@Aardbei....dat is zeker een leuk idee... ben benieuwd hoe ze reageren weten ze al dat je zwanger bent of een hele Verrassing?? vanavond om 20.00 uur mag ik pas pffff duurt nog zooo lang en kan niet wachten haha hoop dat kleine wel mee werkt en zich goed laat zien gr
Pascale, rot he zo een afspraak in de avond. Ivm werk van manlief heb ik het helaas ook pas half 7 gepland!! Was het liefst 08:00 in de ochtend gegaan hihi.. Ben beetje online aan het browsen.. Wat heeft noppies leuke babykleding zeg!! En heb m'n lading aan zwangerschaps kleding die ik online besteld had vandaag binnen! Eindelijk geen strakke broek meer!! Ben maar 1 kilo aangekomen maar m'n broeken zaten echt niet lekker dicht.. Vooral net na t eten zat ik oncomfortabel dus nu hopelijk niet meer.. Volgens mij is er hier niemand in de groep die het niet wilt weten of wel? (Geslacht?)
Sorry, beetje haast hier!! Morgen 15 weken en hopen dat we zaterdag te zien krijgen wat het wordt. Ik heb juist nu alleen maar meer last van maagzuur (en daardoor weer misselijkheid) zijn er meer meiden die nu meer klachten krijgen? Had gehoopt er wel een keer af e zijn, maar dit is toch wel een domper
Spannend kh82 @yankee zal ook nog eens bij noppies kijken. Maar vindt het nu al een drama met die kleding. Ik zat bij mamalicious op de site te kijken en echt altijd is maat s al uitverkocht, diepe zucht! alle leuke dingen zijn dan weg nu ook nog bij een andere site gekeken, bellyfashion omdat ze daar van meerder merken hebben maar echt weer is maat s veel op! zo balen! wordt nog wat
Hoi waar ik eigenlijk mee zit zouden ze het nu al wel goed kunnen zien? dus als ze zeggen dit is het, zal het dan ook echt zo zijn, en dat het zeg maar niet meer het ander geslacht kan zijn? als jullie begrijpen wat ik bedoel? gr
@ pascalle. dat is ook waar ik bang voor was. daarom heb ik het precies op 16wkn gepland. maar ik neem aan dat ze het ook niet zeggen als ze het niet zeker weten. dan geven ze wel aan dat het nog niet te zeggen is.
Bij mijn buurvrouw deden ze ook vrij vroeg geslachtsbepaling..maar paar weken later bleek het toch van het andere geslacht . Ik heb via marktplaats kleding gekocht, vandaag binnengekomen. 4 Nette mooie spijkerbroeken die perfect zitten, nog 5 zomerbroeken/kortere broeken en iets van 25 shirtjes/topjes/hempjes etc.. ziet er keurig uit en precies mijn smaak. Dus ik kan de zomer vooruit voor 70 euri . Succes straks Pascalle!
Wij hebben 30 april de geslachtsbepaling zou iemand dit kunnen toevoegen aan de lijst? we hebben net even 2d & heel 3d naar de beeb gekeken, erg leuk weer!!
Hoi hier ben ik weer alles was gelukkig goed de kleine had de beentjes er weer voor pfff paar keer gedraaid en moeten hoesten maar neeeee Af en toe kon de vrouw van de echo even tussen de beentjes gluren en volgens haar is het nog steeds voor 98 procent het zelfde geslacht als twee weken geleden... ben weer helemaal blij woensdag weer echo bij vk 18 mei heb ik de 20 weken echo gr
Wat fijn Pascalle! Ik ben Benieuwd! Wanneer ga je het ons vertellen? We zijn allemaal nieuwsgierig! Hier weer een vrij dagje vandaag! Het word 22 graden waarschijnlijk.. Eerst zometeen naar de kapper, mijn uitgroei is echt enorm.. Je hoort zoveel verschillende verhalen over je haar verven tijdens de zwangerschap, maar ik ga er toch aan geloven, loop er schandalig bij zo, Daarna met een vriendin lunchen die 3 weken op vakantie gaat, rondtrekken! En dan met het hondje heerlijk genieten van het lekkere weer. Vanavond bij vrienden een vroege voorjaarsbbq
@Catlady, gewoon van genieten! Lekker even je gezond voelen . Maar ik snap je angst, dat had ik ook toen ze net weg waren, maar je hebt weer een mooie echo in handen dus je weet dat alles goed zit. Die trui had ik nog niet gezien bij de hema @Pinac, na al dat uitleggen over kriebelen en kleine stukjes druk. Ik denk dat je echt gewoon rustig op je rug moet gaan liggen in de avond (want dan zijn ze het meest bewegelijk), hand op je onderbuik en echt met concentratie voelen op die plek (soms werkt het om zachtjes te drukken en los te laten, daar reageren ze wel op). Je herkent vanzelf een keer het gevoel, maar gewoon zo overdag zullen we het gevoel nog niet herkennen. Niet bij de 1e... @Marijke, bedankt! Ik heb gelijk de winkel opgeslagen. Ze hebben echt leuke kleding! @mammiev6, of een heel druk meisje @Lycos, het begint . Mooie badkamer! Lekkere dagindeling voor deze heerlijke dag. Van het haren kleuren kan je even vragen of ze 1 proefstreng kunnen maken voor je. Kan je zien of alles goed gaat. @Nell, dat is ook geen geld voor zoveel @Yankee, leuk zo'n shirt @SOESJES, hahah dan moet ik denken aan hoe de meeste mannen ze eten. Hap slik weg. Niks doormidden bijten @Kh, lastig die maagzuur. Nee ik heb geen extra klachten en dat wil ik graag zo houden. Maagzuur had ik al een klein beetje vanaf het begin.. @Pascalle en je bent niet van plan om het geslacht te delen? Gisteravond toch een partij beroerd. Ik had een beetje een rotlesdag met een hele lastige klas... Daardoor alle spieren in mijn rug vast. S avonds toch even naar een repetitie gedaan, maar meer langs de kant gezeten dan gespeeld door de hoofdpijn die steeds erger werd. Op de terugweg een pitstop moeten maken om over mijn nek te gaan... blegh... Dat voor de eerste keer deze zwangerschap en voor het eerst ooit door hoofdpijn.... Laat ik maar hopen dat dit de laatste keer ook was.
