1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Mooie echo pascalle!

@Yankee, hier een thuisblijfmama, ben toen de oudste ongeveer 9 mnd was 20 uur gaan werken tot aan de zwangerschap van de, nu nog, jongste. Vind t heerlijk om bij mn kids te zijn zou niet anders willen.

hier is t zonnetje er eimdelijk doorheen! Dikke misst de hele dag!

2. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik werk 32uur en daarnaast begint in september mijn master (of law). dus het wordt zwaar pittig. ik hoop dat ik een dag in de week thuis kan werken. maar ik kan niet op uren inleveren. mn man gaat weer fulltime naar school, dus dat levert alleen stufi op :(

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ik durf het niet goed te zeggen pascalle op de foto kan ik het niet duidelijk zien. toch zegt mijn gevoel bij jou een meisje :) hoeveel meiden en jongens heb jij ook alweer? ben het even vergeten!

Dochter is vanmiddag (denk ik) uit der ledikantje gevallen. ze ging nog even spelen op der kamer (voordat ze ging slapen) prima kon ik nog even de was doen op onze kamer, totdat ik opeens een harde knal hoor (echt hard schrok me rot, denk ze zal toch niet beneden aan de trap liggen) maar ze was dus op der kamer en omdat ik het niet gezien heb weet ik dus niet goed wat ze aan het doen was. Ik denk zelf dat ze in der bed wilde klimmen... en toen zag ik die bult jeetje die was groot, helemaal overstuur en ik natuurlijk even later ook:( ik wis me geen raad ze bleef huilen en de bult werd steeds groter:( toen me vriend gebeld en hij zei dat ik de ha gebeld. gelijk gedaan en we konden gelijk komen! maar gelukkig viel het allemaal mee, dat was een geruststelling maar ja ze moet toch van hoog gevallen zijn aan die bult te zien... ze zegt nu zelf van der bed, maar ja kan ook zijn omdat wij dat vroegen. bult blijf je nog wel weken/maanden zien zei de dokter... en ze kon nog wat hoofdpijn hebben dus straks miss een pcm. maar schrik zat er goed in!!

Fijn Pitahaya! ook fijn dat je nu elke 2 weken langs mag komen!

Morgen de echo!! zo spannend!! om 9 uur dus op tijd uit bed!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O aardbei, arme meid! Heb je geen zalf of iets om de zwelling beetje tegen te gaan?

Pascalle, mooie echo. Maar volgens mij ligt het kindje een beetje half met de rug naar ons toe. Bij mij lag hij/zij namelijk precies hetzelfde. Zo'n echo waar je niks mee kunt qua gokken ;)
    Maar wist jij het nu al?

Werken: Heb opleiding kraamzorg gedaan, hier even in gewerkt maar door darmproblemen, veel overgeven, vermageren gestopt omdat ik regelmaat moest voor mijn lijf naast medicijnen. Jaren voor jgz gewerkt op het consultatiebureau maar vanwege niet vervulde kinderwens hiermee gestopt. Ik kon alle baby's en zwangeren elke dag ( ja ook degene die er niet goed voor zorgden) niet meer aan. Teveel confrontatie hoewel ik het super leuk vond.

Heb diploma verzorgende IG maar de gehandicapten en ouderenzorg lag mij nooit zo. Niet mijn ding. Heb daarom gewoon thuiszorg gedaan voornamelijk schoonmaakwerk. Dat doe ik dan nog liever. En daarnaast nog oproepkracht als verzorgende 3. Nu doe ik het particulier. Twee ochtenden in de week.

5. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi

heb deze keer maar 1 echo foto mee gekregen
    En het lag al verkeerd pfff
    het wou niet mee werken en lag met de benen gekruist
    dus je kon echt niets zien
    maar ik twijfel nog steeds pfff
    moeilijk hoor..
    denk dat ik in de week van 20 april nog een keer een
    echo plan maar ben ik nog niet over uit
    woensdag mag ik naar de vk dus misschien wil ze
    dan ook wel ff voor me kijken

kijk vanavond hier weer
    straks de kinderen onder de douche want ze zijn
    nog net niet zwart haha

Gr

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmmm toch nog geduld tot de 20 weken? Of had je een geslachtsecho?

7. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Ml87...ik had een herhaling geslachts echo
    maar de baby wou nu niet mee werken en had de
    beentjes dubbel gevouwen
    dus je kon er dit keer niet veel van maken helaas

dus daarom ook de vraag
    wat zouden jullie doen?
    Nog een x een echo aanvragen of wachten tot de 20
    Weken echo....ik wou het eigenlijk zsm weten want
    als koninginne dag is en ik zie wat moois dan kan ik
    het natuurlijk niet laten liggen hahahaha

Gr

8. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Aardbei...ik heb drie jongens en twee meisjes
    Een zoon van 13
    Een dochter van 9 (bijna 10)
    Een dochter van 4
    Een zoon van 3
    En een zoon van bijna 2 (eind juli)

gr

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hier ook een thuisblijfmama.. vind het heerlijk ! Maar als mn kindje(s) eenmaal naar school gaan wil ik wel een parttime baan zoeken weer..

Wij wachten met de geslachtsbepaling tot de 20 wk echo. Ben eigenlijk nog helemaal niet bezig met het geslacht.. eigenlijk meer nog met het feit dat ik nog niet kan geloven dat er een baby in mn buik zit;)

10. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    #2930 kh82, 11 apr 2015
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Pascalle, geen idee. Kan nooit iets uit een echo opmaken, dus ligt wsl meer aan mij hoor!

Wat was dat heerlijk gisteren, volgens mij komen er komende week meer mooie dagen aan.

Aardbei, jij mag dus al vroeg? Veel plezier. Ik moet de dag nog even door zien te komen. 17.00 zinn wij aan de beurt, hopen dat de kleine meewerkt.

