 20-04 Ons2ewonder: GUO (uitgebreide 20 weken echo bij 15 weken) 21-04 Lovare: Controle 21-04 Sterre01: Controle VK 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling 24-04 Mie88: Controle Afspraken mei! 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 08-05 Aardbei1707: Controle VK 11-05 KH82: "20 weken" echo 11-05 Mammievan6: Controle 15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Ik ben jaloers op de meiden die deze week al de geslachtsbepaling krijgen. Hier doen ze het pas na 16 weken, omdat het dan met zekerheid te zeggen is.. Nog 14 dagen... Pfffff ik wil zo graag shoppen! Wat een heerlijk weertje! Net een flink stuk met de hond gaan wandelen, echt genieten. Zometeen avonddienst dus dan krijg ik er weinig van mee. Even nog meepakken dus die eerste zonnestralen
Hoi meiden ik mag vanavond voor een herhaling geslachts echo ik ga het jullie vertellen als opa/oma het ook weten ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen maar er komt een dag, dat jullie het dan ook weten vindt het nu al spannend haha hier ook een heerlijk weertje met de zon erbij ga zo ff lekker met de kinderen eten en daarna ff een stukje lopen denk ik jullie horen weer van me gr
Lycos, dacht dat ik de enige was!! Ik wil ook zoo graag shoppen! Enige wat ik heb is een shirt voor mezelf met made in Thailand (ons baby is gemaakt in januari tijdens onze vakantie in thailand) .. Heb van m'n schoonmoeder veel gekregen voor de baby. Maar wil zelf graag gericht shoppen en weten wat ik met de babykamer ga doen qua kleuren (hou sowieso van pastel en niks fel ongeacht geslacht) Heerlijk weer idd. Ik ben de hele dag aan het schoonmaken vandaag. Er komt zo iemand de ramen doen. Maar ik heb de laatste tijd dat alles spik en span moet zijn. Ook omdat ik zag het morgen 21 graden wordt en dan hoef ik morgen lekker niks te doen..
Lycos, wanneer heb jij de geslachtsbepaling.. Ook jouw eerste toch!? Ik heb 20 april 'pas' Pascale geniet van je echo!
Waar haal je die soesjes Aardbei? Leuk idee! En lycos wat een mooi figuurtje zeg! Idd een buikje als je goed kijkt 😃 Fijne dag allemaal! Ik kies voor de tuin ipv m'n huishouden op deze zonnige vrije middag!
Thanks jossie, als ik de foto's naast elkaar leg zie ik inderdaad wel een beetje verschil Yankee; jij mag nog 3 dagen eerder dan ik! Ik moet helaas nog wachten tot 23 april! Wij willen ook een neutrale babykamer met zachte pastelkleuren.. Ik heb al zoveel leuke pakjes gezien.. Moet me echt inhouden, haha!
Die soesjes bestel ik gewoon bij de bakker hier had gevraagd wat allemaal kon. Muffins kon ook, maar dan zit de kleur er bovenop maar vind het idee van een hap nemen zo leuk! of een taart maar die zijn best prijzig en dan heb je ook veels te veel! Spannend pascalle!! Veel plezier!