Hoi allemaal, Alweer een tijdje geleden. Mooie foto's weer voorbij zien komen. Voor de nieuwelingen: welkom! Hier alles goed! Kwaaltjes zijn weg en buik groeit mooi door. Denk soms ook al de beeb te voelen! Vorige zwangerschap natuurlijk kort geleden, dus weet precies nog hoe het voelt. Verder niks te melden. Moet zoonlief uit bed halen, is alweer wakker. 28 april controle gynaecoloog 1 mei geslachtsbepaling Zonnige dag iedereen!
@Pascalle, heb je er niet 1 vanaf de andere kant, want dit is een beetje rare hoek om wat dan ook te kunnen gokken . Tot nu toe gok ik nog steeds dat het een mini mensje is.
Pascale, ik zeg meisje Zitten je ouders/schoonouders ook op zw pagina dan dat je bang bent dat ze het eerder lezen dan dat je het ons verteld? Hoe dan ook mooie echo. En zeg dus meisje dit weer geeft me leven!!! Vind het Zo lekker! Heerlijk ontbeten in de tuin en lekker gelegen in de zon. Vandaag de zolder opgeruimd want vanaf volgende week wordt er geklust en gedaan. Daar gaat m'n rust. In januari heb ik besloten (wist toen nog niet eens dat ik zwanger was) te stoppen met werken. Ben vorig jaar getrouwd en verhuisd van het westen naar het oosten van het land! En vond het toch echt wen wereld van verschil. Ook de baan waar ik ben overgeplaatst (werkte op de redactie ) vond ik drie x niks. Vond de mentaliteit hier ook Zo anders dan het westen! En het accent hahaha inmiddels ben ik het gewend en vind ik het hier heerlijk wonen. Veel kindvriendelijker dan m'n vorige woning ook. Maar zat niet lekker in m'n fel en gezien het financieel haalbaar is dus lekker gestopt met werken. Wilde me eigenlijk paar maanden oriënteren of wat ik nou echt wilde en dan weer aan het werk. Nu is dit wondertje op komst en heb ik niet meer gesolliciteerd omdat ik denk dat niemand me meer aanneemt.. Dus zit straks lekker thuis voorlopig met m'n kleintje.. Is iedereen hier werkende ? Wil na de baby even genieten van ons kind en dan toch weer aan het werk. Maar hoor nu steeds vaker als je te lang thuis hebt gezeten met je kind het heel zwaar valt terug te gaan werken. Heeft iemand dit zo ervaren?
Hier vandaag controle bij verloskundige en hartje luisteren. Die klopte weer mooi 160 per minuut. En mooi krachtig en regelmatig ook... verloskundige heeft er nu alle vertrouwen in. Ik mag nu elke 2 weken langs komen voor hartje luisteren en met 16 weken krijg ik een extra echo. Dus dat is wel fijn. Verder heb ik nu geen bloedverlies meer dus langzaam aan proberen we weer te genieten. Dat zal ook weer wat tijd nodig hebben.
Yankee; lekker van genieten dan! Ik werk 32 uur per week (onregelmatig) in de gehandicaptenzorg. Ik werk dus vroeges, Lates en slaapdiensten. Na mijn verlof ga ik 24 uur werken, dat zijn 3 a 4 dagen per week. Lovare; mijn haar is weer mooi geworden! Kon inderdaad geen kwaad volgens de kapper! Hopelijk is het beroerd voelen de eerste en de laatste keer geweest! Ik ben net terug van de kapper en heb geluncht met een vriendin, heerlijk buiten in het zonnetje! Nu lekker met hond lief bij m'n ouders in de tuin chillen. De thermometer geeft hier 24 graden aan! Hopelijk blijft t nog even zo. Om 18.30 pas bij vrienden bbqen. En gewoon een leren jasje mee zin in!!! Genieten genieten genieten Pascalle; het kindje kijkt ons aan op de foto he? Geslacht is niet zichtbaar. Ik zeg een jongetje (gewoon omdat de rest een meisje zegt en ik de vorige keer al dacht dat het een jongen was, meen ik me te herinneren)