Pitaya, snap je angst, fijn dat je zo regelmatig langs mag komen voor een bevestiging.

Sterkte voor t meissie met een bult op haar koppie.

Ik ben opgeleid tot leerkracht, heb 5 jaar een eigen groep gedraaid.
    Na een verhuizing helaas geen vaste baan gevonden, dus op papier nu werkzaam als onderwijsassistent. In de praktijk is dat wel anders ;)
    Hoewel ik een eigen groep wel mis is dit ook wel luxe. Ik werk 4 ochtenden en mijn wtf is zo ingedeeld dat ik alleen met de kids werk. Geen vergaderingen, oudergesprekken, nakijken en andere dingen die ik nooit zo leuk vond als leerkracht.

Ik moet nog uitzoeken of ik blijf werken. Onze dochter gaat naar een kdv en op dit moment zijn de kosten van t kdv al bijna gelijk aan mijn salaris. Als straks met de 2e uk de kosten hoger zijn dan mijn salaris dan is het niet rendabel om te blijven werken, hoe jammer ik dat ook vind. Ik vind t heerljk, maar ook onze dochter is dol op t kdv, wil haar dat ook niet zo 'afpakken'.

Fijn weekend!

11. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Aardbei...succes met de echo
    ben super benieuwd haha
    en of de kleine wel mee werkt
    hoop voor je dat hij/zij mee werkt en niet
    zo eigenwijs is als die van mij haha

gr

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Goedemorgen dames!

Aardbei en kh82 succes vandaag met jullie geslachtsbepaling!

Misscandy; ben je niet internet af aant struinen naar mooie babykleertjes? Ik kan niet wachten om te kunnen gaan shoppen!!
    Ik ben ook nog vol ongeloof dat er iets in me groeit (ook al zie ik er nog niks van)

Aardbei; oef! Pijnlijk zo'n dikke Bult! Beterschap voor je meisje..

Pascalle; als je zelf niet zeker bent zou ik toch nog een keer voor een echo gaan voordat je vanalles koopt..
    Wil je het nog steeds niet met ons delen? :p

Vandaag word t geloof ik iets minder weer! Jammer, vl en ik hadden een dagje in de tuin werken gepland.. Dat zal dus moeilijk gaan met al die regen wat zometeen komen gaat.. Change of plans dan maar!

13. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes @Aardbei en @kh82! spannend!!!

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pascalle, mag je nog eens terug? Of was dit de laatste keer?
    Mijn zusje had toen een pretecho van €100 en heeft 3x terug moeten komen. De kleine ging zo liggen dat er niks mee te beginnen was. Dus uiteindelijk iets van 4 vage 3D echo's meegekregen. Meer lukte niet.

Ik denk dat hoe graag je ook wilt shoppen dat jouw kindje voor je besloten heeft :D dat word wachten tot de 20 weken. Maar dan is het ook zeker. Rond deze termijn word nog wel eens een foutje gemaakt.
    Mijn zusje zou met 15 weken een meisje krijgen. Bij 20 weken zat er toch een piemeltje aan :D

Doe lekker met mij mee. Bij mij keken ze niet eens ernaar dus ik moet ook geduld hebben. Ging zo vlug. Kon niet eens vragen naar het geslacht. Toen had ze hem alweer uit.

15. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Oohh wat sneu voor je kindje Aardbei, heeft ze ook last van of valt t mee?

Succes met de echo's vandaag!

Ik ben ook nog niet echt bezig met geslacht, vriend wel :D. Ben sowieso afwachtend geloof ik, kleertjes enzo ook nog helemaal niet mee bezig. Zouden vandaag de aankomende kinderkamer leegmaken (rommelkamer), maar vriend is weer werken dus dat wordt m ook niet.

Ik wil wel blijven werken, denk dat ik gek word thuis. Vind het heerlijk onder de mensen en voel me anders ook niet zo nuttig.
    Zal ook wel moeten financieel gezien.

Hebben jullie ook nog zo'n honger steeds? Ik ben net een bodemloze put..

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Zo de echo gehad maar helaas we weten het nog niet zeker;) nu dus a.s. vrijdag terug komen! eerst twijfelde ze 70% maar toen ging de baby anders liggen en was het toch wel 90% maar de twijfel was er nog steeds bij haar dus nu wel nog een keer terug, dat is wel weer leuk! kunnen we nog een keer kijken! Nu houden wij dus nog een weekje geheim totdat we het zeker weten! Jullie horen het vrijdag:D
    De soesjes laat ik wel doorgaan hoor maar zeg er bij dat het 90% kans is!

Veel plezier kh82 ben erg benieuwd!

17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje, hoor toch steeds vaker dat het niet goed gezien kan worden.

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Straks zeggen ze meisje, koop je van alles en dan maand later tijdens de 20 weken echo hoor je toch dat er piemeltje aanwezig is haha. wat moet je dan met al die kleding!!

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ja maar dat kan bij de 20 weken echo toch ook nog? dan kan je het nooit zeker weten pas bij de geboorte....

20. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Grrrrr zit ik net een heel verhaal te typen is alles weg :(:(.
    Geen zin meer om van voor af aan te beginnen.

Wij gaan netjes wachten tot de 20 weken echo wat het geslacht zal zijn. Moet nog 6 weken geduld hebben.
    Mijn man wilt het bij deze liever als een verassing maar dat kan ik niet ben ik veel te nieuwsgierig voor.
    En vind het ook handig met het inrichten van de babykamer en kleding.

Mag vandaag de 14 weken dans doen!!

Ik ga proberen de kids te vermaken op deze regenachtige dag. Wat een verschil met gisteren zeg!

Deel Deze Pagina